-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень та покрівлі з утепленням фасаду адміністративної будівлі (Літ. А-2) філії «Миколаївське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» за адресою: м. Миколаїв, вул. Дівіної Ганни, 2-В»
Завершена
8 816 132.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 080.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 080.66 UAH
Період уточнення:
24.01.2024 16:20 - 18.02.2024 00:00
Відповідь надана
щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
04cad01a8a604e909a0856c2d9b4eccb
Дата опублікування:
13.02.2024 15:42
Опис:
Шановний замовнику просимо внести зміни в тендерну документацію в частині заміни професії «інженера з охорони праці (будівництво)» на «інженера з охорони праці», що за своїми кваліфікаційними критеріями є достатнім для виконання робіт по вказаному тендері.
Професія «інженера з охорони праці (будівництво)» розуміє під собою додаткову підготовку та сертифікацію вказаних працівників (кваліфікація координатора з питань охорони праці), єдиним в Україні органом з сертифікації. Працівники вказаної професії зазвичай залучаються незалежними консультантами (координаторами) на складні об’єкти та координують діяльність звичайних інженерів з охорони праці, крім того їх чисельність на ринку праці є незначною. Враховуючи, що ринок в даному випадку не є конкурентним, а роботи проводитимуться у м. Миколаїв, що є прифронтовою зоною, мати таких працівників у штаті потенційним учасником є майже неможливо, а залучивши його по цивільно-правовому договору учасник не зможе надати посвідчення про перевірку з охорони праці (посвідчення про перевірку з охорони праці видаються лише для штатних працівників з зазначенням посади та підприємства), а по ЦПУ особа не є працівником учасника, а лише надає послуги.
Таким чином дві вимоги тендерної документації суперечать одна одній, якщо працівник є не штатним, що унеможливлює прийняти участь у закупівлі лише по цій підставі, маючи при цьому в штаті свого інженера з охорони праці з вищою освітою та чинним посвідченням про перевірку знань з охорони праці.
Таким чином просимо Вас розширити можливості для участі потенційним учасникам внесши відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації, в частині зміни професії «інженера з охорони праці (будівництво)» на «інженера з охорони праці».
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
14.02.2024 15:24
Відповідь надана
Уточнення кваліфікаційних критеріїв
Номер:
de19b9049ae1494da98ac88e8ce92a2e
Дата опублікування:
12.02.2024 20:46
Опис:
Шановний замовник
В Додатку 1 до тендерної документації п.2 вказана наступна вимога та спосіб її підтвердження:
2.2.5. Для підтвердження кваліфікації машиніста крану надаються копії документу(ів), які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана).
2.2.6. Для підтвердження кваліфікації машиніста підіймача надаються копії посвідчення машиніста підіймача
не вказано кваліфікаційний розряд професії, що вимагається.
Просимо надати розʼяснення або внести відповідні уточнення до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Тендерна документація не містить вимог до розрядів машиністів крану та машиніста підіймача.
Також, слід зауважити, що підпунктом 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» не встановлено вимоги до вантажопідйомності крану, щоб відповідно встановлювати вимоги до розряду машиніста крану відповідно до передбачених допусків передбачених затвердженим стандартом.
Так як інше не зазначено у вимогах - для підтвердження кваліфікації машиніста крану та машиніста підіймача буде достатнім надання копій документів передбачених підпунктами 2.2.5 та 2.2.6 пункту 2 Таблиці 1 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”».
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
13.02.2024 13:38
Відповідь надана
щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
06cfa299dade4d6fa1f00f9a5ce11a0a
Дата опублікування:
12.02.2024 18:03
Опис:
Шановник замовнику, просимо дати роз’яснення щодо якої категорії осіб замовником вимагається надання копій паспортів/карток платників податків/листів-згод про залучення для виконання робіт - лише щодо працівників, що залучаються по ЦПУ чи на всіх працівників, що зазначаються у довідці?
Також просимо внести зміни до тендерної документації в частині вилучення вимоги, щодо надання учасником на усіх працівників копій паспортів з картками платників податків, водійських посвідчень тощо, оскільки вказані документи містять персональні дані працівників та знаходитимуться у відкритому доступі на майданчику для ознайомлення та можливості використання необмеженою кількістю осіб, що є порушення Закону України «Про захист персональних даних».
Так в тендерній документації вказано наступне: для підтвердження інформації, вказаної у довідці щодо наявності працівників, Замовником вимагається поряд з документами, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме:
- копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники”
- або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом)
- або копії наказів про прийняття на роботу або переведення
- та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності)
- або трудові договори (у разі наявності)
- або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з
НАДАННЯ КОПІЙ ПАСПОРТІВ з картками платників податків таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників.
Для підтвердження кваліфікації водіїв автомобільного транспорту надаються копії посвідчень водія категорії С.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Копії паспортів, картки платників податків (не надаються у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) та листи-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) НАДАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ЩОДО ОСІБ ЗАЛУЧЕНИХ УЧАСНИКОМ ЗА ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИМИ УГОДАМИ.
Вказані вище документи НЕ НАДАЮТЬСЯ щодо осіб, що працюють за штатним розкладом в Учасника або є працівниками субпідрядника/співвиконавця або є працівниками Орендодавця у разі наявності в Учасника відповідних договорів оренди з екіпажем.
Також, звертаємо увагу, що умовами пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації серед загального передбачено наступне: «Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції.
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції.».
Також, хочемо зауважити, що встановлення вимоги щодо надання копій паспортів, карток платників податків (не надаються у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) та листів-згоди про залучення осіб за цивільно-правовими угодами є документальним підтвердженням наявності, справжності таких осіб та їх згоду на виконання робіт передбачених предметом закупівлі.
Надання відповідних документів є сталою практикою під час проведення публічних закупівель робіт у багатьох замовників. Такі вимоги не є дискримінаційними та/або такими, що порушують чинне законодавство.
Відтак, наразі, із змісту Вашого звернення не встановлено документального підтвердження необхідності внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документального підтвердження неможливості виконання вказаної умови тендерної документації та/або яким чином наведена умова порушує Ваші права та законні інтереси, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі.
Дякуємо!
Дата відповіді:
13.02.2024 13:38
Відповідь надана
уточнення щодо матеріалів
Номер:
db4668881c8c4abcaef0d720850a8632
Дата опублікування:
12.02.2024 14:44
Опис:
Шановний замовнику, у відповіді на попереднє питання щодо плінтусу ви вказуєте, що брати відповідно до проєкту (МДФ), однак у технічному завданні (додаток 6), що є невідємною частиною тендерної документації п. 85 Розділ 4 Підлоги - улаштування плінтусів полівінілхлоридних. Таким чином вбачається необхідність корегування технічного завдання в цій частині (Додаток 6).
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Внутрішнім ініціатором закупівлі погоджено внесення змін в Додаток 6 до тендерної документації.
Також з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отриманні звернення до даної процедури закупівлі, Замовником будуть внесено зміни та продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
13.02.2024 13:37
Відповідь надана
щодо уточнення матеріалів
Номер:
788cbe3a9f27465480c861e6c4410c85
Дата опублікування:
02.02.2024 15:03
Опис:
При порівнюванні відомості обсягів робіт, кошторису 2-1-2 та креслень виявлені такі розбіжності: товщина мінераловатних плит у позиції 118 кошторису - 80мм, а у кресленні 2320-00-АР аркуш 19 позиція 6 - 50мм; у позиції 107 кошторису плинтус полівінілхлоридний, а у кресленні 2320-00-АР аркуш 27 позиція 1 - плинтус МДФ; у кошторисі позиція 122 сталь листова оцінкована, товщина 0,5мм , а у кресленні 2320-00-АР аркуш 19 позиція 7 - ПХВ метал ламінований L-1000мм. Розбіжності між кошторисом 2-1-3 та кресленням 2320-00-ВК.С: позиція 6 кошторису - унітази керамічні підвісні з інсталяцією, а у кресленні аркуш 1 позиція 4 - унітази керамічні козирькові з косим випуском і низькорозташованим бачком. У кошторисі 2-1-2 позиція 119 кількість Ceresit СТ 190 pro - 663,6 кг на 59,959 м2 утеплювача, але за даними офіційного сайту Ceresit витрати Ceresit СТ 190 pro 6 кг/м2, тобто 341,754 кг на заявлений об'cєм утеплювача. Просимо уточнити на який документ орієнтуватися Учаснику при складанні тендерної пропозиції, адже ці розбіжності впливають - суттєво - на вартість пропозиції
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1) Товщина мінеральних плит поз. 6 – 50 мм, згідно аркуша АР-19;
2) Плінтус поз. 1 – МДФ, згідно аркуша АР-19
3) ПВХ метал ламінований згідно аркуша АР-19
4) Передбачено унітази керамічні підвісні з інсталяцією, в проектній документації – поз. 4 аркуш ВК.С-1, так і в кошторисі поз.6
5) Щодо Ceresit CT 190 pro - у частині обсягів робіт, слід орієнтуватися на проектні рішення. У частині витрат матеріалу - не виключено брати до уваги рекомендації, за даними офіційного сайту Ceresit, які відносяться до відповідних видів робіт;
До загального інформуємо, що при складанні тендерної пропозиції, у частині видів та обсягів робіт - орієнтуватися на графічну частину проекту – комплекти креслень. При завантаженні файлу ІБД-6 в кошторисну програму можливі автоматичні зміни назв матеріалів та найменувань розцінок на назви найменування з нормативної бази.
Також з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отриманні звернення до даної процедури закупівлі, Замовником буде внесене зміни та продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
05.02.2024 17:00
Відповідь надана
щодо уточнення обсягів
Номер:
665344d327124ff8adc706b419cebc25
Дата опублікування:
01.02.2024 15:14
Опис:
кресленнями 2320-00 ЕО.ВР аркуш 1 позиція 15 та ЕО.С аркуш 3 передбачений "перемикач ...." в кількості 2 шт, а в кошторисі та відомості обсягів робіт "перемикач" відсутній. Прохання уточнити потребу у перемикачі
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником було прийнято рішення внести зміни до Додатку 6 Тендерної документації, а саме доповнити пункт 117-1 «Установлення перемикачів утопленого типу при відкритій проводці одноклавішні в кількості 2 шт».
Також, з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отримані звернення до даної процедури закупівлі, Замовником буде продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за Ваше запитання!
Дата відповіді:
02.02.2024 22:07
Відповідь надана
щодо уточнення обсягів
Номер:
7f6c095bcac040e4866b40f232a63d18
Дата опублікування:
01.02.2024 15:09
Опис:
у відомості обсягів робіт позиція 114 передбачається "блок живлення і конролю ультразвуковий" в кількості 1 шт, кошторисом 2-1-6 позиціє 9 теж передбачений 1 блок, а кресленнями 2320-00 ЕО.ВР аркуш 1 позиція 11 та ЕО.С позиція 13 - 2 шт. Прохання уточнити кількість блоків живлення.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником прийнято рішення внести зміни до Додатку 6 Тендерної документації, а саме змінено кількість «блоків живлення і контролю ультразвукових» з 1 шт. на 2 шт.
Згідно з попередньою інформацією ініціатора, зміни до проектно-конструкторської документації будуть внесені під час авторського нагляду за об'єктом.
Також, з метою надання можливості для якісної підготовки документів тендерних пропозицій потенційних учасників, враховуючи отримані звернення до даної процедури закупівлі, Замовником буде продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді:
02.02.2024 22:07
Відповідь надана
щодо уточнення обсягів та матеріалів
Номер:
09275f7a2a094770932d8bc0700cb0c5
Дата опублікування:
31.01.2024 15:46
Опис:
У зв'язку із запитаннями щодо обсягів та матеріалів просимо розглянути можливість додати до тендерної документації кошторис з нульовими цінами
Відповідь:
Шановний учасник!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне, для більш якісної підготовки тендерної пропозиції потенційних учасників, Замовником додатково буде довантажено до тендерної документації кошторис з нульовими цінами у обмінному форматі ІБД-6.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
01.02.2024 14:08
Відповідь надана
щодо уточнення обсягів та матеріалів
Номер:
1ac7393e36df4d2ebb85c3a69ed7e94a
Дата опублікування:
31.01.2024 15:43
Опис:
креслення 2320-00-АР аркуш 19 та позиція 96 відомості обсягів робіт - прохання уточнити склад та профіль металопрокату металевої драбини
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на ваше звернення, повідомляємо, що для виконання металевої драбини необхідно використовувати :
Направляючі – металеві кутики від 50х5 до 75х6 (від наявності)
Сходинки – арматура d16 мм
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
01.02.2024 14:08
Відповідь надана
щодо уточнення обсягів та матеріалів
Номер:
59058b01f84f4ce3a59200975abc5263
Дата опублікування:
31.01.2024 14:58
Опис:
креслення 2320-00-АР аркуш 31 таблиця "монтаж" позиція 11 передбачає підвіконня шириною 300мм, та приміткою відсилає до АР-25, де передбачена підвіконна дошка шириною 400мм. Прохання уточнити розміри підвіконня.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що для розрахунку договірної ціни враховувати підвіконня шириною 400 мм.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
01.02.2024 14:07