• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 106+000-км 111+000 (обхід м. Шпола), Черкаська область

поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 106+000-км 111+000 (обхід м. Шпола), Черкаська область

Торги не відбулися

90 889 937.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 454 449.69 UAH
Період уточнення: 27.03.2018 13:52 - 20.04.2018 12:00
Відповідь надана

з приводу забезпечення тендерної пропозиції

Номер: bebc6443c3564a74a8e1e6bf48f6afa9
Дата опублікування: 20.04.2018 10:06
Опис: Згідно вимог тендерної документації вимагається забезпечення тендерної прпозиції у формі електронної гарантії, що має бути завантажена одним з наступних способів: 1. у вигляді двох файлів у форматі pdf, при цьому цифровий підпис можливо перевірити за допомогою програми «IIT Користувач ЦСК»; 2. у вигляді одного файлу у форматі pdf, при цьому цифровий підпис можливо перевірити за допомогою програми «M.E.DOC»; 3. у вигляді одного файлу у форматі pdf, при цьому цифровий підпис можливо перевірити на сайті банку та/або установи, що видала електронну гарантію. Тож чи буде вважатися належним способом завантаження електронної банківської гарантії, в якій ЕЦП накладено з використанням веб-сайту http://czo.gov.ua. Прочимо надати чітку відповідь "так" чи "ні".
Відповідь: Так, якщо це не суперечить вимогам ч. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Дата відповіді: 23.04.2018 16:48
Відповідь надана

Розмір заробітної плати

Номер: 75c9008b5a874ae6854c0793ab0d6086
Дата опублікування: 04.04.2018 16:04
Опис: Згідно підрозділу 7 розділу ІІІ тендерної документації (далі-ТД) ст.10 «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується на підставі нормативних трудовитрат і вартості людино–години відповідно середньому розряду робіт по об’єкту у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.16 №281, з урахуванням листів державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №915/1/13/9 від 03.05.17р та Мінрегіону №7/15-3463 від 03.04.17р.» На момент оголошення процедури закупівлі 23.03.2018р. набрали чинності листи щодо розміру заробітної плати державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №746/1/13-5 від 07.03.2018р. та Мінрегіону №7/15-1904від 22.02.2018р., а листи державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №915/1/13/9 від 03.05.17р та Мінрегіону №7/15-3463 від 03.04.17р. втратили чинність. Просимо відкоригувати тендерну документацію.
Відповідь: Будуть внесені зміни в термін, що не призведе до зміни кінцевого терміну подання пропозиції, до абз. 7 ч. 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у вигляді нової редакції тендерної документації, а саме: заробітна плата в складі прямих витрат розраховується на підставі нормативних трудовитрат і вартості людино–години відповідно середньому розряду робіт по об’єкту у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.16 №281, з урахуванням листів державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №746/1/13-5 від 07.03.18р та Мінрегіону №7/15-1904 від 22.02.18р.
Дата відповіді: 10.04.2018 15:46
Відповідь надана

Заміна технології виконання робіт

Номер: 5ad9cd180e7840c89a6b89dcca0fff08
Дата опублікування: 04.04.2018 15:59
Опис: Згідно додатку 6 до тендерної документації (далі-ТД) «Технічне завдання» передбачені роботи з регенерації та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" товщиною 16 см з застосування спіненого бітуму та цементу за допомогою машини Ресайклер (виготовлення та укладання органо-мінеральної суміші). Чи може учасник процедури закупівлі використовувати технологію приготування та укладання органо-мінеральної суміші шляхом приготування суміші в стаціонарному асфальтобетонному заводі та укладання за допомогою асфальтоукладальника, що не призведе до погіршення якості виконаних робіт? При погодженні заміни технології приготування та укладання органо-мінеральної суміші просимо прибрати вимогудо учасника обов’язкового зазначення у відгуці замовника інформації щодо обсягів та якості фактично виконаних робіт по регенерації дорожнього одягу із застосуванням методу «холодного ресайклінгу».
Відповідь: Згідно ВБН В.2.3-218-539:2007 «Споруди транспорту. Влаштування шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування із холодних сумішей, що містять фрезерований асфальтобетон» та ВБН В.2.3-218-545:2009 «Споруди транспорту. Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» роботи з влаштування шарів дорожнього одягу із сумішей з фрезерованого асфальтобетону повинні здійснюватись на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації та проекту організації будівництва. У затвердженій проектно-кошторисній документації на влаштування шарів дорожнього одягу із сумішей з фрезерованого асфальтобетону вибір виду суміші, в’яжучого, а також технології виконання робіт здійснюється на основі техніко-економічного обґрунтування з урахуванням категорії дороги, матеріалів в існуючих шарах дорожнього одягу, природно-кліматичних та експлуатаційних умов.
Дата відповіді: 10.04.2018 15:48