• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

електрична енергія ( з розподілом)

Завершена

4 554 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 770.00 UAH
Період уточнення: 02.02.2024 11:37 - 09.02.2024 00:00
Відповідь надана

формула розрахунку

Номер: 3003241702084e4d8e276832580d2bc4
Дата опублікування: 07.02.2024 12:45
Опис: Шановний Замовнику! Внесені зміни до Додатку 3 Проєкт договору, ніяким чином не стосувались нашого питання щодо розрахунку ціни,формула розрахунку залишилась як і було з самого початку, в розділі 5 та в Додатку 3 Проєкт договору формування ціни відрізняється середньозваженою ціною та коефіцієнт в Додатку 3 Проєкт договір вказаний без розміру %, тому вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію!
Відповідь: Шановний учаснику, дуже дякуюємо Вам за те, що ви зацікавились нашою закупівлею. На Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою даного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи вище викладе, Замовник на власний розсуд, враховуючи раціональне використання бюджетних коштів, з урахуванням Законів України, визначає технічні умови та вимоги до Учасників закупівлі. При цьому, повідомляємо, що зміни до Тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді: 07.02.2024 13:09
Відповідь надана

формула розрахунку ціни

Номер: 11bf8a0882ca44348213b1165b0c3aa5
Дата опублікування: 06.02.2024 10:47
Опис: Шановний Замовнику! В Розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції п.1. Розрахунок тендерної пропозиції розраховується за такою формулою: Р = (Ni план * (Ц прогн. * (1+К/100)) * (1+М/100) + + Ni план * Т пер +Ni план*Троз) * 1,2, де: Р = ціна тендерної пропозиції у гривні (UAN); Ni план = плановий обсяг закупівлі, кВт/год.; Ц прогн = ціна за 1 кВт*год без ПДВ, для даної закупівлі визначається як середньозважена ціна на РДН ОЕС за 1 кВт*год без ПДВ за січень 2024 року за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua; (3,85857грн/кВт.год) К= коефіцієнт, що враховує додаткові ризики учасника. В даній закупівлі значення К= 10 %. (Замовник встановлює величину цього коефіцієнта однакову для всіх Учасників) М = маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів, %). А розрахунок ціни в Додатку 3 Проєкт договору за наступною формулою: 1. Ціна за одиницю Товару (Ц) визначається за підсумками розрахункового періоду (місяця) за такою формулою: Ц=( Ц факт * (1+К/100)) * (1+М/100) +Тпер +Трозп)* 1,2 ( грн.) з ПДВ, де Ц – ціна 1 кВт * год з ПДВ (грн.); Ц факт – ціна Постачальника за результатами аукціону, далі - середньозважена ціна на ринку на добу наперед в торговій зоні ОЕС України за розрахунковий період, оприлюднена Оператором ринку на сайті https://www.oree.com.ua/, грн за 1 кВт*год без ПДВ; К- коефіцієнт, що враховує додаткові ризики Постачальника (величина незмінна протягом дії договору); Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322, 1 кВт * год без ПДВ; Трозп – тариф на послуги з розподілу електричної енергії затверджений регулятором постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2342, 1 кВт * год без ПДВ; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), % за результатами аукціону. Виходячи з цього, в розділі 5 та в Додатку 3 Проєкт договору формування ціни відрізняється середньозваженою ціною та коефіцієнт в Додатку 3 Проєкт договір вказаний без розміру %, тому вимагаємо привести у відповідність тендерну документацію. Дякую!
Відповідь: Шановний учаснику. Дякую за детальне вивчення тендерної документації. Зміни внесені.
Дата відповіді: 06.02.2024 17:10
Відповідь надана

від'ємна маржа

Номер: 6e5a20e595714bd7af480485f839958e
Дата опублікування: 06.02.2024 10:28
Опис: Шановний Замовник! Умовою тендерної документації Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, а саме : Маржа (вартість послуг постачальника) не може бути величиною від’ємною, в тому числі за результатами аукціону. З метою запобігання демпінгу серед Учасників замовник відповідно до п.44 Особливостей буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина М буде від’ємна. Визначення маржі як від’ємної величини розцінюється як відмова від підписання договору про закупівлю, в зв’язку з чим Учасник повинен надати лист про усвідомлення наслідків визначення маржі як від’ємної величини. Замовник встановлює в тендерній документації вимогу до учасника надати гарантійний лист про його відповідні зобов’язання, а саме про те, що в тендерній пропозиції учасника маржа, у тому числі за результатами аукціону, не буде від’ємною величиною. Дана вимога повністю порушує принцип максимальної економії та ефективності в процесі проведення закупівель. Якщо формування ціни за одиницю по договору відбувається шляхом щомісячного формульного перегляду вартості за звітний період, то Замовнику навпаки краще отримати найбільшу знижку від Постачальника, яка не обмежується прогнозованою ціною електричної енергії, що встановлена у вашій документації. Встановивши вищевказану умову ви умисно/не умисно вчините, в процесі роботи, розтрату бюджетних коштів та нанесете прямі збитки бюджету. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, а також додатково пропонуємо Вам ознайомитись з офіційним роз'ясненням,щодо вищевказаних обставин на сайт Prozorro за цим посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/data-ogoloshennya-zakupivli-ta-data-podannya-propoziciji?fbclid=IwAR3CiANwBTYdiH_zHHFqHfb6KE6iIAF2MrBsX7jvA1Io0EBQYyPlgzIx6Mo
Відповідь: Шановний учаснику, дуже дякуюємо Вам за те, що ви зацікавились нашою закупівлею. На Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою даного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи вище викладе, Замовник на власний розсуд, враховуючи раціональне використання бюджетних коштів, з урахуванням Законів України, визначає технічні умови та вимоги до Учасників закупівлі. При цьому, повідомляємо, що зміни до Тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді: 07.02.2024 07:42
Відповідь надана

Дата видачі листа-відгуку

Номер: 2a9eace37f134876b880bc74aa74fa71
Дата опублікування: 05.02.2024 13:53
Опис: Шановний Замовнику! У п.п.1.1.4 п.1 Додатку 1 тендерної документації вами вимагається надати «лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо), виданий НЕ РАНІШЕ ГРУДНЯ 2023 Р. (не менше одного), завірений підписом та печаткою (у разі її використання) від контрагента згідно з аналогічним договором…» Даний пункт в частині дати видачі «НЕ РАНІШЕ ГРУДНЯ 2023 Р.» підлягає виключенню з вимог тендерної документації як дискримінаційний та такий, що суперечить вимогам чинного законодавства. Документ є чинним, якщо інше не зазначено у самому документі або їх строк дії прямо не встановлено у нормативно-правових актах. В Україні встановлена «презумпція дійсності документів», що підтверджується також судовою практикою (Постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 26.03.2020 року у справі № 299/3616/16-а). Таким чином, наявність завідомо дискримінаційної вимоги надання документу виданого «НЕ РАНІШЕ ГРУДНЯ 2023 Р.» суттєво обмежує коло учасників, які будуть мати доступ до участі у закупівлі, оскільки потребує отримання зайвого документу за певну дату (який насправді є чинним безстроково). Крім того, незрозуміло з яких підстав постачальник повинен постійно брати у споживача «лист-відгук» повторно декілька разів після виконання договору, тим більше, що такий документ не передбачений договором чи будь-яким нормативно-правовим актом. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо дати видачі «листа-відгуку».
Відповідь: Зміни внесено.
Дата відповіді: 05.02.2024 17:49