-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісного приміщення
Завершена
667 041.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 335.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 335.21 UAH
Період уточнення:
18.01.2024 14:14 - 26.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
7224421005d7439f8029591ca9327c7b
Дата опублікування:
24.01.2024 16:15
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до кваліфікаційних критерій (Додаток 1 до тендерної документації), учасник має надати у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу аналогічного договору із усіма додатками.
Уточніть, будь-ласка, чи можна приховувати комерційну частину в аналогічному договорі?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до пп. 1.1.2., п.п. 1.1.3. Додатку 1 Тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу аналогічного/их договору/ів із усіма додатками, який/і зазначений/і в таблиці 1 (обов’язково) та копії документів, які свідчать про повне виконання наданого аналогічного/их договору/ів та/або листа-відгуку від замовника стосовно договору/ів, який/і зазначено в таблиці (обов’язково), при цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані).
Дата відповіді:
25.01.2024 17:19
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
412169012c52405eabb994b999d8ae56
Дата опублікування:
23.01.2024 12:16
Опис:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу щодо необхідності висвітлення наступних питань
1) площа вікон , так як ТУ передбачені вимоги до миття вікон фасаду будівлі?
2) режим роботи замовника згідно графіка проєкту договору?
3) розмір забезпечення виконання договору згідно проєкта договору?
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши ваші питання повідомляємо наступне:
1) Вікна – фасадні, тобто згідно плану це периметр офісу, висота їх до 3.5 м. Щодо миття вікон фасаду будівлі, умовами Додатку 2 Тендерної документації передбачено миття вікон тільки з внутрішньої сторони.
2) Режим роботи Замовника з 08:30 до 17:30.
3) Щодо забезпечення виконання договору, додаткова угода (Додаток 7 до договору про закупівлю) підлягає укладанню з переможцем закупівлі, щодо якого буде прийнято рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності Учасника процедури закупівлі зазначених у п. 7.2 Розділу 7 Тендерної документації. У випадку застосування критеріїв високого ризику пов’язаності Учасника закупівлі, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становитиме 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:26
Відповідь надана
Строк надання послуг в документації вказано 1 календарний рік
Номер:
2ba5ccfcb13c462a94e2e676c23b1c29
Дата опублікування:
23.01.2024 11:41
Опис:
Доброго дня! У відповіді на питання ви відповіли що термін надання послуг 11 місяців , при цьому в документації вказано що розрахунок на 1 календарний рік. Якщо строк надання послуг становить 11 місяців просимо внести відповідні зміни до документації.
Відповідь:
Доброго дня! Календарний рік – це проміжок часу з 1 січня по 31 грудня, який триває 365 або 366 (у високосному році) календарних днів. А отже, строк надання послуг зазначений у п.п. 1.4.4. Тендерної документації до 31.12.2024 є правильним.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:19
Відповідь надана
Висновки СЕС ,інструкції по дезінфікуючим та миючим засобам
Номер:
9ac44513f1574266a1d742762f91b8b1
Дата опублікування:
22.01.2024 16:40
Опис:
Щановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 (Технічні вимоги) , Вимоги до якості послуг:
3.. Учасник (Виконавець) повинен забезпечити:
"При наданні послуг Виконавець використовує дезінфікуючі та миючі засоби, які мають дійсний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, Інструкції по застосуванню засобів або Методичні вказівки щодо застосування засобів, відповідають чинним нормативно-правовим актам України, непрострочений термін зберігання."
Підскажіть будь ласка чи потрібно завантажувати разом з пропозицією Висновки СЕС ,інструкції по дезінфікуючим та миючим засобам ?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно Додатку 2 Тендерної документації вимога до якості послуг, щодо використання дезінфікуючих та миючих засобів, які повинні мати дійсний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, Інструкції по застосуванню засобів або Методичні вказівки щодо застосування засобів, відповідають чинним нормативно-правовим актам України, непрострочений термін зберігання не передбачає надання вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції Учасника.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:18
Відповідь надана
щодо табл.
Номер:
602f3be9b5bb41c5bb111044f1b03429
Дата опублікування:
22.01.2024 16:37
Опис:
Щановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 (Технічні вимоги) п. 3. Загальний опис послуг, пп 3.3. Перелік та періодичність надання послуг, надана таблиця. Чи потрібно її заповнювати та подавати разом з пропозицією.
Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! Таблицю п.п. 3.3. п.3. Додатку 2 Тендерної документації, при поданні тендерної пропозиції, необхідно надати у заповненому вигляді.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:09
Відповідь надана
Паперові рушники та туал.папір
Номер:
3f942249d75845978f609d92f1e5e08d
Дата опублікування:
22.01.2024 16:31
Опис:
Добрий день !
Уточніть будь ласка ,при наданні послуги Паперові рушники та туалетний папір закупляє та щоденно видаватиме Замовник ?
Відповідь:
Доброго дня! Паперові рушники та туалетний папір закуповує Замовник та надаватиме за потребою.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:08
Відповідь надана
Додаткова Угода про забеспечення
Номер:
893ab6006075408cb7201d3361ab891b
Дата опублікування:
22.01.2024 16:18
Опис:
Шановний замовник у Додатковій угоді про забеспечення . не вказані ні проценти ні сумми
7.11. Виконавець, на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором, зобов’язаний протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання даної додаткової угоди надати Забезпечення виконання Договору шляхом перерахунку на розрахунковий рахунок Замовника зазначений в пункті 7.11.1 на суму ____________ грн., що становить ___ (_________________) відсотки від ціни Договору, зазначеної в пункті 2.3. Договору.
Відповідь:
Доброго дня! Додаткова угода (Додаток 7 до договору про закупівлю) підлягає укладанню з переможцем закупівлі, щодо якого буде прийнято рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності Учасника процедури закупівлі зазначених у п. 7.2 Розділу 7 Тендерної документації. У випадку застосування критеріїв високого ризику пов’язаності Учасника закупівлі, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становитиме 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Дата відповіді:
25.01.2024 17:08
Відповідь надана
щодо місяця початку надання послуг
Номер:
72bc6c89fea04d75abece720d8ec39ee
Дата опублікування:
19.01.2024 15:00
Опис:
Шановний Зановнику!
Згідно тендерній документації пропосано надання послуг до 31.12.2024р. Підскажіть будь ласка на який термін розраховувати Учаснику Цінову пропозицію? 11 місяців ?
З якого місяця та числа планується надання послуг по прибиранню.
Відповідь:
Доброго дня! Термін надання послуг - 11 місяців.
Дата відповіді:
19.01.2024 15:58
Відповідь надана
терміни надання послуг
Номер:
10ef0b098d69415d938a2df6c66e7aab
Дата опублікування:
19.01.2024 11:20
Опис:
Шановний Замовнику!
Уточніть будь ласка терміни надання послуг *?
Відповідь:
Доброго дня! Строк надання послуг до 31.12.2024 р.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:40
Відповідь надана
помилкова вимога
Номер:
f58dac4058d5424f82ef58be6327cdd5
Дата опублікування:
19.01.2024 11:13
Опис:
Шановний Замовнику. У ТД присутня наступна вимога:
"Учасники процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції повинні надати скан-копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція (Товар) якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. - Сфера сертифікації – виробництво продукції, що є предметом закупівлі. Сертифікат має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності."
Яке відношення має "сфера сертифікації – виробництво продукції" до надання послуг з прибирання? Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
Доброго дня!
Пункт 3.6.4 стосується закупівель на які поширюється обмеження, що встановлені Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» (№ 1977-IX від 16 грудня 2021 року) та мають враховувати норми пункту 6-1 Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону (локалізації виробництва). На закупівлю послуги з прибирання офісного приміщення не розповсюджуються вищезазначені обмеження.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:37