• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Баришівської селищної ради

Завершена

438 002.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 190.01 UAH
Період уточнення: 24.01.2024 16:54 - 29.01.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо аналогічного договору

Номер: 63807725ab4d44a5bb97dded4067ef33
Дата опублікування: 24.01.2024 23:03
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Додаток 2 містить вимогу щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору, при цьому наявна вимога: "* Аналогічним слід вважати договір на технічне обслуговування та цілодобове спостереження за системами пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей (ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту i технiчного обслуговування вимiрювальних, випробовувальних i контрольних приладiв)." Просимо внести зміни в документацію з огляду на обмежуючу вимогу з огляду на наступне. Учасник може мати аналогічний договір на технічне обслуговування та цілодобове спостереження за системами пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей, але за іншим КОДОМ ДК, наприклад ДК 50413200-5, або мати виконаний аналогічний договір із комерційним Замовником і назва предмету закупівлі відповідно може не містити коду, що вимагається в тендерній документації, саме "ДК 021:2015: 50410000-2". Просимо виключити /відкоригувати вимогу щодо надання аналогічного договору виключивши вимогу по коду ДК. Дякуємо за порозуміння. У разі оскарження даної вимоги Комісія АМКУ підтримає позицію Учасника.
Відповідь: Доброго. Послуги, як предмет закупівлі, визначаються за четвертою цифрою класифікатора. Вважання договору, укладеного з застосуванням класифікатора по 6 цифрі, аналогічним не є зовсім коректним. Разом з тим нас цікавить аналогічний договір в частині фактичного предмету закупівлі, а не визначеного за ДК. Тому надання договору, який повністю відповідає предмету закупівлі, але з зайвими цифрами 32 після 5041, вважатиметься виконанням умов тендерної документації
Дата відповіді: 27.01.2024 21:12
Відповідь надана

Вимога щодо надання послужного списку

Номер: 8d73a030c89b4e5e947cd91b6bb425a2
Дата опублікування: 24.01.2024 22:56
Опис: Шановний Замовнику! відповідно до вимог тд, Ви вимагаєте надати на керівника робіт - послужний список. Послужний список – це документ особової справи осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з перевіреною інформацією про місця, посади та стаж роботи, є формою обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту. Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІІІ Правил оформлення і ведення особової справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 18.10.2013 No 656 "Про затвердження Порядку ведення обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту та Правил оформлення і ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" (далі – Наказ No 656) послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Він складається на підставі паспортних відомостей, перевіреної анкети, автобіографії, військового квитка, трудової книжки, документів про освіту, наказів та інших документів кандидата на службу. Послужний список оформлюється у відповідності до Додатку 2 Наказу No 656, а також саме за послужним списком здійснюється підрахунок вислуги років працівника (відпрацьованих років при виході на пенсію). Зважаючи на все вищевикладене, послужний список має тільки особа рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту. Таким чином, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті Учасники, які мають керівника робіт, який пройшов службу в органах і підрозділах цивільного захисту. Даний вид робіт/послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 No 852 (далі – Ліцензійні умови). Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до пункту 14 Ліцензійних умов ліцензіат повинен відповідати наступним кадровим вимогам: "14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"), "Автоматизація та приладобудування", "Електроніка та телекомунікації", "Електрична інженерія"; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю "Пожежна безпека") не менше п’яти років". Ми маємо керівника робіт з необхідною освітою, який має відповідний стаж роботи, що підтверджується трудовою книжкою. Тому, внесіть зміни до тд, та вкажіть можливість надання послужного списку АБО трудової книжки. Ознайомтесть з практикою АМКУ щодо такого ж самого питання, де така вимога що є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають керівника робіт з трудовою книжкою, а не послужним списком ( рішення № 11202-р/пк-пз від 24.07.2023). В іншому випадку, ми звернемося до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь: Ми розглянемо можливість внесення змін до ТД
Дата відповіді: 27.01.2024 20:47