-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафи для паперів
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 640.00 UAH
Період уточнення:
25.01.2024 16:25 - 30.01.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення вимоги
Номер:
3668e53b19da4a2ab0e9579b6b97746c
Дата опублікування:
26.01.2024 10:42
Опис:
У Додатку №3 ви зазначаєте настпуне:
Конструкція шафи для паперів має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що повинно бути підтверджено cертифікатом якості товару та висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яка підтверджує, що продукція відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України.
Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога
тендерної документації щодо надання висновку державно-санітарної експертизи, яка підтверджує, що продукція відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України є НЕЗАКОННОЮ. Просимо внести відповідні зміни.
А також просимо надати розʼяснення з приводу того, що саме ви маєте на увазі під сертифікатом якості та чи можно його замінити на сертифікат відповідності?
Відповідь:
Повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 16:33
Відповідь надана
Конструкція шаф.
Номер:
da84ebdc0be94d47b62c7273742e715d
Дата опублікування:
26.01.2024 10:41
Опис:
Шановний Замовнику! В технічному описі шаф для паперів просимо уточнити: дверцятами закриті усі полички (вказано: "уверхній частині аналогічно...") чи дверцята закривають тільки одну нижню поличку, а верхня частина шафи відкрита?
Відповідь:
Повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 16:46
Відповідь надана
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
a24a1c5080874717835dc0697c9ae3ee
Дата опублікування:
26.01.2024 10:33
Опис:
Шановний Замовнику! В розділі VI , п. 6 тендерної документації Ви вказали : "Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Забезпечення - банківська гарантія." Хочемо зауважити, що банківська гарантія може бути видана на конкретний, вже укладений та зареєстрований (з номером та датою) договір. Тому "... не пізніше дати укладення.." - вимога юридично нікчемна. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Згідно п. 21 Розділу ІІ даної постанови Принципал разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта такі документи -копію договору або іншого правочину, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії (далі - договір), або копію тендерної документації (за наявності).
Дата відповіді:
29.01.2024 10:59