• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Системи та пристрої нагляду та охорони

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 19.01.2024 17:16 - 25.01.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: a06d4444c6d549959e094186f5253e4a
Дата опублікування: 23.01.2024 16:24
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У розділі 3 пункті 6 тендерної документації вказана вимога надати сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" сертифікат повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування). Дуже хочемо приймати участь у вашому тендері,та маємо змогу запропонувати вам товар кращої якості за нижчу ціну,тому просимо прибрати вимогу з приводу коду ДКПП 33.13, та коду ДКПП 33.14 в Сертифікаті на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги", та внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що у нас є даний Сертифікат ISO, але без цих кодів ДКПП, а зараз додавати данні коди ДКПП в діяльність підприємства займе багато часу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості). Водночас відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст кожного розділу примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680. Як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена зкрема, скан-копією або копією, завірену Учасником, сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування) Сертифікат ISO - документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 державний класифікатор продукції та послуг (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації. Перш за все ДКПП призначений вирішувати завдання, зокрема, використовувати коди продукції та послуг в нормативних документах і сертифікатах відповідності. Об'єкт класифікації в ДКПП - продукція та послуги, які є результатом економічної діяльності. Відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018, що установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам, та вимоги якого призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає, терміни «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник. Разом з тим, відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018, система управління якістю організації повинна охоплювати задокументовану інформацію, яку потребує цей стандарт та яку організація вважає необхідною для результативності системи управління якістю. Обсяг задокументованої інформації для системи управління якістю в різних організацій може бути різним залежно від, зокрема, розміру організації, її виду діяльності, її процесів, продукції та послуг. Водночас, відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018, організація повинна виконувати вимоги щодо діяльності після постачання продукції та послуг. Визначаючи обсяг необхідної діяльності після постачання, організація повинна розглядати законодавчі та регламентувальні вимоги; можливі небажані наслідки, пов’язані з її продукцією та послугами; характер, використання та передбачений строк служби її продукції та тривалість надання послуг; вимоги замовників; зворотний зв’язок із замовниками. Діяльність після постачання може охоплювати дії, передбачені гарантійними положеннями, контрактними зобов’язаннями, наприклад, послуги з технічного обслуговування. Таким чином, керуючись чинним законодавством України, ДСТУ EN ISO 9001:2018, з метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), впевненості що товар який пропонується до постачання є якісним, встановлена вимога щодо підтвердження відповідності системи управління якістю Учасника стосовно відповідної діяльності, продукції та послуг. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2024 16:58
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 62563688d0684d0bb293a1759f5574ba
Дата опублікування: 23.01.2024 16:10
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У розділі 3 пункті 6 тендерної документації вказана вимога надати Сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування", сертифікат повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування). Дуже хочемо приймати участь у вашому тендері,та маємо змогу запропонувати вам товар кращої якості за нижчу ціну,тому просимо прибрати вимогу з приводу коду ДКПП 33.13, та коду ДКПП 33.14 в Сертифікаті на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування", та внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що у нас є даний Сертифікат ISO, але без цих кодів ДКПП, а зараз додавати данні коди ДКПП в діяльність підприємства займе багато часу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості). Водночас відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зміст кожного розділу примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680. Як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена зкрема, скан-копією або копією, завірену Учасником, сертифікату на систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування). Сертифікат ISO - документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 державний класифікатор продукції та послуг (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації. Перш за все ДКПП призначений вирішувати завдання, зокрема, використовувати коди продукції та послуг в нормативних документах і сертифікатах відповідності. Об'єкт класифікації в ДКПП - продукція та послуги, які є результатом економічної діяльності. Відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, що застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти (елемент діяльності організації або її продукції чи послуг, який взаємодіє чи може взаємодіяти з довкіллям) її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу, організація повинна визначити межі та застосовність системи екологічного управління, щоб установити її сферу застосування. Визначаючи цю сферу застосування, організація повинна розглянути, зокрема, види її діяльності, продукції та послуг. Визначаючи сферу застосування, треба зважати на те, що надійність системи екологічного управління залежить від вибору організаційних меж. Організація розглядає ступінь контролю чи впливу, які вона може застосувати до діяльності, продукції та послуг з урахуванням передбачуваного життєвого циклу. Не можна допустити, щоб сфера застосування не охоплювала дій, продукцію, послуги чи засоби, які мають або можуть мати суттєві екологічні аспекти, або щоб ухилитися від виконання своїх обов’язкових для дотримання відповідності вимог. Разом з тим, відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, аудит (систематичний, незалежний і задокументований процес отримання доказів аудиту та їх об’єктивного оцінювання, щоб визначити ступінь дотримання критеріїв аудиту) може бути скомбінованим аудитом (коли поєднують аудити двох або більше сфер діяльності). Таким чином, керуючись чинним законодавством України, ДСТУ ISO 14001:2015, з метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), впевненості що товар який пропонується до постачання є якісним та безпечним, встановлена вимога щодо підтвердження відповідності системи екологічного управління Учасника стосовно відповідної діяльності, продукції та послуг. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.01.2024 17:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 679f99e9adb648ddb0edaa1db89ba22c
Дата опублікування: 23.01.2024 09:47
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тенденої документації для Внутрішня IP- камера Wi-Fi IMOU IPC- C22EP-A, вказана технічна вимога: підсвічування 50 метрів, ця характеристика суперечить іншим характеристикам данної камери, так як на сайті виробника вказана Дальність ІЧ-підсвічування - 10 метрів. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 23.01.2024 13:03
Відповідь надана

Уточнення

Номер: a737202de6e342df9ec67d2138da9ef0
Дата опублікування: 23.01.2024 09:18
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник! У Додатку 2 до тендерної документації у технічних вимогах до IP-відеокамера купольна Uniview IPC3612LB-SF28- A вказано: Характеристики об’єктива: фіксований 4,0 мм, на офіційному сайті виробника, вказано: Характеристики объектива: фиксированный 2,8 мм. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 23.01.2024 13:03