• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (33652300-8 Імуносупресивні засоби (Такролимус; Такролимус; Циклоспорин; Циклоспорин; Мофетилу мікофенат; Мікофенолова кислота;Метилпреднізолон)

Всі необхідні вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 тендерної документації.

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Період уточнення: 03.05.2018 19:58 - 10.05.2018 18:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: a68f2b05b5034957b86edfdf5a12cec4
Дата опублікування: 10.05.2018 17:33
Опис: Вимоги тендерної документації порушують чинне законодавство України. 1. У загальному переліку препаратів (додаток 1) зазначено лікарський засіб, МНН якого виробляється лише одним виробником, що не дає можливості учасникам, які не можуть запропонувати продукцію одного конкретного виробника, подати свою пропозицію за всім переліком препаратів, тобто усуває конкуренцію і є дискримінаційною умовою. 2. У загальному переліку встановлені конкретні фасування препаратів, які притаманні заздалегідь визначеним виробникам, і при цьому закупівлю планується здійснити в упаковках, а не в товарних одиницях (наприклад, капсулах), що сприяє певним виробникам та учасникам. 3. Тендерною документацією передбачається надання копій заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри. Однак, така вимога є неправомірною і носить дискримінаційний характер, оскільки Законом України «Про лікарські засоби» (стаття 9) встановлено, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених цим Законом. Згідно Закону, рішення про відмову в державній реєстрації лікарського засобу приймається, якщо не підтверджуються висновки щодо його ефективності та безпечності. Таким чином, якщо лікарський засіб зареєстровано в України, це означає що його ефективність та безпечність підтверджені, біоеквівалентність з референтним препаратом доведена, і необхідності подання учасниками інших документів законодавство не передбачає. Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши можливість подання пропозицій за окремими частинами предмету закупівлі (лотами), визначити обсяги закупівлі у товарних одиницях (капсулах) та виключити пункт 1 додатку 1, що містить вимогу щодо надання документів, що підтверджують біоеквівалентність.
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року і не містить будь які переваги для жодного з учасників які бажають взяти участь у торгах. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів. Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів. Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
Дата відповіді: 11.05.2018 17:09
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 14ed28d4da91414d9f135a09439b1c6d
Дата опублікування: 08.05.2018 17:20
Опис: Для забезпечення дотримання основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ "Про публічні закупівлі", передбачених ст. 3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, просимо Вас розділити предмет закупівлі: 33600000-6 Фармацевтична продукція (33652300-8 Імуносупресивні засоби (Такролимус; Такролимус; Циклоспорин; Циклоспорин; Мофетилу мікофенат; Мікофенолова кислота; Метилпреднізолон) на окремі лоти. 7 найменувань лікарських засобів в одному переліку штучно унеможливлює доступ суб’єктів господарювання до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік препаратів, що створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. Також замовник у тендерній документації всупереч ЗУ "Про публічні закупівлі" фактично обмежив можливість подання учасниками еквівалентів лікарських засобів, та вимагає подання документів, які не передбачені законодавством України (копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів). Просимо замовника розділити позиції на лоти та виключити вимоги, які обмежують конкуренцію, що надасть можливість для участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету. В інакшому випадку будемо змушені звернутися з оскарженням даної процедури до АМКУ.
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року і не містить будь які переваги для жодного з учасників які бажають взяти участь у торгах. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою забезпечення безперебійного процесу лікування хворих, надання належно організованої медичної допомоги пацієнтам, замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення повної потреби у всіх лікарських засобах в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку. Відсутність одно з засобів призведе до неможливості (або несвоєчасності ) застосування інших препаратів, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Також в заперечення до вимоги зазначаємо, згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Постачальниками даних препаратів в Україні є ряд компаній, принципи вільної конкуренції зберігаються, та відсутня будь-яка дискримінація учасників торгів. Також зазначаємо, що назви лікарських препаратів на які оголошено закупівлю не визначаються спеціалістами Волинської обласної клінічної лікарні, а індивідуально призначені для кожного пацієнта Державної установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України, а тому ні лікарі Волинської обласної клінічної лікарні, ні тим більше тендерний комітет Волинської обласної клінічної лікарні не вправі змінити обов’язкові вказівки медичної установи на призначення необхідними лікарськими препаратами. Таким чином, Волинська обласна клінічна лікарня не може зазначити в тендерній документації вираз «або еквівалент», щодо даних конкретних препаратів. Щодо визначення обсягів закупівлі у товарних знаках повідомляємо, що відповідно до порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів затвердженого наказом МОЗ України 19.07.2005 № 360 Відпуск лікарських засобів здійснюється з урахуванням норм відпуску, визначених у п. 1.22 Правил. Порушення первинної упаковки лікарського засобу не дозволяється.
Дата відповіді: 11.05.2018 17:09