• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі С1)

Торги відмінено

330 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 302.25 UAH
Період уточнення: 22.01.2024 09:47 - 28.01.2024 00:00
Відповідь надана

Питання стосовно Актів на втомобілі

Номер: 7183a7af597e4078a25aedf24d66c135
Дата опублікування: 25.01.2024 10:50
Опис: Шановний Замовник, у нас те ж саме питання, що і в Учасника вище, на якій підставі ви вимагаєте , дослівно"Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника. -Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на транспорт учасника"??? Відповідь, яку ви надали Учаснику зовсім не пояснює на якій підставі ви все-таки вимагаєте ці акти на авто якщо Держпродспоживслужба надає чітке пояснення стосовно того що лише транспортний засіб, що використовується, як окрема потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає такій перевірці. А ми нагадуємо, що у вас покладено на авто лише одну дію- ПЕРЕВЕЗЕННЯ продуктів харчування автомобілем!!! Просимо видалити дану вимогу з ТД, інакше будемо змушені звернутися в АМКу. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику, дану вимогу буде видалено з ТД
Дата відповіді: 26.01.2024 11:48
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 149146de2d2e4e96a19227bdf81f5353
Дата опублікування: 23.01.2024 16:10
Опис: Шановний замовнику, просимо надати пояснення стосовно вимоги згідно Додату 4 до Тендерної документації надати: -Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника. -Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на транспорт учасника. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, у тому числі транспортування. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Лише транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Дана закупівля не передбачає реалізацію продукції безпосередньо з транспортного засобу. Транспортні засоби будуть використовуватись лише для доставки продукції Замовнику. Таким чином і вищезазначені акти державного контролю видаються учаснику на зареєстровану потужність в цілому, в тому числі і ТРАНСПОРТУВАННЯ, про що зазначається в актах. Отже вважаємо таку вимогу в Документації не обґрунтованою, такою, що не узгоджується з предметом закупівлі, дискримінаційною, та відповідно такою, що порушує занонні права та інтереси потенційних учасників.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за увагу до закупівлі. Згідно умов Тендерної документації та визначеними пунктами Договору: Доставка товару до місця поставки здійснюються Постачальником власними силами та за власний рахунок. Поставка товару повинна виконуватись транспортом, який відповідає вимогам санітарного законодавства України. Транспортування товару здійснюється окремими партіями у кількості та асортименті згідно із заявками Замовника, в транспортних засобах, обладнаних холодильною установкою, або в інших дозволених для даної продукції транспортних засобах з дотриманням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». Зауважуємо, що Постачальник здійснює саме постачання товару та його доставку до місця Замовника, тобто Замовник має право вимагати підтвердження якості продукту та акти перевірки транспортних засобів, якими буде надаватися послуги. Керуючись ЗАКОНОМ УКРАЇНИ Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин ст. 19 п. 1 Заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг та п. 4. Інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо: 1) гігієни; 2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок; 3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів. Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами; простежуваності. Оператори ринку зобов’язані: забезпечувати дотримання вимог Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості; забезпечувати простежуваність та надавати інформацію. Згідно ст. 22 п. 3 3. Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дата відповіді: 25.01.2024 10:32