-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Смоли іонообмінні
Завершена
66 378 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 331 892.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 331 892.50 UAH
Період уточнення:
24.01.2024 18:19 - 23.02.2024 00:00
Відповідь надана
Фінансування закупівлі
Номер:
a273e61a91d045c9a789f48f0b0f5281
Дата опублікування:
22.02.2024 19:01
Опис:
Як європейська компанія, уповноважений представник та регіональний дилер європейського виробника, у т.ч. на території України, просимо замовника звернути увагу та виправити деякі неточності. Відповідно до базових прайс-листів виробників з урахуванням логістичних витрат та із умовною націнкою постачальника 50-60%, бюджет даної закупівлі завищено щонайменше в 1.5 рази.
Звертаючись до системи Prozorro, можемо встановити рівень цін на смоли іонообмінні для споживачів України, таких як наприклад ПАТ «Центренерго», з урахуванням всіх витрат на доставку та маржі постачальника. Маємо всі підстави стверджувати, що замовником допущені помилки при формуванні бюджету закупівлі або в кількості продукції, або у цінових показниках, що використовувались для розрахунків.
З метою уникнення можливості спекулювання на сумі контракту об’єкту енергетичної інфраструктури, що є настільки важливим в періоди постійних ракетних атак, та з метою економії бюджетних коштів в умовах воєнного стану, просимо замовника перевірити коректність зазначеної кількості смол іонообмінних, та в разі відсутності невідповідностей у предметі закупівлі, провести перерахунок фінансування закупівлі шляхом проведення повторного маркетингового аналізу серед світових виробників.
Відповідь:
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника шляхом проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії та аналізу отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників (у тому числі офіційних представників виробників) з цінами та умовами постачання.
Запрошуємо Вас взяти участь в закупівлі на умовах, визначених в тендерній документації.
Дата відповіді:
23.02.2024 15:52
Відповідь надана
Розширення конкурентного середовища
Номер:
d8323ec02d614f92b54ae6d5301b9741
Дата опублікування:
15.02.2024 23:03
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації закуповується іонообмінні смоли для трьох АЕС із різними термінами поставки у рамках одного Лоту.
Враховуючи встановлені терміни постоплати та відсутність авансового фінансування або альтернативних умов оплати за даною тендерною процедурою, виникає необхідність вилучення значного об’єму коштів із обороту компанії на період до півтора року та залучення додаткових кредитних фінансових коштів при такому об’ємі обладнання в рамках одного Лоту.
Для зниження фінансового навантаження і пов'язаних ризиків потенційних учасників, для розширення конкуренції та беручи до уваги порядок визначення предмета закупівлі, що затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454, пункт 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, абзац четвертий пункту 1 Розділу ІІ Порядку та лист Мінекономрозвитку «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 (див. «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)»), просимо Вас розглянути можливість визначити окремі частини предмета закупівлі в межах однієї закупівлі наступним чином:
Лот 1 – смоли іонообмінні для ВП РАЕС,
Лот 2 - смоли іонообмінні для ВП ПАЕС,
Лот 3 - смоли іонообмінні для ВП ХАЕС.
Доцільно додати, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
— максимальна економія та ефективність;
— недискримінація учасників;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, поділ предмета закупівлі на лоти, зважаючи на вищезазначене, допоможе уникнути звуження кола учасників, навіть навпаки забезпечить більшу конкуренцію учасників за окремими позиціями, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже з огляду на встановлені умови оплати, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах.
Таким чином, просимо замовника поділити предмет закупівлі на два лоти та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами Компанії
Дата відповіді:
16.02.2024 15:26
Відповідь надана
Створення конкурентних умов при закупівлі смол
Номер:
7a5a40843741408bbaa02c3089163d69
Дата опублікування:
12.02.2024 11:35
Опис:
Для кожної із позицій, вказаного об’єму достатньо для завантаження окремого фільтру. Крім того, у разі формування завантаження фільтрів, з технічної та економічної точки зору, більш ефективно формувати завантаження фільтрів окремо зі смоли що використовуються більш тривалий час та окремо фільтрів з завантаженням нових смол. Бо інакше, змішуючи нові та смоли що вже експлуатуються деякий час, неможливо оцінити якість та ефективність нових смол, тобто пред’явити постачальнику претензії щодо якості смол.
Тобто заява що ця вся кількість смол призначена для досипки – некоректна та дискримінує інших учасників, крім відомого потенційного переможця та його бізнес партнерів.
Об’єднання усього об’єму смол для всіх АЕС у один лот теж створює штучні умови для обмеження конкуренції, монополізації та створення штучних умов для закупівлі смол у єдиного постачальника що диктує державній компанії свої ціни.
Щодо вимоги:
«У випадку надання пропозиції на поставку еквівалентної марки аніоніту чи катіоніту учасник повинен додатково надати: лист-згоду від виробника DUPONT аніонітів/катіонітів, що використовуються у фільтрах систем очищення на момент проведення тендеру»
DUPONT не несе зобов’язань щодо роботи обладнання хімічних цехів ВП АЕС та окремо фільтрів, а досипка та змішування нових та старих смол взагалі знімає гарантійні обовязки щодо самої смоли. На якій підставі комерційна компанія має право диктувати державної енергетичної компанії що можливо купувати а що ні, а отже і відповідно диктувати ціни, за якими вона постачає свою продукцію? Звичайно що як комерційна структура, DuPont самостійно не погодиться надати таку згоду. Тому можливо вважати що така вимога є абсурдною, дискримінує як інших постачальників, так і саму компанію Енергоатом.
Приймаючи до уваги що метої заснування та роботи ВП «Атомкомплект»/ВП «Централізовані закупівлі» є створення конкурентних умов для закупівлі матеріалів, необхідних для експлуатації АЕС України за максимально можливо низькими цінами. Для можливості виконання цієї задачі, пропонуємо переглянути та коректно розділити смоли за об’ємами: за якими можливо сформувати завантаження окремих фільтрів та окремо невеликої кількості смол (або якщо інакше – це означає що зазначені смоли що використовуються - неналежної якості) яка іноді дійсно необхідна для досипки завантажень фільтрів. Розділити відповідно лоти за призначенням та станціями щоб створити конкурентні умови для можливості закупівлі матеріалів за ринковою вартістю.
Відповідь:
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами Компанії. У разі виробничої доцільності до тендерної документації будуть внесені зміни або надано додаткове роз'яснення.
Дата відповіді:
15.02.2024 16:24
Відповідь надана
Аналогічна продукція
Номер:
ca743c89c4eb430592d8f44cb2128d39
Дата опублікування:
08.02.2024 16:31
Опис:
У фонді технічних умов, переліку ТУ і ФЕКД ТУ ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстровано чинні ТУ на продукцію трьох виробників, що погоджені у встановленому порядку із ДП «НАЕК «Енергоатом»: Purolite Ltd, Lanxess Deutschland GmbH, DuPont Water Solutions.
У відповідності до забезпечення надійного функціонування системи очищення робочих середовищ енергоблоків АЕС, замовник ВП АЕС встановлює вимогу щодо найменування предмету закупівлі.
Замовник може встановити вимогу до предмету закупівлі, як смолу, яка вже експлуатувалась раніше, так і аналог іншої марки іонообмінної смоли при використанні якої буде забезпечуватись відповідна якість робочого середовища енергоблока АЕС.
Оскільки на ВП АЕС раніше, протягом тривалого часу, експлуатувались смоли трьох зазначених виробників, але за технічними показниками іоніти цих виробників не є повним еквівалентом один одного, з метою розширення конкурентного середовища, просимо в найменуванні предмета закупівлі додати аналогічні марки, що внесені до Переліку фільтруючих матеріалів та хімічних реагентів складного складу, які успішно пройшли промислові випробування на АЕС ДП «НАЕК «Енергоатом», за прикладом як це було прописано замовником у процедурі закупівлі UA-2022-11-09-013047-a. Це дозволить розширити конкуренцію, в наслідок чого досягти значної економії та максимально ефективного розподілу бюджетних коштів.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі, які наведені у Додатку 3 до ТД та є обов’язковими для забезпечення безпечної та надійної експлуатації обладнання енергоблоків АЕС.
Окремо слід зазначити, що тендерна документація містить вимоги до еквівалентної продукції (пп. «в» п. 5 ч. II (А) р. ІІІ ТД).
Враховуючи вищезазначене, внесення змін ТД недоцільно.
Дата відповіді:
09.02.2024 15:46
Відповідь надана
Призначення ІОС
Номер:
b4df1060e6de46be9ee222f40d045f01
Дата опублікування:
08.02.2024 16:30
Опис:
Звертаємо увагу замовника на допущені технічні помилки/описки у документації торгів. Відповідно до колонки 4 Додатку 3 до ТД всі 17 позицій призначені для досипки. При цьому окремі позиції закуповуються в кількості 16-20 куб.м., а це прямо вказує на те, що в об’ємі фільтра системи очищення планується повна заміна іонообмінної смоли.
Просимо замовника перевірити призначення предмета закупівлі та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у додатку 3 до ТД зазначено загальну потребу для АЕС, яка є сумарним об’ємом по кожній марці іонообмінної смоли, яка буде експлуатуватися у фільтрах різних систем очищення енергоблоків АЕС (це є системи спецводоочищення першого контуру, у тому числі і системи очищення борних розчинів та фільтрів блочних знесолюючих установок кожного енергоблоку, з метою забезпечення нормованої якості фільтрату протягом всього період експлуатації систем очищення і забезпечення надійної, безпечної і економічної роботи устаткування енергоблоків АЕС).
При цьому зазначаємо, що для різних систем в цілому відповідно до вимог п. 6.8 СОУ НАЕК 007:2022 «Інженерна, наукова і технічна підтримка. Матеріали іонообмінні фільтруючі систем очищення водних середовищ АЕС. Вимоги до якості, вхідного і експлуатаційного контролю» всі однотипні фільтри з виносною регенерацією, для яких використовується одна схема гідро-перевантаження, повинні бути завантажені іонітами однієї марки (одного виробника) для виключення змішування іонітів різних марок при гідро-перевантаженні.
Враховуючи вищезазначене, внесення змін до ТД недоцільно.
Дата відповіді:
09.02.2024 15:43
Відповідь надана
Термін подання пропозицій
Номер:
ae35390214be482896dbf4d2844b52eb
Дата опублікування:
08.02.2024 16:23
Опис:
Наша компанія є постачальником смол іонообмінних європейського виробництва та має на меті сприяти прозорій конкуренції на ринку хімічної продукції для потреб АЕС України. Просимо розглянути можливість відтермінування кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація за наведеним проектом потребує додаткового часу для ретельного вивчення для підготовки технічної та комерційної пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації. Також просимо прийняти до уваги, що на європейських заводах-виробниках відсутні україномовні технічні спеціалісти, тому є необхідність перекладу великої кількості технічної документації із вимогами замовника на англійську мову, і як наслідок зворотного перекладу з англійської на українську мову технічної документації виробника.
З огляду на зазначене та майже щоденні обстріли з боку країни-агресора, що впливає на отримання документів від українських контрагентів, просимо подовжити кінцевий термін подачі тендерних пропозицій додатково на 14 календарний день.
Відповідь:
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій продовжено до 16.02.2023
Дата відповіді:
09.02.2024 15:27