-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (охорона будівель, споруд та території)
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
Період уточнення:
04.05.2018 15:06 - 11.05.2018 15:11
Відповідь надана
Щодо термінів дії тендерних пропозицій
Номер:
f4047046a5794abba21ee1ca686bfcaa
Дата опублікування:
10.05.2018 10:41
Опис:
Доброго дня. Відповідо до п. 2 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції - строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вдповідно до п. 4 цього розділу тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Прошу повідомити якими термінами дії пропозицій керуватись учасникам. Дякую.
Відповідь:
Добрий день.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше ніж 120 днів, а інші документи тендерної пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Дата відповіді:
10.05.2018 16:05
Відповідь надана
Щодо кількості охоронців
Номер:
fbb676dd4a6945a48fecd9dfb37f38a8
Дата опублікування:
08.05.2018 15:31
Опис:
У Додатку 3 Тендерної документації Ви зазначаєте, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2х охоронців. Дане формулювання є некоректним. Адже, спираючись на Ваші вимоги потенційний учасник вираховує ціну за кожну «людино-годину», та приймає для себе рішення щодо раціональності взяття участі у закупівлі. Ви вказали не менше 2: зрозуміло, що мінімум – 2, але, це означає, що потім Ви можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Відповідно ціна за «людино-годину» буде менше, а не така, на яку спочатку розраховує учасник. Отже, просимо чітко визначити кількість осіб на посту, і, або внести зміни до документації та вказати чітку кількість, або надати роз’яснення – скільки осіб буде залучено на один пост одночасно.
Відповідь:
Добрий день. В тендерній документації зазначено, що на об’єкті цілодобову охорону проводять не менше 2-х охоронців і це ні яким чином не означає, що Замовник в подальшову можете прийняти рішення і про залучення 3,4 і більше осіб. Як Ви розрахуєте так і буде, але одночасно на обьєкті повинно бути не менше ніж два охоронця.
Дякуємо.
Дата відповіді:
09.05.2018 16:20
Відповідь надана
Щодо акту звіряння взаємних розрахунків
Номер:
4e8cdcb3ca214a8bbc43f6b30100c3c7
Дата опублікування:
08.05.2018 15:28
Опис:
У додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору окремо та містити наступну інформацію: дату та номеру договору, на який надано відгук, суму договору, строк дії договору, суму виконання по даному договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, а також Акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого аналогічного договору. У даному акті звіряння повинні бути окремо зазначені суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт). Маємо до Вас питання з приводу цієї вимоги: 1) акт звіряння взаємних розрахунків не є обов’язковим документом, який має бути в учасників після виконання договору. Відповідно, встановлюючи цю вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, так як не маючи законодавчого обов’язку мати та вести такі документи, суб’єкти, які їх не ведуть, не зможуть бути учасниками закупівлі. Вкажіть посилання на конкретний нормативно-правовий акт, який зобов’язує сторін договору використовувати акти звіряння взаємних розрахунків. 2) на підставі чого ми повинні у даному акті звіряння окремо зазначати суми по кожному акту наданих послуг (виконаних робіт)? Адже, усі взаємовідносини між контрагентами, у т.ч. у частині грошових взаємовідносин є комерційною та конфединційною інформацією (згідно Закону України "Про інформацію"), тому Учасники мають право не надавати цю інформацію у публічному доступі. Також, якщо Ви просите надати лист-відгук, то в ньому також вказується замовник, ціна та вид послуг. Навіщо тоді надавати два документи, що містять одну й ту саму інформацію? Враховуючи вищевказане, вимагаємо прибрати вимогу про надання актів звіряння, не порушувати законодавство, не обмежувати коло учасників та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь:
Доброго дня!
Ми як Замовники вважаємо, що ми ні яким чином даною вимогою не обмежуємо коло Учасників, але виходячи з Вашого запитання ми бачимо, що Вас дуже турбує надання у складі пропозиції саме акту звіряння. Ураховуючи Ваші побажання найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині.
Дякуємо.
Дата відповіді:
09.05.2018 16:26