• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Стварення комплексної системи відеоспостереження

Комплексна система відеоспостереження у кількості 1 комплект з установкою та налаштуванням

Торги не відбулися

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2016 17:21 - 09.09.2016 09:45
Відповідь надана

Щодо камер

Номер: 416951a424ca4061a36496a686935dc3
Дата опублікування: 08.09.2016 15:09
Опис: Повідомляємо що камери Huawei на територію України не поставляються. Прохання надати характеристики центральної системи, до якої повинні підключатися камери Huawei, для того щоб підібрати еквіваленти камер. Повідомте також, які еквіваленти камер є допустими?
Відповідь: Питання постачання обладнання, зазначеного у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 2 технічних вимог не відноситься до компетенції Замовника. Центральну систему створює апарат Київська міська адміністрація (КМДА), за роз’ясненнями потрібно звертатися саме до них. Еквівалент камер в даній закупівлі не допускається.
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d516404f1cd24941b6f2218c69a35622
Дата опублікування: 07.09.2016 14:42
Опис: Вами вимагається встановлення відеокамер типу Huawei. Дані камери не поставляються на територію України. Тож дана вимога прописана під одного учасника, який може надати дані камери, що э прямою дискримінацією, яка є недопустимою в торгах.Аналоги апаратури Huawei не забезпечують підключення до центральної системи. Просимо відмінити дану вимогу. Просимо виключити дискримінаційні вимоги,а саме про відеокамери Huawei. Оскільки дані вимоги встановленні для певного учасника і своїм характером обмежують коло учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Також просимо обгрунтувати, чому послуги зі встановлення відеообладнання відносяться до послуг, які мають здійснюватися за наявності ліцензії інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на виконання будівельних та монтажних робіт.
Відповідь: Добрий день! 1. Комплексна система відеоспостереження створюється на об’єктах соціальної інфраструктури міста Києва як складова частина загальноміської системи відеоспостереження, що має централізовану дворівневу архітектуру: комплексні системи відеоспостереження об’єктів соціальної інфраструктури міста Києва (нижній рівень) та міський центр обробки даних (верхній рівень). При реалізації загальноміської системи відеоспостереження необхідно забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання, що встановлюється на об’єктах, з обладнанням міського центру обробки даних, можливість централізованого керування комутаторами та відеокамерами, мінімізувати витрати на технічне обслуговування, забезпечити підмінний фонд тощо. Зазначене досягається шляхом уніфікації обладнання, що використовується у кожній конкретній комплексній системі відеоспостереження об’єкту соціальної інфраструктури міста Києва, і вимагає чіткого визначення конкретного типу обладнання, зазначеного у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 2 технічних вимог. 2. Питання постачання обладнання, зазначеного у підпунктах 1, 2 та 3 пункту 2 технічних вимог не відноситься до компетенції Замовника. 3. Вимоги, визначені у пункті 2 додатку 4 до документації, необхідні для підтвердження виробником обладнання (або офіційним представником виробника в Україні) відповідності технічних характеристик обладнання вимогам Замовника, його подальшого технічного обслуговування та збереження гарантійних зобов’язань. 4. Вимоги, визначені у пункті 5 додатку 4 до документації, пов’язані із внесенням змін до архітектури об’єкту (встановлення відеокамери на фасаді). Для цього передбачено розробку проекту. Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/абоголовного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. 5. Вимоги, визначені у пункті 6 додатку 4 до документації, пов'язані із необхідністю здійснення на об'єкті електромонтажних робіт з діючими електроустановками. Роботи з діючими електроустановками відповідно до наказу Держнаглядохоронпраці України від26.01.2005 № 15, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р.за № 232/10512, віднесено до переліку робіт з підвищеною небезпекою. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. 6. Вимоги, визначені у пункті 7 додатку 4 до документації, пов’язані з тим, що відповідно до статті 675 Цивільного кодексу України «Товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу». Також, зазначаємо, що обладнання, визначене у підпунктах 1 та 2 пункту 2 технічних вимог підлягає обов’язковій сертифікації в Україні відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питаньтехнічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28(у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.11.2013 № 1308), зареєстрованого в Міністерствіюстиції України4 травня 2005 р.за № 466/10746. 7. Вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури або ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, пов’язані із необхідністю розробки проекту та монтажем інженерних мереж на об’єкті. Зазначені види господарської діяльності відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» підлягають ліцензуванню.