• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Страхування автомобілів за кодом ДК 021:2015 – 66514100 - 7 - транспортне страхування код ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги

Завершена

124 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2024 17:01 - 09.02.2024 00:00
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 07cf220455a34baca7417ecffc824808
Дата опублікування: 06.02.2024 12:34
Опис: Чи допускається надання аналогічного договору за аналогічним предметом, що і предмет закупівлі, проте без коду ДК, адже у з приватними компаніями коди ДК е використовуються. Також, відмічаємо, що прктика АМКУ говорить,що важливим є безпосередній предмет аналогічного договору, а не код класифікатору.
Відповідь: Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі (і аналогічного договору) з використанням показників цифр ДК 021:2015 за четвертим знаком (тобто і аналогічно виконаний договір має відповідати предмету закупівлі за тим же кодом ДК за четвертою цифрою. В Додатку №4 до Тендерної документації Змовник зазначив: «Аналогічними вважаються виконаний договір за період 2019-2023 років, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг зі Страхування автомобілів за кодом 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги» Учасник вправі надати лише один такий договір. Якщо страхова компанія провадить свою діяльність та здійснює достатню кількість якісних послуг по страхуванню, то за п’ять років вона укладає договори не тільки з приватними компаніями
Дата відповіді: 07.02.2024 14:40
Відповідь надана

Свідоцтво

Номер: b3b0a60a50f5446fb3aee90a6a244a14
Дата опублікування: 06.02.2024 12:22
Опис: як слід розуміти; Свідоцтво про членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ) терміном не менше 10 років. щокрема 10 років, адже на свідоцтвах немає терміну дії?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни
Дата відповіді: 07.02.2024 14:41
Відповідь надана

ТОР

Номер: c31170ca46094733a9c3b73e43479d4d
Дата опублікування: 02.02.2024 16:06
Опис: Добрий день! Замоник вимагає надати довідку щодо наступних показників з посиланням на офіційний сайт: - рівень страхових виплат на 31.12.2022р. більше 40% згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за 2022 р.; - рівень страхових виплат на 30.06.2023 р. більше 40% згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за перше півріччя 2023 р.; - приріст рівня страхових виплат на 30.06.2023 р. в порівнянні з 30.06.2022 р. більше 50% згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за перше півріччя 2023 р.. З 1 липня 2020 року Національний банк перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг: страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній. Відповідно до пункту 81 частини першої статті 7 Закону України «Про Національний банк України» (надалі за текстом – Закон про Національний банк) Національний банк України здійснює державне регулювання та нагляд на індивідуальній та консолідованій основі на ринках небанківських фінансових послуг за діяльністю небанківських фінансових установ в межах, визначених Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (далі за тестом – Закон про фінансові послуги) та іншими законами України. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 28 Закону про фінансові послуги Національний банк у сфері державного регулювання ринків небанківських фінансових послуг у межах компетенції визначає вимоги до осіб, які провадять діяльність з надання фінансових послуг, включаючи вимоги до їх структури власності, та порядок контролю за їх додержанням. Так, регулятором визначаються вимоги до діяльності, фінансових показників, структури власності страхових компаній. Національний банк України підтверджує дотримання вимог до платоспроможності страховика (в тому числі обов’язкові фінансові нормативи), встановлені законодавством, в частині: наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів та наявності гарантійного фонду страховика; перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності; наявності гарантійного фонду страховика; нормативу платоспроможності та достатності капіталу; нормативу ризиковості операцій; нормативу якості активів. Крім цього, підтверджують і прозорість структури власності страховика та відповідність діяльності ліцензійним вимогам. Національний банк закладає законодавчий фундамент для формування платоспроможного, стійкого, конкурентного ринку страхування в Україні з належним захистом прав споживачів послуг страхування. Інформація, яка розміщена на на веб-сайті он-лайн журналу «forinsurer» які відображені в так званому «Рейтингу страхових компаній Україні» та інших рейтингах сформовані з невідомих джерел, не контрольованих Національним банком України, не підтверджено рейтингами фінансової звітності, а лише вказані показними по валовим страховим преміям (і ця інформація не підтверджена офіційними документами). Як і сам зазначає «forinsurer» в през-релізі про он-лайн журнал (посилання на реліз https://forinsurer.com/files/file00675.pdf) це не офіційний орган, а корисний журнал про страхування та перестрахування. Звітність, яка відображається в журналі ексклюзивно складається редакторами журналу. Тобто, дані з цього журналу не можуть використовуватися для підтвердження надійності, стійкості та даних фінансової звітності страховика. Такі дані виключно надаються Національним банком України, а дані про виплати надаються Моторно (транспортним) страховим бюро України. Замовнику доцільно вимагати довідку з НБУ, а не посилатись на інформацію з періодичних видань. Враховуючи вищезазначене, просимо прибрати дану вимогу.
Відповідь: Добрий день, в чинному законодавстві, яке регулює страховий ринок відсутня вимога для страхувальників здійснювати аналітику страхового ринку та надійність страховика виключно на підставі даних НБУ. Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Дата відповіді: 05.02.2024 15:01
Відповідь надана

Аварійний комісар

Номер: 81a5bac6b5ba4ef3b5efb763a607f0bd
Дата опублікування: 02.02.2024 15:29
Опис: Добрий день! В дадатку 3 до тендерної документації зазначено: "Страхувальнику надається додаткова безкоштовні послуги «Виїзд аварійного комісара на місце ДТП» Учасник підтверджує виконання даної умови довідкою/ листом". Звертаємо увагу на той факт, що діяльність аварійних комісарів припинена ще 17.08.2022 р., у зв’язку із втратою чинності Положення про організацію діяльності аварійних комісарів (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/8-98-%D0%BF#Text). Вимога про надання такої довідку суперичить законодавству України. Просимо прибрати дану вимогу.
Відповідь: Дякуємо за звернення, в Додаток 3 до тендерної документації будуть внесено зміни
Дата відповіді: 05.02.2024 14:52
Відповідь надана

Транспортування з місця ДТП

Номер: bc9a5b83c0104587bcc13dafcfc64981
Дата опублікування: 01.02.2024 11:50
Опис: Шановний замовнику, у Додатку № 3 Технічна специфікація міститься вимога : «Безкоштовне транспортування пошкодженого транспортного засобу з місця ДТП». Скажіть , будь ласка, на підставі чого ви вимаєте надати таку послуги, якщо страхова компанія не займається транспортуванням транспорту, а надає послуги страхування. Просимо видалити цю вимогу.
Відповідь: Добрий день, у Додаток 3 до тендерної документації будуть внесені зміни, дана вимога буде видалена з переліку
Дата відповіді: 01.02.2024 13:17