• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування (ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги) відповідний код ДК 021:2015: 79711000-1 – Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення: 24.01.2024 12:11 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 809bccb67f5648329ba0a54be6916459
Дата опублікування: 13.02.2024 16:34
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в п.2.2 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб надати документи 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачено наявність даних документів на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження. Отже, дана вимога є незаконною. Вимагаємо внести зміни видалити дискримінаційні вимоги. Інакше будемо вимушені звернутися зі скаргою в АМКУ. І не плутайте працівник охорони - це охоронник, а не ніяк не працівник пульту спостереження. Уважніше читайте ліцензійні вимоги!
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Згідно ч2 ст4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Вказана Постанова 960 містить кадрові вимоги, що передбачають наступне: «16.Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.» Шановний ймовірний Учасник, «абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов» це про: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; - копію паспорта громадянина України.
Дата відповіді: 14.02.2024 10:12
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: fa2c1f0fa04d48f9954950a30f7ab8f6
Дата опублікування: 13.02.2024 15:08
Опис: Шановний замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання на працівників які будуть задіяні до надання послуг із технічного обслугновування медичниї книжок, сертифікатів про проходження психіатричного огляду та наркологічного огляду, проте дані вимоги жодним чинним нормативно правовим документом не передбачені до таких праццівників. Додатково ви вимагаєте мати в штаті налагоджувальника приладів апаратути та систем, проте зовсім незрозуміло звідки ця вимога, адже дані роботи може виконувати інженер. Вимагаємо прибрати вимоги, які суперечать чинному законодавству!!! У разі ігнорування, звернекмося в АМКУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог.
Дата відповіді: 14.02.2024 10:10
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 125d3e18fd6a44f9a682ba2b274feafa
Дата опублікування: 13.02.2024 15:07
Опис: Навчання щодо Системи стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника. Приберіть дане непорозуміння!!!
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дата відповіді: 14.02.2024 10:07
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: d70e2a8c67a54b9bbf23180da122a2ad
Дата опублікування: 13.02.2024 15:06
Опис: Навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника. Приберіть дане непорозуміння
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дата відповіді: 14.02.2024 10:08
Відповідь надана

Дтскримінація

Номер: 5772f2d61a804319b8c13f6cc8702e6b
Дата опублікування: 13.02.2024 15:05
Опис: Навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях....? Ви серйозно??? Що це за навчання??? Надайте посилання на РОЗПОРЯДЖЕННЯ Міністерства освіти і науки, яким затверджено таке навчання і додатково надайте дане навчання на УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ та всіх працівників Замовника.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Також, Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 № 3429-IX, та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій».
Дата відповіді: 14.02.2024 10:05
Відповідь надана

Корумпована уповноважена особа

Номер: 7827676e8a734b469c4aa9dead11c398
Дата опублікування: 13.02.2024 15:01
Опис: Чудово розуміємо вашу жагу до розпилу бюджетних грошенят, проте нагадуємо Вам ШАНОВНА уповноважена особа про те, що в країні військовий стан і ваші дії підпадатимуть під інший кодекс!
Відповідь: ШАНОВНИЙ ймовірний Учасник, Замовником не може бути розглянуте Ваше запитання, оскільки його не існує. Бажаємо перемоги в закупівлі.
Дата відповіді: 14.02.2024 10:04
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 0fff1b3b2e2841f3ad6c91c244bf67f9
Дата опублікування: 13.02.2024 14:30
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначена дискримінаційна вимога, а саме: чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Якщо автомобіль в експлуатації менше чим 2 роки дані документи не надаються. Отже, дана вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Дата відповіді: 14.02.2024 10:02
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 31643cc1109d460c812ec55d896df7d2
Дата опублікування: 13.02.2024 14:28
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Автомобілі можуть бути залічені субпідрядником. Отже, дана вимога є дискримінаційною . Вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. Згідно ч.5 ст6 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Дата відповіді: 14.02.2024 10:01
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e7cc2cd60aa94294a1ffb1caadf8e0dc
Дата опублікування: 13.02.2024 14:18
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в п.1.2.1 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: наявність транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник, та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Автомобілі можуть бути залічені субпідрядником. Якщо автомобіль в експлуатації менше чим 2 роки дані документи не надаються. Отже, дані вимоги є дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису
Дата відповіді: 14.02.2024 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: d4c7e4878435413aa367e688a09cf652
Дата опублікування: 12.02.2024 17:23
Опис: В додатку 2 до тендерної документації в п.2.2 замовником зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб надати документи 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Жодним чинним нормативно-правовим документом не передбачено наявність даних документів на працівників , залучених до роботи на пункті централізованого спостереження. Отже, дана вимога є незаконною. Вимагаємо внести зміни видалити дискримінаційні вимоги. Інакше будемо вимушені звернутися зі скаргою в АМКУ.
Відповідь: Згідно ч2 ст4 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охоронну діяльність» державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” своєю постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 Кабінет Міністрів України затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Шановний ймовірний Учасник, звертаємо вашу увагу на наявність в постанові 960 кадрових вимог, що передбачають наступне: «16. Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.» «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації; відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.» Таким чином, документи, які вимагаються умовами тендерної документації, мають бути в наявності в ймовірного Учасника, якщо він має ліцензію на провадження охоронної діяльності.
Дата відповіді: 13.02.2024 16:29