-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне, деревина паливна (пелети), брикети паливні)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
6 260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 952.00 UAH
мін. крок: 0% або 952.00 UAH
Період уточнення:
16.01.2024 15:24 - 21.01.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
807b1236d9cd422f93ed0cfc093e784c
Дата опублікування:
18.01.2024 14:37
Опис:
У Тд визначено, що Вихід летких речовин 35- 42%, Проте у ДСТУ 3472;2015 визначено Вихід летких речовин 35- 44% для вугілля марки ДГ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни в цій частині.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:33
Відповідь надана
уточнення
Номер:
c530437f057440748f52550dc117c15f
Дата опублікування:
18.01.2024 14:26
Опис:
За зверненням Учасника, якому було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру;
*ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
*У місцях, де правовідносини не врегульовані даними Особливостями, застосовуються положення Особливостей в частині, що не суперечить Закону, а саме абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Просимо пояснити що означає *, зокрема посилання на пп.4 п. 44 Особливостей (у чинній редакції це підстави відхилення тендерних пропозицій).
Дякуємо.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 3 Особливостей встановлено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством України.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
При цьому підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, передбачена лише частиною першою статті 31 Закону, а Особливості містять норму, передбачену абзацом другим пункту 44, відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей. Підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, аналогічні підставам, встановленим частиною першою статті 17 Закону та по суті дублюються між собою, що тягнуть за собою настання однакових правових та юридичних наслідків для учасника.
За таких обставин Замовником у тендерній документації у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника в такій редакції: «учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей. У місцях, де правовідносини не врегульовані даними Особливостями, застосовуються положення Закону в частині, що не суперечить Особливостям, а саме абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону», яка повністю відповідає вимогам Закону та враховує Особливості у цій частині, а також узгоджується з нормами статей 22, 25 Закону та пунктів 28, 44, 47 Особливостей.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:31
Відповідь надана
Для підтвердження Учасником відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону та пунктом 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію, зазначену у Додатку 3 тендерної документації.
Номер:
f10e3c79cdff42b19f341aaa5aaea461
Дата опублікування:
18.01.2024 14:21
Опис:
Замовнику, Вами визначено, що учасник повинен підтверджувати ст. 17 ТА п. 47 Особливостей, проте наразі ст. 17 не застосовується, а замість неї застосовується п. 47 Особливостей.
Просимо виправити невідповідності.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 3 Особливостей встановлено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством України.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
При цьому підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, передбачена лише частиною першою статті 31 Закону, а Особливості містять норму, передбачену абзацом другим пункту 44, відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей. Підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, аналогічні підставам, встановленим частиною першою статті 17 Закону та по суті дублюються між собою, що тягнуть за собою настання однакових правових та юридичних наслідків для учасника.
За таких обставин Замовником у тендерній документації у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника в такій редакції: «учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей. У місцях, де правовідносини не врегульовані даними Особливостями, застосовуються положення Закону в частині, що не суперечить Особливостям, а саме абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону», яка повністю відповідає вимогам Закону та враховує Особливості у цій частині, а також узгоджується з нормами статей 22, 25 Закону та пунктів 28, 44, 47 Особливостей.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:30
Відповідь надана
Уточнення технічних вимог
Номер:
53e94ead123249a28abc6f6eac41c4de
Дата опублікування:
17.01.2024 11:14
Опис:
Шановний замовнику, просимо Вас уточнити інформацію щодо документів які потрібно надати:
Пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації: Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати супроводжувальні документи на товар:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.
Ви вимагаєте надати сертифікат відповідності або сертифікат якості або паспорт якості..., чи всі з перелічених документів?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог додатка 4 «Технічна специфікація», на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції супроводжувальні документи на товар:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством..
Враховуючи наявні сполучники «та/або» з використанням скісної риски в такому комбінованому сполучнику означає, що допускається обрання як «та», так і «або» серед перелічених документів.
Дата відповіді:
19.01.2024 11:29