-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектів землеустрою щодо відведення в постійне користування Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області земельних ділянок для експлуатації та обслуговування автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), на території Одеської області
Завершена
940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 400.00 UAH
Період уточнення:
19.01.2024 15:44 - 26.01.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні критерії
Номер:
10a92abf60664ad0b49bd5ec461887e4
Дата опублікування:
25.01.2024 17:40
Опис:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши тендерну документацію, а саме кваліфікаційні критерії, викладені в Додатку 3 до тендерної документації, ми вважаємо, що у пункті 1.2 Додатку 3 (виявлено технічну помилку, за послідовністю має бути пункт 1.3 Додатку 3) «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Таблиці 3.1» викладено дискримінаційний критерій, а саме «Аналогічним договором вважаються договори, укладені не раніше 2019 року, з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею понад 50 га.», згідно з статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», а також частиною чотири статті 22 Закону « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть аналогічні договори з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею понад 50 га, укладені не раніше 2019 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно питання послідовністі пунктів це є технічною помилкою, яка не впливає на зміст Тендерної документації. Щодо аналогічних договорів згідно з вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Статтею 186 Земельного кодексу України визначено процедуру погодження і затвердження документації із землеустрою. Па протязі 2019-2023 років до даної статті неодноразово вносилися зміни щодо погодження і затвердження документації із землеустрою згідно з Законами України № 711-IX від 17.06.2020 року з урахуванням змін, внесених Законом № 1423-IX від 28.04.2021року, № 402-IX від 19.12.2019 року; в редакції Закону № 1423-IX від 28.04.2021. В 2021 році суттєво змінилися повноваження органів виконавчої влади в частині погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які були визначені в статті 1861 Земельного кодексу України, а саме виключено статтю 1861 на підставі Закону № 1423-IX від 28.04.2021. В 2020 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 455 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок» запроваджено принцип екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 455 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок» втратила чинність відповідно до постанови КМУ від 23 грудня 2021 р. № 1417. На протязі 2020-2021 років згідно із Законами України № 711-IX від 17.06.2020 року, № 1423-IX від 28.04.2021 року, № 1175-IX від 02.02.2021 року внесено суттєві зміни в статтю 23 Закону України «Про державний земельний кадастр» щодо електронного документу, що містить відомості про результати робіт із землеустрою та оцінки земель, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру. На протязі 2020-2023 років згідно з постановами Кабінету Міністрів України: - № 710 від 18.07.2018; в редакції Постанов КМ № 948 від 09.10.2020, № 821 від 28.07.2021, № 1417 від 23.12.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 27.09.2022; - № 948 від 09.10.2020; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 821 від 28.07.2021, № 1417 від 23.12.2021; - № 106 від 04.02.2023; - № 665 від 30.06.2023, внесено зміни до «Основних вимог щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти», викладених в Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051, у тому числі до пунктів 67,69, 70 Порядку, які визначають порядок взаємодії державного кадастрового реєстратора з сертифікованим інженером-землевпорядником при розробці документації із землеустрою. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників закупівлі здійснюються у тому числі за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Приймаючи до уваги вищенаведені зміни у чинному законодавстві, які впливають на розробку документації із землеустрою, з метою дотримання добросовісної конкуренції, враховуючи обсяг послуг, який повинен бути наданий замовнику, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначені строк давності укладеного договору учасником закупівлі та вимоги щодо обсягу наданих послуг, за виконаним договором. Замовником в тендерній документації не зазначаються вимоги щодо кількості виконаних договорів та відсутня вимога, що обсяг наданих послуг за договором, повинен дорівнювати обсягу закупівлі. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у оголошеній процедурі закупівлі на рівних умовах. Таким чином, замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Дата відповіді:
26.01.2024 14:27