-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги у сфері поводження з медичними відходами.
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період уточнення:
02.02.2024 13:47 - 09.02.2024 00:00
Відповідь надана
Узгодженість дій посадової особи замовника із ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" як співучасть у монополії діяльності з надання послуг по знешкодженню небезпечних відходів
Номер:
6fa80447e61f4e27a0d433849aabcdc9
Дата опублікування:
07.02.2024 09:45
Опис:
З огляду на Реєстр ліцензіатів з управління небезпечними відходами (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/) (надалі – Реєстру) ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" отримало Ліцензію з управління небезпечними відходами 02.02.2024, що підтверджує Наказ Міндовкілля від 02.02.2024 № 119 "Про видачу ліцензії ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Станом на 07.02.2024 згідно Реєстру не існує іншого суб’єкта господарювання, який має Ліцензію з управління небезпечними відходами, окрім ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Відповідно до статті 42 Конституції України не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Станом на 02.02.2024 у зв’язку з існуванням Ліцензії з управління небезпечними відходами виключно у ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", його діяльність кваліфікується у відповідності до статті 13 Закону України Про захист економічної конкуренції (Зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку): Зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку є дії чи бездіяльність суб’єкта господарювання, який займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, що призвели або можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб’єктів господарювання чи споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку. Згідно частини першої статті 5 Закону України Про захист економічної конкуренції узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання. Отже, дії уповноваженої особи замовника можуть кваліфікуватися як співучасть у процесі монополізації діяльності з надання послуг по знешкодженню небезпечних відходів в межах України згідно ст. 5 Закону України Про захист економічної конкуренції.
Відповідь:
Відповідно до розділу 2 «Загальні вимоги» Додатка 3 до тендерної документації зазначено, наступне:«Учасник повинен надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» або документальне підтвердження подання документів для отримання ліцензії.»
Отже, зазначене вище ніяк не обмежує Вас, як потенційного учасника, у праві брати участь в оголошеній закупівлі та подати усі необхідні документи, які вимагаються уповноваженою особою, у разі їх наявності і відповідності чинному законодавству та вимогам закупівлі.
Дата відповіді:
08.02.2024 12:42