Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
21 840 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 200.00 UAH
Період уточнення:24.01.2024 12:37 - 16.02.2024 00:00
Відповідь надана
вага шпулі
Номер:abff869d5de14726a268820671e73a2e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.02.2024 11:08
Опис:В технічній специфікації вказано такий параметр як Вага шпулі: не більше 0,20 кг.
Доводимо до вашого відома, при таких параметрах як: довжина намотування- не менше 500 м., ширина стрічки- 500 мм., вага рулону нетто не менше 2,7 кг., , дана шпуля для таких параметрів не є правильною, при вазі в 0,2 кг шпуля виходить не така щільна та міцна як це потребує технічне завдання, 500 метрів плівки на такій шпулі нормально держатись не буде що призведе до псування плівки вже на стадії її перевезення або зберігання. Так як вага шпулі не впливає на якість плівки як такої, звертаємось к вам з проханням внести зміни та вказати вагу шпулі не менше 0,28 кг., що є правильним з точки зору експлуатування зберігання та транспортування даної плівки
Відповідь:Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Шановний Учасник, стосовно Вашого запитання повідомляємо, що продукція з даними параметрами (вага шпулі, довжина намотування, ширина стрічки та вага рулону) закуповується нашим підприємством понад 6 років. Кожна поставка продукції перевіряється, і за весь цей час не було жодного випадку коли б плівка була зіпсована чи погано трималась. Тому Замовник не вбачає потреби збільшувати вагу шпулі. Шпуля вагою до 0,2 кг повністю виконує покладені на неї функції.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді:09.02.2024 14:35
Відповідь надана
сес висновки
Номер:bf5273a75bf04539808b5c6af2a7b9c9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.02.2024 10:48
Опис:Шановний замовний повідомляємо, що з «1» жовтня 2023 року виробникам нехарчової продукції не потрібно отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що пов’язано зі вступом в дію окремих положень нового Закону України від 06.09.2022 р. № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Норми закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який був прийнятий ще в 1994 році та скасовується 1 жовтня поточного року нормами Закону №2573-IX, вимагали підтверджувати відповідність продукції ЗІЗ вимогам технічних регламентів, та отримання ще й Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, повідомляємо Вам, що з 1 жовтня 2023 року Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь перелік пластикової продукції Стретч плівки, не є обов’язковими, що відповідає чинному законодавству України, та курсу України на інтеграцію до ЄС. Що стосується Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, термін дії яких спливає у серпні-вересні 2023 року – подаватися на оновлення не будуть. Просимо взяти до уваги вищенаведену інформацію щодо Стретч плівки, та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Слідкуйте за закупівлею!