-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Системні блоки
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період уточнення:
17.01.2024 14:46 - 22.01.2024 00:00
Відповідь надана
1111
Номер:
3c0d70e7fd264cb788d0a6c3b7007135
Дата опублікування:
17.01.2024 16:30
Опис:
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документації з наданням авторизаційного листа
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Предметом закупівлі цих торгів є персональні комп’ютери, системні блоки яких постачаються разом із попередньо встановленим ліцензійним примірником операційної системи Microsoft Windows 10 Professional.
Згідно з умовами проекту договору про закупівлю під час прийому Товару замовник здійснює його перевірку за кількістю та якістю та складає і підписує відповідні документи. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість.
Просимо дотримуватися принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель.
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають.
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a
UA-2023-01-04-005484-a
UA-2022-11-10-005801-a
UA-2023-06-07-003151-a
UA-2023-06-09-000629-a
UA-2023-07-05-007196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
.
Відповідь:
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Повідомляємо, що дана Закупівля відкрита для всіх бажаючих, а тендерна документація створена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Авторизаційний лист, покликаний підтвердити той факт, що товар, який буде постачатися у рамках даної закупівлі, легально завезений на територію України та гарантія на нього діє на території України, а Замовник може розраховувати на те, що у разі настання гарантійного випадку, він зможе звернутися до офіційного представника (сервісного центру на території України) для проведення сервісного обслуговування товару.
Даний документ не має на меті обмежувати участь учасників, які мають офіційно встановлені договірні відносини з офіційними особами виробника пропонованого товару на території України.
Ви, як потенційний учасник закупівлі, можете отримати всі необхідні документи в офіційних дистриб’юторів та виробників пропонованого товару.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:18
Відповідь надана
тех характеристики
Номер:
f7a8e9413015451d803dff8036da96e2
Дата опублікування:
17.01.2024 15:54
Опис:
Ш. Замовник! Прошу уточнити чи буде прийнято до розгляду та задовольнить Вас ПК зі зборкою вітчизняного виробника та якщо корпус буде формфактор Slim аналогічний від SFF (Small Form Factor) ??
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що формат корпусу SFF (Small Form Factor) це компактний корпус з меншим відносно формату Tower розміром та включає в себе системні блоки типу MicroTower, Slim та Cube. Таким чином, ваша пропозиція буде розглядатися у випадку відповідності всім технічним вимогам до предмету закупівлі та формфактор корпусу буде таким, який забезпечує оптимальне внутрішнє розміщення компонентів та економію робочого простору.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:15
Відповідь надана
Стосовно Програмного забезпечення
Номер:
57dd81bf488a40aaaf1561d5a8dcfa27
Дата опублікування:
17.01.2024 15:32
Опис:
Шановний Замоввнику,
щоб забезпечити закупівлю лише легальних ліцензій програмного забезпечення Windows, пропонуємо додати у документацію наступну вимогу: "Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою (СОА) з наявним захисним шаром на номері та в комплекті з диском DVD з відповідним голографічним захистом або, у випадку постачання ліцензій із застосуванням технології активації OA3.0, має надаватись оригінальна наліпка справжності (GML) з голографічним захистом без номеру. Учасник має надати наступні документи: або 1) Лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні ( ERC, MTI чи ELKO) про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення ( найменування ліцензій, зазначених в пропозиції ) в необхідній кількості , із вказівкою номера оголошення даної закупівлі в системi Прозоро; Або 2) У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання - прямим партнером Microsoft, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство виробника та право виробника на використання технології OA 3.0 (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене безпосередньо при виробництві обладнання
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Розглянувши Вашу пропозицію, Замовником прийняте рішення про внесення змін до Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Дата відповіді:
18.01.2024 16:14