-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі під літерою «А-1» Закладу дошкільної освіти с. Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області»
Завершена
3 979 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 898.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 898.07 UAH
Період уточнення:
17.01.2024 13:14 - 09.02.2024 00:00
Відповідь надана
Сетифікат
Номер:
4afc7088fb064db485cc11f9b31a10f7
Дата опублікування:
07.02.2024 19:07
Опис:
Шановний Замовнику. У своїй документації ви вимагаєте надати сертифікат відповідності та протокол випробування виданий лабораторією не раніше 2023 року на виріб бетонний тротуарний неармований ДСТУ Б В.2.7-145:2008. Але даний стандарт є застарілим і не використовується вже більшістю великих виробників даного товару. Різні виробники надали нам новий сертифікат якості та протокол випробування ДСТУ Б EN1338:2016 та протокол випробування 2023 р. Чи можна подати зазначені документи в складі тендерної пропозиції, як альтернативу?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації - на підтвердження якості виробів бетонних тротуарних неармованих надати: чинний на момент подання сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-145:2008; протокол сертифікаційних випробувань, виданий випробувальною лабораторією не раніше 2023 р.
Дата відповіді:
08.02.2024 16:15
Відповідь надана
Лист-виробника
Номер:
3d0a7a891a624b45b14804daab9871d2
Дата опублікування:
06.02.2024 18:23
Опис:
Замовнику, в скарзі №1931-р/пк-пз від 31.01.2024 п. 6.1 Щодо необхідності надання гарантійного листа від товаровиробника, рішенням АМКУ зобов’язало Вас внести зміни в тендерну документацію та усунути дану вимогу, проте в тендерній документації, яку ви оприлюднили 06.02.24 р., ви вимагаєте: -3. Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції, а саме:
- бруківку, плити для утеплення Lightbet або еквівалент, гідроізоляцію KÖSTER або еквівалент. Спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки, що зазначені у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (а якщо матеріали не виготовляються на території Україні – від представника товаровиробника) із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі. Лист повинен містити найменування Замовника та номер оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. Ви можете пояснити чому ви не виконуєте дану вимогу? Чи ви очікуєте наступної скарги?
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Згідно з рішенням АМКУ Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, тобто, у редакції тендерної документації від 19.01.2024 р., а саме, вимагаючи гарантійний лист від конкретного товаровиробника. Як вказано в самому рішенні АМКУ: За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати гарантійний лист саме від товаровиробника плити для утеплення Lightbet, гідроізоляції KOSTEL… Враховуючи зазначене, АМКУ зобов’язав Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Замовником торгів 06.02.2024 р. були внесені відповідні зміни в тендерну документацію, та надано право Учасникам надавати гарантійний лист від виробників (або представників), що виготовляють еквівалент будівельних матеріалів, та які будуть використовуватися Вами як потенційним Учасником під час виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі. Таким чином, Замовник торгів виконав рішення АМКУ.
Дата відповіді:
07.02.2024 13:41
Відповідь надана
Щодо розділу 5 пункту 5.2.1.
Номер:
502f84734a5949ec82ec1400e63f3f47
Дата опублікування:
19.01.2024 21:04
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації на закупівлю: «Капітальний ремонт фасадів з утепленням будівлі під літерою «А-1» Закладу дошкільної освіти с. Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити:
«Інші умови тендерної документації:
8. Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 15000, 00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок)»
Поясніть значення цього пункту. Чи повинен учасник торгів включати витрати на надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем при розрахунку вартості тендерної пропозиції і чи буде вважатися порушенням їх відсутність?
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Під час обрахунку своєї договірної ціни Учасники повинні керуватися чинними кошторисними нормами України, а саме «Настанова з визначення вартості будівництва».
Щодо юридично-консультаційних послуг, то варто зазначити, що чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг.
Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
22.01.2024 10:03
Відповідь надана
інженер проектувальник
Номер:
f10ca81ac2714944955a440107b59787
Дата опублікування:
18.01.2024 13:30
Опис:
обов’язково Учасник повинен мати в штаті інженера-проектувальника, кваліфікація якого додатково підтверджується шляхом надання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату в частині інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
Дуже часто інженер-проектувальник залучається за ЦПУ, просимо змінити дану вимогу з "у штаті" на можливість залучення
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни в цій частині вимоги тендерної документації.
Дата відповіді:
19.01.2024 17:33