-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Костюми робочі в асортименті та спецодяг утеплений в асортименті: Лот №1 Костюми робочі в асортименті (код 18110000-3 згідно ДК 021:2015 - Формений одяг); Лот №2 Спецодяг утеплений в асортименті 18110000-3 згідно ДК 021:2015 - Формений одяг
Костюми робочі в асортименті та спецодяг утеплений в асортименті: Лот №1 Костюми робочі в асортименті (код 18110000-3 згідно ДК 021:2015 - Формений одяг); Лот №2 Спецодяг утеплений в асортименті 18110000-3 згідно ДК 021:2015 - Формений одяг (детально в додатках 3.1, 3.2 Технічна специфікація)
Завершена
10 306 630.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 543.81 UAH
мін. крок: 0.1% або 13 543.81 UAH
Період уточнення:
30.01.2024 17:03 - 18.02.2024 00:00
Відповідь надана
Технічна документація
Номер:
f3fdcdf353334c4eb969e110e7be6696
Дата опублікування:
04.02.2024 19:51
Опис:
Доброго дня! Додатком №3.1 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмета закупівлі, а також встановлено вимоги до тканини з якої повинні виготовлятись костюми. Чи можливо використання інших нормативних документів для підтвердження якості тканини, які є чиними та не суперечать діючому законодавству?. З метою уникнення непорозумінь при здійсненні оцінки пропозицій просимо внести зміни та додати слово еквівалент.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в Додаток 3.1 до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
06.02.2024 13:52
Відповідь надана
Сертифікат експертизи типу виробів
Номер:
ffc9b3c5e0da4e2ebc4750401078ec02
Дата опублікування:
01.02.2024 20:14
Опис:
Доброго дня!
Додатком №3.1 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 3.1 також містить наступну вимогу:
«1. Оцінка та підтвердження відповідності продукції здійснюється шляхом надання в тендерній пропозиції наступних документів:
Сертифікату експертизи типу виробів».
Пунктом 6.1 Додатку V до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 771 (дія якого поширюється на предмет закупівлі) визначено: якщо зразок відповідає суттєвим вимогам щодо безпеки і охорони здоров’я, встановленим цим Технічним регламентом, призначений орган повинен видати виробнику СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА. Видача сертифікату експертизи (перевірки) типу була передбачена попередньою редакцією Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, яка втратила чинність 30.08.2021. З метою уникнення непорозумінь при здійсненні оцінки пропозицій просимо внести зміни до документації в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, відповідні зміни будуть внесені в Додаток 3.1 до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
02.02.2024 17:20
Відповідь надана
Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
acff5501138d469a8bf5340c606ce7ac
Дата опублікування:
01.02.2024 20:00
Опис:
Доброго дня!
Додатком №3.1 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 3.1 також містить наступну вимогу:
«1. Оцінка та підтвердження відповідності продукції здійснюється шляхом надання в тендерній пропозиції наступних документів:
Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну та оздоблювальну тканину
Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб».
Пунктом 1 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 N 247 (далі - Порядок), а також ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надано наступне визначення поняття:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Згідно п. 7.16. Порядку, Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Проте, 13.12.2023 Порядок втратив чинність згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247».
01.10.2023 також втратив чинність і ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в зв’язку із введенням в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я».
В зв’язку із втратою чинності перелічених вище нормативно-правових актів на даний час висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не видаються.
Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб і тканину суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, також порушує вимоги частин 1, 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Аналогічний висновок Органу оскарження викладено в рішенні від 05.12.2023 № 19542-р/пк-пз при проведенні закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-17-015847-a.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом виключення вимог щодо надання учасниками у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, відповідні зміни будуть внесені в Додаток 3.1 до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
02.02.2024 17:20
Відповідь надана
Одиниці виміру показника повітропроникність
Номер:
c20503749e6c43f2919e786a6b1e0a11
Дата опублікування:
01.02.2024 19:47
Опис:
Доброго дня!
Додатком №3.1 до тендерної документації визначено технічні характеристики предмета закупівлі, а також встановлено вимоги до тканини з якої повинні виготовлятись костюми.
Серед іншого встановлено наступну вимогу:
Повітропроникність за ДСТУ ISO 9237:2003 IDT, дм*/м2с, не менше: 55.
Згідно з пунктом 10.2 ДСТУ ISO 9237:2003 показник повітропроникності виражають у мм / с.
Відповідно до п. 5.1.1, 5.2.2, 5.3.3 ГОСТ 12088-77 (скасовано з 01.01.2019) показник повітропроникність виражають у дм (в КУБІ - 3)/м (в КВАДРАТІ -2)×с.
З урахуванням того, що для підтвердження якості продукції серед документів пропозиції учасники мають надати протокол випробувань тканини, а також з метою уникнення непорозумінь при проведенні оцінки пропозицій, просимо привести у відповідність до вимог діючих стандартів одиниці виміру показника повітропроникність.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, відповідні зміни будуть внесені в Додаток 3.1 до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
02.02.2024 17:20