-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Фруктові соки, Томатний сік)
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2024 19:08 - 04.02.2024 00:00
Відповідь надана
щодо сертифікату аудитора
Номер:
c2d562f69feb405ca59de5d6124060e8
Дата опублікування:
02.02.2024 21:20
Опис:
За умовами тендерної документації пункт 2 Додатку 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», включається «сертифікат на аудитора систем управління безпечністю харчових продуктів, що виданий акредитованим органом в НААУ.»
Сертифікат аудитора, це документ, який потрібен для спеціалістів, які працюють в організаціях, діяльністю яких є розроблення програм НАССП та оформлення сертифікатів ISO.
Ми займаємось підприємницькою діяльністю, яка пов’язана з реалізацією та постачанням продуктів харчування. Також слід зазначити, що згідно Закону України №771/97-ВР від 23.12.1997 року ст.21, п. 1 «оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках».
Згідно ст.21 п.4 «можливе застосування спрощеного підходу».
Просимо виключити вимогу Додатку 1, п.2 щодо надання учасником «сертифікату на аудитора систем управління безпечністю харчових продуктів, що виданий акредитованим органом в НААУ».
Відповідь:
Доброго дня. Відповідаючи на ваше питання: НАССР – постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична. Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР: з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Малі потужності – потужності, які постачають харчові продукти кінцевому споживачу, мають не більше ніж 10 осіб робочого персоналу, займають площу не більше ніж 400 кв. м, або потужності, які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж 5 осіб робочого персоналу.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Дата відповіді:
03.02.2024 10:17
Відповідь надана
Наявність для швидкопсувних товарів
Номер:
7af7f05689e8437ebc4e633c9e697718
Дата опублікування:
31.01.2024 09:40
Опис:
Відповідно до п.2 Приміток до Специфікації товару Додатку 3, Замовник вимагає:
Постачальник проводить доставку товару транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транпортування швидкопсувних вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами.
Так як сік томатний на фруктовий в упаковці тетропак зберігається при температурі до +25с, він не відноситься до швидкопсувних продуктів і не потребує постачання транспортом з холодильною установкою.
Відповідь:
Згідно вимог замовника, а саме п.2 Приміток до Специфікації товару ( Додатку 3,) Постачальник проводить доставку товару транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування швидкопсувних вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами.
Згідно Наказу Мінагрополітики та продовольства України від 31.07.2023 року № 1450 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2023 р. за N 1391/40447
«Про затвердження Вимог до фруктових соків та деяких подібних харчових продуктів», Наказу Мінінфраструктури України від 08.06.2011 року № 138 та Правил перевезення швидкопсувних вантажів, п. 1.13 ст 5, визначені перевезення в залежності від періодів року, враховуючи вищевикладене, та Замовник не потребує постачання соків транспортом з холодильною установкою.
Граничні терміни перевезення молочних продуктів, консервованої продукції та інших вантажів (Витяг Додаток 4 )
Найменування вантажу Літній період Перехідний період Зимовий період
в ізотерм. вагонах у критих вагонах в ізотерм. вагонах у критих вагонах в ізотермічних вагонах
з охолодж. без охол. з охолодж. без охол. з охол. або з опаленням без охол. або опалення
1 2 3 4 5 6 7 8 9
соки мандаринові та апельсинові натуральні з цукром 30 8 30 15 10 30 10
сік лимонний натуральний 30 4 30 8 30 5
сік виноградний натуральний 30 25 20 30 30 30 10
Дата відповіді:
31.01.2024 15:08
Відповідь надана
Щодо діскрімінації учасника
Номер:
a07956fd197b4c71b89353a9acc5b953
Дата опублікування:
31.01.2024 09:11
Опис:
Відповідно до п.7 Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається:
Учасник в складі пакета документів надає "сертифікат дилера/авторізаційний лист/лист про представництво", котрий має бути виданий датою не раніше 01.01.2024 та діючим на весь період постачання.
В сертифікаті дилера/авторизаційному листі/листі про представництво повинен бути вказаний номер закупівлі, в котрій учасник приймає участь. А також вказано, що виробник підтверджує якість Товару.
ВВажаємо, що ця вимога є діскрімінаційною та обмежує коло суб'єктів, які мають можливість брати участь в процедурі закупівлі.
Відповідно ло ч.4 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі не повинні містити посилання на конкретного виробника. Також слід зазначити, що Закон не передбачає прямої норми наявності в учасника прямих відносин з виробником. АМК України вважає цю вимогу діскрімінаційною, приклад: Рішення Колегії №11217-р/пк-пз від 21.05.2021 року, оголошення №UA2021-04-27-005613-с.
Тому просимо вилучити цю вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Проаналізувавши детально питання, прийшли до висновку, Будуть внесені зміни до Т.Д.
Дата відповіді:
02.02.2024 08:46
Відповідь надана
Щодо діскрімінації учасника
Номер:
6564d3e6f2494e20ac2b491c7249311c
Дата опублікування:
31.01.2024 08:58
Опис:
Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається:
Учасник в складі пакета документів надає сертификат дилера/авторизаційний лист/ лист про представництво", котрий
Відповідь:
Доброго дня. Питання не встановлено. Будь ласка сформулюйте питання.
Дата відповіді:
31.01.2024 10:00