• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олія соняшникова рафінована

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

210 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 054.85 UAH
Період уточнення: 17.01.2024 10:46 - 22.01.2024 00:00
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 80fd7de6c07546f38068c9d31677df0b
Дата опублікування: 19.01.2024 14:31
Опис: Шановний замовнику, вказані Вами вимоги про ISO, а саме " копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР) не менше як двох працівників учасника.", "Копія дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), а також копії сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001-2018, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на 2024 рік", "Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, та дійсний на 2024 рік", є незаконними, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте враховуючи ,що зміни в тендерній документації були внесені після вимоги внесення змін до тендерної документації до інших процедурр закупівлі, які оголошувались раніше . І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести дані вимоги з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі відповідно до Закону, а не до вимог учасників, інтереси яких ви відкрито лобіюєте!
Відповідь: У зв’язку з надходження запитання щодо порушення Нами законодавства України у сфері публічних закупівель в частині проведення процедури відкритих торгів повідомляємо наступне: Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру положення тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даного сертифікату можливе для будь-якого суб’єкта господарювання. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки продуктів харчування, не порушено жодну норму законодавства.
Дата відповіді: 22.01.2024 10:39