-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання меблів для оснащення укриття ліцею «Ерудит» Монастирищенської міської ради
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період уточнення:
26.01.2024 14:50 - 31.01.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення вимог у Додатку №5
Номер:
360f845a3aa14f1c99d501147168c665
Дата опублікування:
28.01.2024 19:08
Опис:
Шановний Замовник!
У Додатку №5 є технічні вимоги, щодо використання рейок із сухої деревини (смерека), вологістю 8-10% у наступних позиціях: Лавка №2, Лавка №3, Тапчан, Табурет, Лавка відкидна.
Чи буде розглядатися пропозиція із рейками іншої породи дерева, яка не гірша за своїми властивостями та характеристиками ніж порода (Смерека) ?
Відповідь:
Доброго для Шановний учасник! В додатку 5 вказано "*У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент», пропозиція буде розглядатися із рейками іншої породи дерева, яка не гірша за своїми властивостями та характеристиками ніж порода (Смерека) за виключенням смолянистих порід дерев так як смоляниста деревина і всі сучки навіть після сушки виділяють смолу, яка може проявивитись через фарбу, масло або після просочення. Поверхню можна відновити, але знову ж на один сезон. Тривалість життя сосни навіть при захищеності хімією або імпрегнантами не перевищує 4-5 сезонів, після цього деревина починає гнити, що приводить до її розлому.
Дата відповіді:
29.01.2024 09:25
Відповідь надана
Невідповідність умов проекту договору чинному Законодавству України!
Номер:
a58a0d8362e44e34b08f02296274ee96
Дата опублікування:
28.01.2024 18:49
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас прибрати неадекватні, надвисокі штрафні санкціії та внести зміни в пункти 7.2 та 7.3 проекту договору.
Оскільки пункти 7.2 та 7.3 проекту договору в редакції Замовника порушують вимоги статті 231 Господарського кодексу України, статті 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», оскільки встановлена відповідальність за порушення строків поставки Товарів є завищенною, ніж та що передбачена законодавством України.
Розмір штрафних санкцій у пунктах 7.2 та 7.3 є дискримінаційним по відношенню до потенційного Постачальника.
Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією.
Тому на підставі викладеного, просимо внести зміни у пункти 7.2. та 7.3, які будуть відповідати вимогам чинного законодавства України.
Відповідь:
Доброго дня, в Додаток 6 будуть внесені зміни
Дата відповіді:
29.01.2024 10:58
Відповідь надана
Незаконна вимога!
Номер:
cbceea6072ba4f888b8dbd2982d4ede7
Дата опублікування:
28.01.2024 18:18
Опис:
Шановний Замовник!
У Додатку №5 до тендерної документації, пункті 4, останноьму абзаці ви зазначаєте наступне:
"Матеріали, з яких виготовляється товар, а саме: ЛДСП, фурнітура, крайка, клей тощо повинні мати відповідні висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, щодо відповідності діючим санітарним нормам, копії яких повинні бути надані учасником у складі пропозиції та є дійсними на дату розкриття пропозицій, (або лист-пояснення щодо відсутності відповідних висновків)"
А також у Додатку №2 до тендерної документації, пункті 5 ви зазначаєте наступне:
"копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару ДСТУ prEN 1729-1:2004 «столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004. «столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності», ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови»."
Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», тому дві вищезазначені вимоги є НЕЗАКОННИМИ! Просимо внести відповідні зміни та викласти тендерну документацію, яка відповідає чинному законодавству України.
Відповідь:
Доброго дня, в Додаток 5 будуть внесені зміни
Дата відповіді:
29.01.2024 11:58