-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття другої частини вул. Центральна (від початку вулиці до будинку №28), с. Полствин Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011))
Завершена
3 535 531.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 677.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 677.66 UAH
Період уточнення:
29.01.2024 16:26 - 08.02.2024 00:00
Відповідь надана
підтверджуючі документи
Номер:
93f5540c40d64760a816cc1ad68a3f34
Дата опублікування:
05.02.2024 12:02
Опис:
Добрий день! Просимо надати роз`яснення. Які саме документи, підтверджуючі наявність в учасника виробничих потужностей для виробництва щебеневих матеріалів, Замовник буде вважати такими, що відповідають умовам тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день! Інформуємо Вас, що до умов тендерної документації будуть внесені відповідні доповнення, що стосуються вашого запитання.
Дата відповіді:
06.02.2024 11:37
Відповідь надана
Щодо підтвердження відповідності якісним вимогам
Номер:
e8b6388d2ac947c2a1b7c6fd50e0cca8
Дата опублікування:
04.02.2024 15:07
Опис:
Доброго дня!
Просимо розяснити, ким мають бути видані сертифікати відповідності які вимагаються умовами тендерної документації?
Відповідь:
Шановний учасник! Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені зміни.
Дата відповіді:
05.02.2024 09:50
Відповідь надана
щодо аналогічності договору
Номер:
d6fe9c8152d74ca381ea84ba54ec578d
Дата опублікування:
31.01.2024 11:48
Опис:
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовником зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт будівництва, реконструкції, капітального або поточного ремонту доріг за кодом (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011)). Звертаємо вашу увагу, що вищезазначена вимога є дискримінаційною, оскільки єдиним закупівельним словником визначено виконання подібних робіт, що є предметом закупівлі, також і за іншим кодом ДК 021:2015: а саме, за четвертою цифрою коду 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Як свідчить практика АМКУ, конкретизація вимог до аналогічного договору можлива лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення, також визначальним фактором аналогічності договору є саме досвід виконання договорів а не співпадіння назви договору або конкретного коду ДК.
Той факт, що Замовник проводить закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, не дає права встановлювати вимоги, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, що мають аналогічні договори виконані за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
Просимо замовника прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник! Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені зміни.
Дата відповіді:
01.02.2024 10:51
Відповідь надана
щодо наявності працівників
Номер:
60f9bcb864474d08889a95ee71b6fcd7
Дата опублікування:
30.01.2024 16:15
Опис:
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовником зазначена вимога про наявність водіїв навантажувача із розрядом не менше 4-го – не менше двох осіб, з наданням підтверджуючих документів, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки прийняти участь у Закупівлі зможуть тільки ті Учасники які мають не менше двох осіб водіїв навантажувача із розрядом не менше 4-го та відповідних копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та кваліфікації водіїв навантажувача із зазначенням присвоєного розряду та витягу з протоколу навчань. Хочемо зауважити, що наявність подібної вимоги може свідчити про наявність корупційної складової та бажання Замовника уникнути участі у Закупівлі небажаних учасників.
Звертаємо вашу увагу, що кошторисом взагалі не передбачається виконання робіт пов’язаних з використання навантажувачів, тим паче у кількості двох та відповідно відсутня потреба у наявності вищезазначених водіїв навантажувачів.
Просимо замовника прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, або надати обґрунтовані та об’єктивні підтвердження необхідності встановлення вищезазначеної вимоги. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до відповідних органів контролю для захисту прав Учасника публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учасник! Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені зміни.
Дата відповіді:
01.02.2024 10:51
Відповідь надана
щодо підтвердження фінансової спроможності
Номер:
4532305fda7c4f0c8e5f039b25c39bdc
Дата опублікування:
30.01.2024 15:39
Опис:
Вимога Замовника про те, що «Історія фінансової звітності повинна пройти аудит сертифікованим бухгалтером та відповідати результатам фінансових періодів, які вже пройшли аудиторську перевірку. Для підтвердження в складі пропозиції надати довідку про перевірку фінансової звітності сертифікованим бухгалтером, копію диплому про вищу освіту бухгалтера, яким складено довідку та копію сертифікату (диплому) який свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності та виданий професійною організацією, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності і включена до переліку професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань.», є неправомірною та такою, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки прийняти участь у Закупівлі зможуть тільки ті Учасники, які пройшли про аудиторську перевірку фінансової звітності сертифікованим бухгалтером, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено, що Замовник має право вимагати підтвердження наявності фінансової спроможності учасників, яка у свою чергу, підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Просимо Замовника прибрати неправомірні вимоги з тендерної документації, що напряму порушують Закон України.
Відповідь:
Шановний учасник! Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені зміни.
Дата відповіді:
01.02.2024 10:51