-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
Період уточнення:
22.01.2024 14:05 - 28.01.2024 00:00
Відповідь надана
ВІДПОВІДІ ПО СУТІ НЕ НАДАНО. БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЬ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Номер:
ad5a5749ee4f4d578a7831d30282f1d3
Дата опублікування:
26.01.2024 18:06
Опис:
Замовнику! Верховним судом встановлено наступне, що звернення вважаються ВИРІШЕНИМИ, якщо РОЗГЛЯНУТО ВСІ ПОСТАВЛЕНІ В НИХ ПИТАННЯ, ВЖИТІ НЕОБХІДНІ ЗАХОДИ І ЗАЯВНИКУ ДАНІ ВИЧЕРПНІ ВІДПОВІДІ. (пункт 32 постанови ВС від 31.07.2020 справа №826/3849/16). Прохання в даному запиті надати відповіді, на попередні запити, які Уповноваженою особою Замовника не були надані по суті. Право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 КУ) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 Конституції України). Неприпустимість обмеження таких прав під час війни також визначена ч.2 ст.20 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану».
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 18:18
Відповідь надана
Чому в оголошенні зазначена недостовірна інформація? Приведіть у відповідність оголошення та технічну специфікацію викладену в тендерній документації
Номер:
2eb6b88c868342c59161289c0689901c
Дата опублікування:
26.01.2024 17:54
Опис:
Чому в електронному оголошенні зазначена потреба в загальній кількості 6100 кг., а в технічній частині тендерної документації зазначено 3050 кг.? , а саме:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3050 кілограм
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограм
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
350 кілограм
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
70 кілограм
родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
70 кілограм
курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограм
чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
330 кілограм
огірок солений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограм
помідори солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
180 кілограм
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограм
гарбуз свіжоморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кілограм
горошок свіжоморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограм
вишня свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кілограм
смородина свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Балукова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі.
Що є вірним? Замовник закупівля потребує виправлень
Відповідь:
Дякуємо за звернення! В тендерній документації зазначена вірна інформацію. В оголошення внесемо зміни
Дата відповіді:
26.01.2024 18:07
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги, які потрібно прибрати Замовнику
Номер:
f218ceb57c7345698f6847a8517cfc0c
Дата опублікування:
26.01.2024 13:43
Опис:
Замовнику!
Частина 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178, передбачає право учасників на звернення не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що закупівлі здійснюються за такими принципами: «добросовісна конкуренція» серед учасників; «максимальна економія», ефективність та пропорційність; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Частиною 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або «вчитняти дії», що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або «ставлять у невірне становище» окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом «порушують правила конкуренції» У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольноконкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що «документація не поивнна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по закупівлі, яка оголошена, встановлено, ми можемо постачати якісний товар по ринковим цінам Замовнику, але встановлені «дискримінаціні вимоги» в тендерній документації Замовника, не дають можливості підготовити якісно тендерну пропозицію, оскільки штучно звужують участь в даній закупівлі, та є дискримінаційними по відношенню до нас, як учасника даної закупівлі, а саме:
1. Наступні вимоги ТД є дискримінаційними по відношеню до нас, як зацікавленого учасника в даній закупівлі:
«9. Довідка за формою зазначеною в Додатку №6 про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше «2 (двох) договорів» для постачання державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які укладені були на продаж/постачання товару аналогічного за предметом закупівлі, не однієї партії товару (разової поставки), а договори, які забезпечували постачання товару на протязі календарного року.
10. Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості «не менше 2 (двох) договорів», що зазначені довідці (додаток №6) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору, або інші документи) та надати до кожного договору оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору. Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору.
Проаналізувавши Закупівлі Замовника за декілька років, зрозуміла стає річ, що Замовник дискримінує інших учасників на користь учасника, якого постійно визначає переможцем/постачальником - ФОП КОВАЛЬ АННА АНАТОЛІЇВНА (03027, Україна, Київська область, с.Новосілки, вул. Садова) в 2023 році та ФОП "КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" (03027, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Новосілки, вул.Садова) в 2022 році, що можна довести про пов’язаність осіб та чому виставлені такі вимоги.
У разі, якщо Замовник знехтує прохання/вимогу щодо внесення змін до «вимоги що аналогічних договорів, а саме: неприбере дану вимогу чи не спростує вимогу щодо кількості договорів та оформлених за результатами торгів та постачання саме: «державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл» та «надання відгуків до них» будемо змушеними подати документи до контролюючих та правоохоронних органів для доведення «узгоджених дій між Замовником та учасником», яке матиме наслідки як для постійного вибраного постачальника, забороною участі в закупівлях так і забороною укладати договори з таким учасником, так і наслідки для Замовника у відповідності до норм діючого законодавства.
Враховуючи, вищезазначене, просимо Замовника не нехтувати дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації та спростувати встановлені вимоги, які виявились по відношенню до нас дискримінаційними.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 17:49
Відповідь надана
Приберіть недостовірну інформацію в описі потрети, що зазначена в електронному оголошені.
Номер:
6f8f73b20df84e1dbd282a578550ed22
Дата опублікування:
26.01.2024 13:39
Опис:
Вам потрібно в загальній кількості 6100 кг оброблених овочей та фруктів?? Виправте інформацію по закупівлі
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 17:49
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7800159eeec0441894dd3e4bfbd4a2cd
Дата опублікування:
24.01.2024 10:56
Опис:
Добрий день. Керуючись п.2.1. Розділу ІІ Тендерної документації, звертаємось до Вас за наданням роз’яснень тендерної документації. Замовником вимагається надання підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше 2 (двох) договорів для постачання державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які укладені були на продаж/постачання товару аналогічного за предметом закупівлі, не однієї партії товару (разової поставки), а договори, які забезпечували постачання товару на протязі календарного року.
Таким чином, Замовник свідомо виставив дискримінаційну вимогу до Учасників в частині:
1) обмеження щодо наявності досвіду з певним типом установ, а саме вимагається досвід з загальноосвітніми шкільними навчальними закладами та дитячими садочками;
Надайте пояснення якими законодавчими актами Ви керуєтесь, вимагаючи підтвердження досвіду саме з школами та дитячими садками.
Зазначена вимога в тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання та суттєво звужують коло Учасників, просимо її усунути.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді:
26.01.2024 17:49