-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хек свіжоморожений (без голови)
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Завершена
448 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 240.00 UAH
Період уточнення:
16.01.2024 16:04 - 26.01.2024 00:00
Відповідь надана
Характеристики товару
Номер:
03597024a2f24a04abf2e185440ce547
Дата опублікування:
24.01.2024 17:06
Опис:
Доброго дня!
Чи буде порушенням технічних вимог, якщо країною походження хеку, буде Канада, а не США
Дякую!
Відповідь:
Комунальне некомерційне підприємство Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (Хек свіжоморожений (без голови))» та повідомляє наступне .
Відповідно до пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Умовами пункту 3.6.5. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації.
Згідно пункту 2 Загальних вимог Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що тушка риби Хек (Frozen hake, сорт- merluccius ptoductus), свіжоморожена, випотрошена, без голови, середнього розміру, довжина тушки риби не менше 15 см. Країна виробник –США. Пакування – короби, мішки по 10 -15 кг. Тушка риби повинна бути вагою не менше ніж 300 г. без ГМО, що має бути зазначено на упаковці, поверхня риби ціла, рівна, чиста, природного забарвлення, без слідів механічних пошкоджень, недеформована, консистенція м’язів – щільна, запах після розморожування – притаманний свіжій рибі без сторонніх запахів і присмаків. Не допускається присутність льоду. Не допускається риба заморожена більше одного разу. Обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник має право вибору товару, який є предметом закупівлі, та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення саме його потреб у продукції з відповідними технічними характеристиками. Відповідність продукції вимогам певних критеріїв/стандартів, які вказані у документації, не забороняє замовнику у такій документації встановлювати вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам.
Комунальне некомерційне підприємство Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними і повідомляє, що країною походження запропонованого товару має бути саме США.
Дата відповіді:
26.01.2024 13:21
Відповідь надана
уточнення
Номер:
acd88d33ddd044fc8640685ce66677bf
Дата опублікування:
24.01.2024 15:58
Опис:
Доброго дня! Вам уже не потрібна наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору? У когось його нема?
Відповідь:
Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно положень частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією встановлено вимогу підтвердження від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення саме вказаних кваліфікаційних критеріїв.
Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) не встановлено обов’язку Замовнику пояснювати встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям,
Більш того, положеннями пункту 48 Особливостей передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів Замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні тільки двох кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначення вказаних тільки вказаних двох критеріїв розширить коло потенційних Учасників та повністю відповідає закріпленим у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді:
26.01.2024 13:19