-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
електрична енергія
Торги відмінено
752 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 760.00 UAH
Період уточнення:
18.01.2024 16:39 - 23.01.2024 00:00
Без відповіді
відповідь
Номер:
e6ca33e2c5dc49e2be3d3b79076186f2
Дата опублікування:
22.01.2024 22:00
Опис:
вимоги сертифікатів встановлені до Учасників, а не до предмету закупівлі
Без відповіді
Невідповідність тендерної документації п. 29 Особливостей
Номер:
7e894c51204c4571942a2a98586bcc55
Дата опублікування:
19.01.2024 15:06
Опис:
В тендерній документації (в ДОДАТКУ 2) ви встановили вимоги про надання документів, що не передбачені національним стандартом електроенергії та які відповідають кваліфікаційним вимогам за п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДПОВІДНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ, а також при закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії, а саме заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який не передбачає надання Постачальником електричної енергії зазначених документів замовнику. Також слід зазначити, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовнику заборонено встановлювати кваліфікаційні критерії та, відповідно, заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У звязку з вищезазначеним, вимагаємо виключити наступні незаконні вимоги з тендерної документації: «ДОВІДКУ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, В ЯКІЙ ПІДТВЕРДИТИ ДОТРИМАННЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА, НАЯВНІСТЬ У СТРУКТУРІ УЧАСНИКА (ЯКЩО ЮРИДИЧНА ОСОБА) СЛУЖБИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ АБО ШТАТНОГО ПРАЦІВНИКА, ЯКИЙ ВИКОНУЄ ФУНКЦІЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРАЦІ;
КОПІЮ ПОЛОЖЕННЯ ПРО СЛУЖБУ ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗАТВЕРДЖЕНУ НАКАЗОМ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, АБО ПОСАДОВУ ІНСТРУКЦІЮ ШТАТНОГО ПРАЦІВНИКА, ЯКИЙ ВИКОНУЄ ФУНКЦІЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРАЦІ, ЗАТВЕРДЖЕНУ НАКАЗОМ (РОЗПОРЯДЖЕННЯМ) УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ;
КОПІЯ ПОСВІДЧЕННЯ ТА ПРОТОКОЛУ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ПРО ПРИСВОЄННЯ V ГРУПИ З ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ ПРАЦІВНИКУ ПІДПРИЄМСТВА;
СКАНОВАНУ КОПІЮ ОРИГІНАЛУ СЕРТИФІКАТУ УЧАСНИКА НА СИСТЕМУ ЕНЕРГЕТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗГІДНО ВИМОГ СТАНДАРТУ ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «СИСТЕМИ ЕНЕРГЕТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВА ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ» З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «НАСТАНОВА ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ТА ПОЛІПШЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ», ЧИННОГО НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
СЕРТИФІКАТ ПОВИННИЙ БУТИ ВИДАНИЙ УЧАСНИКУ ОРГАНОМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ АБО ІНШИМ ОРГАНОМ ПО СЕРТИФІКАЦІЇ (ОРГАНОМ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ). КОПІЯ ЗВІТУ ПРО АУДИТ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ, СКЛАДЕНОГО АКРЕДИТОВАНИМ НААУ ОРГАНОМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ АБО ІНШИМ АКРЕДИТОВАНИМ НААУ ОРГАНОМ ПО СЕРТИФІКАЦІЇ (ОРГАНОМ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ), ЯКЩО ДАТА РЕЄСТРАЦІЇ СЕРТИФІКАТУ НА СИСТЕМУ ЕНЕРГЕТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗГІДНО ВИМОГ СТАНДАРТУ ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «СИСТЕМИ ЕНЕРГЕТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВА ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ» З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «НАСТАНОВА ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ТА ПОЛІПШЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ» НЕ ПІЗНІШЕ, НІЖ ОДИН РІК ВІД ДАТИ СКЛАДАННЯ ЗВІТУ, АБО КОПІЯ ЗВІТУ ПРО НАГЛЯДОВИЙ АУДИТ/ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ, ДАТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЯКОГО В АКРЕДИТОВАНОМУ НААУ ОРГАНІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ АБО ІНШОМУ АКРЕДИТОВАНОМУ НААУ ОРГАНІ ПО СЕРТИФІКАЦІЇ (ОРГАНІ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ) НЕ ПІЗНІШЕ, НІЖ ЗА ОДИН РІК ВІД ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ (ЯКЩО ДАТА РЕЄСТРАЦІЇ СЕРТИФІКАТУ ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «СИСТЕМИ ЕНЕРГЕТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВА ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ» З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT) «НАСТАНОВА ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ТА ПОЛІПШЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ») ПІЗНІШЕ, НІЖ ОДИН РІК ВІД ДАТИ СКЛАДАННЯ ЗВІТУ). СЕРТИФІКАТ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТОРА, ВИДАНИЙ ПРАЦІВНИКУ УЧАСНИКА НА ПІДСТАВІ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ПО ПРОГРАМІ «ВНУТРІШНІЙ АУДИТ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ» ЗГІДНО ДО ВИМОГ ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ ЩОДО ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), ТА ВИМОГ ПОЛОЖЕНЬ ДСТУ ISO 50007:2020 (ISO 50007:2017, IDT). ОРГАНІЗАЦІЇ, ЩО ВИДАЛИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ ПОВИННІ ВХОДИТИ ДО ПЕРЕЛІКУ ОРГАНІВ З СЕРТИФІКАЦІЇ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ, АКРЕДИТОВАНИХ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧОГО НАДАТИ СКАНОВАНУ КОПІЮ ЧИННОГО АТЕСТАТУ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, ВИДАНОГО НААУ З УСІМА ДОДАТКАМИ.
З МЕТОЮ ДОДЕРЖАННЯ ВИМОГ ТРЕТЬОГО ЕНЕРГОПАКЕТУ (ПАКЕТ ЗАКОНІВ ЩОДО ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ГАЗУ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ В ЄС) ЩОДО ІНТЕГРАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ УКРАЇНИ ДО ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ ТА ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ, ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ЗАЛЕЖИТЬ В ТОМУ ЧИСЛІ ВІД РІВНЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ УЧАСНИКА, ТОЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЙОГО РОБОТИ, ЧІТКОГО ДОТРИМАННЯ ЗАПЛАНОВАНИХ ДІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПОСТІЙНОГО КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ДІЙ. ПОСТАЧАЛЬНИК ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ (УЧАСНИК ЗАКУПІВЛІ) ПОВИНЕН ВИКОРИСТОВУВАТИ СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, ПОВ’ЯЗАНУ З ТОВАРОМ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ ДОКУМЕНТ ПРО УСПІШНЕ ПРОХОДЖЕННЯ СЕРТИФІКАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКА ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ISO 9001:2015 (СЕРТИФІКАТ, ТОЩО), ВИДАНОГО НА ІМ’Я УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ, ЩО Є ЧИННИМ НА МОМЕНТ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ. УЧАСНИК ПОВИНЕН ВИКОРИСТОВУВАТИ СИСТЕМУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ. ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КОПІЮ ДІЮЧОГО СЕРТИФІКАТУ ВИДАНОГО НА ОДНОГО З ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТОРА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ У ВІДПОВІДНОСТІ З ВИМОГАМИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ EN ISO 9001:2018; ISO 19011:2018. ДОДАТКОВО УЧАСНИК ПОВИНЕН ПІДТВЕРДИТИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ БЕЗПЕКИ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАНЬ СТОСОВНО ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ШЛЯХОМ НАДАННЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДІЮЧИХ СЕРТИФІКАТІВ:
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ»;
ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. МЕТОДИ ЗАХИСТУ. СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ. ВИМОГИ»;
ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЩОДО ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ»;
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ».»
Вимагаємо повністю виключити вищезазначені незаконні вимоги з тендерної документації.