• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

554 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 540.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2024 12:39 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

ВІДПОВІДІ ПО СУТІ НЕ НАДАНО. БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЬ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

Номер: 9845000cc2654cbda3906c0074977194
Дата опублікування: 26.01.2024 18:08
Опис: Замовнику! Верховним судом встановлено наступне, що звернення вважаються ВИРІШЕНИМИ, якщо РОЗГЛЯНУТО ВСІ ПОСТАВЛЕНІ В НИХ ПИТАННЯ, ВЖИТІ НЕОБХІДНІ ЗАХОДИ І ЗАЯВНИКУ ДАНІ ВИЧЕРПНІ ВІДПОВІДІ. (пункт 32 постанови ВС від 31.07.2020 справа №826/3849/16). Прохання в даному запиті надати відповіді, на попередні запити, які Уповноваженою особою Замовника не були надані по суті. Право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 КУ) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 Конституції України). Неприпустимість обмеження таких прав під час війни також визначена ч.2 ст.20 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану».
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2024 18:21
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги, які потрібно прибрати Замовнику

Номер: e3fdca9ba8d642839bfa469d6835f1ba
Дата опублікування: 26.01.2024 13:46
Опис: Замовнику! Частина 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178, передбачає право учасників на звернення не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що закупівлі здійснюються за такими принципами: «добросовісна конкуренція» серед учасників; «максимальна економія», ефективність та пропорційність; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням». Частиною 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або «вчитняти дії», що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або «ставлять у невірне становище» окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом «порушують правила конкуренції» У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольноконкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що «документація не поивнна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ознайомившись з Тендерною документацією по закупівлі, яка оголошена, встановлено, ми можемо постачати якісний товар по ринковим цінам Замовнику, але встановлені «дискримінаціні вимоги» в тендерній документації Замовника, не дають можливості підготовити якісно тендерну пропозицію, оскільки штучно звужують участь в даній закупівлі, та є дискримінаційними по відношенню до нас, як учасника даної закупівлі, а саме: 1. Наступні вимоги ТД є дискримінаційними по відношеню до нас, як зацікавленого учасника в даній закупівлі: «9. Довідка за формою зазначеною в Додатку №6 про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше «2 (двох) договорів» для постачання державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які укладені були на продаж/постачання товару аналогічного за предметом закупівлі, не однієї партії товару (разової поставки), а договори, які забезпечували постачання товару на протязі календарного року. 10. Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості «не менше 2 (двох) договорів», що зазначені довідці (додаток №6) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору, або інші документи) та надати до кожного договору оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору. Відгук повинні надати до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору. Проаналізувавши Закупівлі Замовника за декілька років, зрозуміла стає річ, що Замовник дискримінує інших учасників на користь учасника, якого постійно визначає переможцем/постачальником - ФОП КОВАЛЬ АННА АНАТОЛІЇВНА (03027, Україна, Київська область, с.Новосілки, вул. Садова) в 2023 році та ФОП "КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" (03027, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Новосілки, вул.Садова) в 2022 році, що можна довести про пов’язаність осіб та чому виставлені такі вимоги. У разі, якщо Замовник знехтує прохання/вимогу щодо внесення змін до «вимоги що аналогічних договорів, а саме: неприбере дану вимогу чи не спростує вимогу щодо кількості договорів та оформлених за результатами торгів та постачання саме: «державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл» та «надання відгуків до них» будемо змушеними подати документи до контролюючих та правоохоронних органів для доведення «узгоджених дій між Замовником та учасником», яке матиме наслідки як для постійного вибраного постачальника, забороною участі в закупівлях так і забороною укладати договори з таким учасником, так і наслідки для Замовника у відповідності до норм діючого законодавства. Враховуючи, вищезазначене, просимо Замовника не нехтувати дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації та спростувати встановлені вимоги, які виявились по відношенню до нас дискримінаційними.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2024 17:46
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 066c076174d14456adff243a320e139e
Дата опублікування: 24.01.2024 10:57
Опис: Добрий день. Керуючись п.2.1. Розділу ІІ Тендерної документації, звертаємось до Вас за наданням роз’яснень тендерної документації. Замовником вимагається надання підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше 2 (двох) договорів для постачання державним (бюджетним) установам, організаціям, для потреб дитячих садочків та шкіл, які укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які укладені були на продаж/постачання товару аналогічного за предметом закупівлі, не однієї партії товару (разової поставки), а договори, які забезпечували постачання товару на протязі календарного року. Таким чином, Замовник свідомо виставив дискримінаційну вимогу до Учасників в частині: 1) обмеження щодо наявності досвіду з певним типом установ, а саме вимагається досвід з загальноосвітніми шкільними навчальними закладами та дитячими садочками; Надайте пояснення якими законодавчими актами Ви керуєтесь, вимагаючи підтвердження досвіду саме з школами та дитячими садками. Зазначена вимога в тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання та суттєво звужують коло Учасників, просимо її усунути.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2024 17:46