-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15830000-5 Цукор і супутня продукція (цукор)
Завершена
53 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 268.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 268.90 UAH
Період уточнення:
30.01.2024 20:47 - 04.02.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо протокльного підтвердження якості питної води
Номер:
ee30c6a69a22439189d9b2a177109fd4
Дата опублікування:
02.02.2024 11:14
Опис:
На вимогу п.п.1,2,3 додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати 3 види ISO (22000:2019; 9001:2015; 14001:2015), які підтверджують акредитованими установами сертифікацію систем управління безпечністю , якістю та екологічного управління при здійсненні Учасником діяльності щодо закупівлі, транспортування, зберігання та постачання харчових продуктів, тобто гарантується безпечність повного циклу - від закупівлі у виробника до доставки продукції Замовнику. Також відповідно до пп. 5,6,7,8,9 Учасник пакетом документів гарантує дотримання усіх санітарних вимог до потужностей та працівників.
Роз'ясніть, будь ласка, для чого Учасник, який вже отримав дороговартісне сертифіковане підтвердження безпечності своєї діяльності та виконує умови договорів щодо санітарного контролю та послуг (що також є фінансовим навантаженням), повинен нести додаткові витрати на протокольне підтвердження якості питної води на потужностях для зберігання предмету закупівель, яка до того ж не взаємодіє з продуцією цієї закупівлі. Адже продукція поставляється виробником та зберігається Учасником до постачання Замовнику у якісному герметичному пакуванні, що підтверджується відповідними документами.
Відповідь:
Доброго дня. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Організація безпечного та якісного харчування у закладах медицини є одним із пріоритетів системи медичного харчування. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вся харчова продукція, яка буде поставлятися до медичного закладу має бути забезпечена документами, які гарантують її безпеку та доброякість, як одне з підтверджень порушення санітарного режиму є протокольне підтвердження якості питної води на потужностях для зберігання предмету закупівлі (товару). Дана вимога встановлена для підтвердження належного санітарного стану потужностей, призначених для зберігання товару та виконання учасником процедури з безпеки продукції.
Вживання недоброякісної води може призводити до порушення санітарного режиму підприємств, а також бути причиною виникнення інфекційних захворювань, харчових отруєнь, гельмінтозів та ін.
На підприємствах з виробництва, зберігання, транспортування, реалізації або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу використання забрудненої води може призвести до обсіменіння мікробами продуктів харчування, інвентарю, обладнання і, отже, до значного зниження стійкості продуктів харчування при зберіганні, виникнення харчових отруєнь та інфекційних захворювань серед споживачів
Дата відповіді:
03.02.2024 21:51