-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень
Торги відмінено
374 747.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 873.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 873.74 UAH
Період уточнення:
29.01.2024 11:03 - 04.02.2024 00:00
Відповідь надана
терміни
Номер:
7d6e1e105f9a4349a0017ba1d51c329f
Дата опублікування:
02.02.2024 19:01
Опис:
Шановний Замовник !
Орієнтовно підскажіть коли планується початок робіт по прибиранню ?
Відповідь:
Шановний учасник!
Згідно проєкту договору послуги надаватимуться з моменту його укладання до 31 грудня 2024 року
Дата відповіді:
03.02.2024 11:34
Відповідь надана
за термін
Номер:
0f75ddc0f54a4072b2e64ac56ee3fa54
Дата опублікування:
02.02.2024 18:59
Опис:
Добрий вечір !
просимо Вас уточнити договір буде складено на 10,5 місяців чи на 11 місяців ?
Дякуємо за відповідь
Відповідь:
Шановний учасник!
Згідно проєкту договору послуги надаватимуться з моменту його укладання до 31 грудня 2024 року.
Дата відповіді:
03.02.2024 11:34
Відповідь надана
по сертифікатам
Номер:
00c2f18b6e6148ac98b7f4e8f80b5ad2
Дата опублікування:
02.02.2024 14:48
Опис:
Добрий день !
Підскажіть будь ласка чи потрібно завантажувати з пропозицією сертифікати на миючі ?
Дякуємо .
Відповідь:
Шановний учасник!
Учасник в обов’язковому порядку надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Надати у складі пропозиції наказ Учасника Про затвердження Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях.
2. В складі пропозиції надати на дезінфекційні засоби згідно таблиці ** Перелік дезінфекційних засобів Висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий (-ні) та затверджений (-ні) відповідними уповноваженими органами, дійсний на момент подання пропозиції та відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
** Перелік дезінфекційних засобів:
1. Засіб дезінфекційний, в склад якого входить суміш четвертинних амонійних сполук – 10,0 % , зареєстрований в МОЗ (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та інструкцію щодо застосування даного засобу з метою дезінфекції, затверджену відповідно до вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2023 р. № 863)
2. Дезінфекційний засіб, в склад якого входить 1-пропанол – 32,5%, етанол – 18% (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та інструкцію щодо застосування даного засобу з метою дезінфекції, затверджену відповідно до вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2023 р. № 863).
3. Препарат на основі перекис водню – 35,0%, вода очищена (надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та інструкцію щодо застосування даного засобу з метою дезінфекції, затверджену відповідно до вимог Постанови КМУ від 15 серпня 2023 р. № 863)).
4. Надати відповідний лист у складі тендерної пропозиції з переліком дезінфекційних засобів, їх найменування та найменування виробника даних засобів(торгової марки) згідно таблиці ** Перелік дезінфекційних засобів з фото даних засобів та з зазначенням відповідних характеристик на дані засоби.
5. Довідки/довідок обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків.
6. Надати у складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами, термін дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору, який буде укладатися за результатами цієї закупівлі.
Дата відповіді:
02.02.2024 16:16
Відповідь надана
Договір ЦПХ
Номер:
ad2cc9f58f79490f94c9123b495254c7
Дата опублікування:
02.02.2024 14:20
Опис:
Доброго дня !
Шановний Замовник, хочемо уточнити по такому питанню:
У Вас запитували чи можна подати замість Наказу на призначення працівника Договір Цивільно-правового характеру. Ви аписали , що "НІ". А в Додатку 1 до ТЕНДЕРНОЇ документації , прописано :
"Вимоги до персоналу Виконавця: вік відповідно до законодавства, повна дієздатність, оформлені трудові/ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВІ правовідносини з Виконавцем, пройшли професійну підготовку та мають відповідну кваліфікацію та допуск до надання послуг, наявність документів для оформлення перепустки на територію Замовника. "
Тобто по тексту зрозуміло , що працівники можуть бути не тільки офіційно працевлвштовані , а й по Договору ЦПХ.
Якщо Ви з цим не згодні, тоді внесіть зміни та приведить до ЗАКОНОДАВСТВА СВОЮ ДОКУМЕНТАЦІЮ,
Відповідь:
Шановний учасник!
У пп.1.2.1 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 4 до Тендерної документації зазначено: «1.2.1. Надати гарантійний лист, про обов’язок Учасника офіційно працевлаштувати усіх працівників, що будуть залучені для виконання договору (до моменту підписання договору), а саме: прибиральник службових приміщень – 3 особи.»
Це означає, що на момент підписання договору у осіб, що безпосередньо надаватимуть послуги саме Замовнику, повинні бути оформлені трудові/цивільно-правові правовідносини з Виконавцем.
Разом з тим, Виконавець повинен надати у складі пропозиції накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 3 прибиральників службових приміщень, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником. Ця вимога необхідна Замовнику для убезпечення при ймовірних кадрових змінах у Виконавця.
Дата відповіді:
02.02.2024 16:13
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
75569d8ef3ad440daaf61dadd1275a6d
Дата опублікування:
01.02.2024 23:28
Опис:
Шановний Замовник!!!!
Доводимо до Вашого відома , що Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Тлумачення цього принципу законотворці виклали в статті 5 Закону № 922.
Згідно статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В тендерній документації, яка затверджена Рішенням Уповноваженої особи, Протоколом ВТ-П/2 від 30.01.2023р., Легкоконець Ольгою, в ДОДАТОКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в пункті 2 (Таблиця .Перелік дезінфекційних засобів:).вказано: надати витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів та інструкцію щодо застосування даного засобу з метою дезінфекції, затверджену виробником.
Доводимо до Ващого відома, що згідно ПОСТАНОВІ від 15 серпня 2023 р. № 863"Про затвердження Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів"мають право продаж дезінфекаційних засобів виробники, ексклюзивні представники,дилери, роздрібні торгові мережі.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити вимогу надання інструкції ,яка затверджена тільки виробником.
Так як ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною, чим порушую Законодавство.
Дійте у рамках Закону ,а не на власний розсуд ,адже ,нагадуємо Вам , що усі особи тендерного комітету є відповідальними за порушення Закону у оформленому ними рішенні. Очікуємо на відповідь на Законну вимогу ПО СУТІ ЗВЕРНЕННЯ.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Вдячні Вам за ваше звернення. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо виключення норми про подання в складі тендерної пропозиції інструкції, затвердженої виробником.
Дата відповіді:
02.02.2024 12:24
Відповідь надана
добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами,
Номер:
98ba38f5203d409b825b33de4b9b7c43
Дата опублікування:
01.02.2024 22:46
Опис:
Уточніть будь ласка , згідно Додатка 1 до тендерної документації,п.6 вказано :
6. Надати у складі тендерної пропозиції договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами, термін дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору, який буде укладатися за результатами цієї закупівлі.
Проясніть будь ласка , що значить фраза: ,,,,який буде укладатися за результатами цієї закупівлі. Ще один договір страхування буде укладатися ? Та які критерії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами,. Мається на увазі сума,франшиза ?
Відповідь:
Шановний Учасник!
У п.6 Додатка 1 сказано, що термін дії договору страхування професійної відповідальності перед третіми особами не може бути меншим, ніж термін дії договору про надання послуг, що буде укладений за результатами закупівлі. Страхування відповідальності перед третіми особами — вид страхування, що може включати в себе страховий захист від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб майном, що знаходиться у володінні чи під контролем Страхувальника.
Дата відповіді:
02.02.2024 12:14
Відповідь надана
уточнення
Номер:
f83789f080d448f5929cba41d8a27d96
Дата опублікування:
01.02.2024 22:22
Опис:
Скажіть будь ласка , чи потрібно на інженера ОП завантажувати медичну книжку ?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Відповідно до вимог Тендерної документації медичні книжки, видані за результатом медичного огляду подаються не менше ніж на 3 прибиральників службових приміщень (пп. 1.2.4 розділу 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 4 до тендерної документації)
Дата відповіді:
02.02.2024 12:14
Відповідь надана
уточнення
Номер:
c3e2fe29224f48d28712d46228bfd0da
Дата опублікування:
01.02.2024 22:20
Опис:
Добрий вечір!
Підскажіть будь ласка , чи може як підтвердження трудових відносин замість наказу про прийняття на работу будт Договір цивільно -правового характеру ?
Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учасник!
На підтвердження вимог пп.1.2.2. «Надати у складі пропозиції накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 3 прибиральників службових приміщень, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником.» розділу 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 4 до тендерної документації у необхідно надати саме накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу
Дата відповіді:
02.02.2024 12:14
Відповідь надана
зміни
Номер:
85ba58ed361947c998b71820cf31e1ca
Дата опублікування:
01.02.2024 22:05
Опис:
Шановний Замовник!
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації, строк для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ .
Просимо Вас діяти згідно чинного Законодавства України та розмістити в окремому файлі ЗМІНИ , які Ви внесли 31.01.2023р.
В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Вдячні Вам за ваше звернення. В зв’язку з технічними проблеми перелік змін, що внесені до Тендерної документації, не завантажився на електронний майданчик. Недолік усунено.
Дата відповіді:
02.02.2024 12:12
Відповідь надана
Лист-згода персональні дані.
Номер:
af8b647e8a0c4319a145fa6ae2468a64
Дата опублікування:
29.01.2024 17:23
Опис:
Добрий вечір Замовнику!
В Тендерній док-ції Ви пишете надати Лист-згоду Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» ,де вказати ПІБ, дату народження ,місце проживання ,ін.код,паспортні дані (стр.8) а далі по тексту : Факт подання тендерної пропозиції учасника ,вважається безумовною згодою....жодних окремих підтверджень не потрібно подавати .
Зробіть коректну ТД та внесіть зміни будь ласка .
Відповідь:
Шановний Учасник!
У п.5.4. розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей (детально про перелік документів зазначено у Додатку 4 до тендерної документації .
На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)»,
описується норма щодо подання листа-згоди посадової особи Учасника.
У пп. 6 п. 3.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: «Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції»,
описується норма подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних.
Не виявлено протиріч в описаних пунктах.
Дата відповіді:
30.01.2024 16:28