• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ФБМЕС-24Т_13_ВО. Плитка керамічна

Торги не відбулися

2 512 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 564.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2024 14:55 - 27.01.2024 00:00
Відповідь надана

Строк подання пропозицій

Номер: f033d69dd26c45e486bf1862704cc3e1
Дата опублікування: 26.01.2024 16:09
Опис: Доброго дня. У зв'язку з великим об'ємом документів, які має підготувати учасник для участі у процедурі закупівлі та коротким строком для подання пропозицій, просимо розглянути можливість перенесення строку подання пропозицій до 01-02.02.2024 року.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог положень Закону України «Про публічні закупівлі». Ця тендерна документація розроблена згідно з Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Уряд прийняв Особливості, на підставі яких визначено нові правила закупівель держави на час війни. Відтепер основною процедурою в системі Prozorro є відкриті торги з особливостями. Завдяки скороченню строків провести повноцінний тендер у Prozorro замовники зможуть удвічі швидше, ніж раніше. Крім того, уряд зняв цілу низку обмежень, які в нинішніх умовах часто призводили до переоголошення торгів. Так тендер може відбутися з пропозицією навіть від одного учасника. «Зараз, під час війни, потреба в ефективному та прозорому використанні кошті є як ніколи актуальною. Але не менш критичною стала швидкість процедур. Тож уряд максимально адаптував процедури закупівель під нові реалії: скоротили строки, зняли зайві обмеження, але водночас забезпечили максимальну прозорість процедур» - коментував директор ДП «Прозорро» Василь Задворний. Даний коментар та Особлисості є відкритою інформацією, з якими можна ознайомитись у публічному доступі та на сайті: https://prozorro.gov.ua/news, щодо роз’яснень мети необхідності скорочення термінів при здійсненні публічних закупівель та коментаря керівника ДП «Прозорро». Дякуємо за питання, яке було опубліковано.
Дата відповіді: 27.01.2024 09:34
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 1deb681479fe49a4acaf7b1b7493ea81
Дата опублікування: 24.01.2024 16:32
Опис: Щодо позиції "Плитка для підлоги неглазурована (керамограніт) 600х600х9(10)мм ДСТУ EN 14411:2019 або еквівалент", просимо розглянути можливість внесення змін щодо товщини плитки на 8,5-10 мм, оскільки прописана в технічних вимогах товщина 9-10 мм значно обмежує можливість потенційних постачальників запропонувати більш широкий асортимент плитки та позбавляє Замовника можливості зекономити бюджетні кошти.
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто у документації не можуть передбачатися вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. Крім того, ми врахували, щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених тендерною документацією. Таким чином, замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Тому, інформація щодо Вашого питання знаходиться в умовах визначених нами у тендерній документації, а технічна документація розроблена Замовником, щодо даного питання є остаточною. Крім того, відповідно до технічних характеристик, дані характеристики щодо товару, які визначені Замовником - використовуються в його виробничому процесі. Проведеним аналізом ринку було визначено щонайменше двох виробників, які задовольняють вимогам визначеним в тендерній документації, що свідчить про наявність конкуренції. Дякуємо.
Дата відповіді: 25.01.2024 11:21
Відповідь надана

Надання правових документів щодо виготовлення та постачання товару

Номер: 36cdbadbac8543369aa665b02265347a
Дата опублікування: 24.01.2024 16:15
Опис: Шановний Замовник ! З метою розширення кола потенційних учасників та економії бюджетних коштів, просимо розглянути можливість доповнити пункт 3.1 Додатку №1 щодо документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі наступним абзацом: "У разі відсутності прямого зв’язку учасника з виробником, у складі тендерної пропозиції повинні бути надані документи для підтвердження зв’язку між виробником та дилером / дистриб’ютором / офіційним представником виробника, а також між дилером / дистриб’ютором / офіційним представником виробника та учасником".
Відповідь: Добрий день шановний потенційний учаснику. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто у документації не можуть передбачатися вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. Крім того, ми врахували, щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених тендерною документацією. Таким чином, замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Тому, інформація щодо Вашого питання знаходиться в умовах визначених нами у тендерній документації, а технічна документація розроблена Замовником, щодо даного питання є остаточною. Дякуємо.
Дата відповіді: 25.01.2024 11:17