• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_24Т- 048_09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна)

Завершена

3 434 937.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2024 11:34 - 26.01.2024 00:00
Відповідь надана

технічна

Номер: 8222b1d825594a619a2ec8b97667e779
Дата опублікування: 19.01.2024 21:53
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас звернути увагу, в Додатку 3.1 за позицією №3 потрібно надати чинне на дату подання тендерної пропозиції Учасника офіційне підтвердження від виробника машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів вимогам MB-Approval 228.51, MAN M3677 завірене Учасником або надати пiдтвердження у вигляді роздруківки/скрін-шоту веб сторiнки з офiцiйного сайту компанії-виробника устаткування, завiрену Учасником, де буде чiтко вiдображено найменування продукту, що пропонується або iнший офiцiйний документ вiд виробника устаткування, де буде пiдтверджено, що даний продукт вiдповiдає вимогам MB-Approval 228.51 або DTFR15C110, MAN M3677. Надати скріншот веб-сторінки або роздруківку з сайту https://www.api.org, де буде зазначено продукт, який пропонує учасник для підтвердження відповідності стандарту API: CK-4. Звертаю увагу що за всіма цими критеріями, спираючись на офіційні джерела, жодна з перелічених олив не підходить під Ваш запит. Тому прохання переглянути та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Дякуємо за поставлене запитання. Згідно ст. 23 п.1 Закону «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, в ст. 23 Закону вказано, що технічні специфікації можуть містити посилання на існуючі міжнародні, європейські стандарти, інші технічні еталонні системи, визнані європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Технічні характеристики, вказані в Додатку 3, потрібні для безаварійної експлуатації техніки, що експлуатуються в нашій організації. Припущення Учасника щодо неможливості виконання вимог тендерної документації нічим не обґрунтоване.
Дата відповіді: 22.01.2024 14:37
Відповідь надана

Щодо офіційного підтвердження від виробника

Номер: d140908a40cd420883c6f008740affc6
Дата опублікування: 19.01.2024 16:45
Опис: Шановний замовник, Відповідальність за надання неправдивої технічної інформації на сайтах компаній у Європі регулюється такими регламентами: Директива 2000/31/ЄС про електронну торгівлю (E-Commerce Directive) Директива 2005/29/ЄС про захист споживачів від нечесної підприємницької практики (Unfair Commercial Practices Directive) Директива 2011/83/ЄС про права споживачів (Consumer Rights Directive) Директива E-Commerce Directive встановлює загальні правила для онлайн-торгівлі в Європі. Вона зобов'язує продавців надавати споживачам точну та достовірну інформацію про свої товари та послуги. Це включає інформацію про характеристики товарів та послуг, їх ціну, умови доставки та оплати. Директива Unfair Commercial Practices Directive забороняє підприємцям використовувати нечесні підприємницькі практики. Нечесними підприємницькими практиками вважаються практики, які є обманливими, агресивними або дискримінаційними. Директива Consumer Rights Directive встановлює додаткові права споживачів у Європі. Вона, зокрема, надає споживачам право на отримання інформації про характеристики товарів та послуг, а також право на відшкодування шкоди, завданої неякісним товаром або послугою. На основі цих директив у країнах Європи були прийняті національні закони, які регулюють відповідальність за надання неправдивої технічної інформації. У випадку з компаніями такими як ExxonMobil і Total, які є транснаціональними компаніями, їх діяльність регулюється законодавством країн, у яких вони здійснюють свою діяльність. Наприклад, у Німеччині відповідальність за надання неправдивої технічної інформації регулюється Законом про захист прав споживачів (Verbraucherschutzgesetz). Цей закон передбачає, що підприємець, який навмисно або через необережність надає споживачеві неправдиву інформацію про свої товари або послуги, несе відповідальність за завдану шкоду. Отже, якщо компанія надає на своєму сайті неправдиву технічну інформацію про свої продукти, вона може бути притягнута до відповідальності за це в країнах, у яких вона здійснює свою діяльність. Відповідність цієї інформації вимогам законодавства може бути перевірена споживачами або державними органами. Компанія, яка заявляє, що її продукт має певні характеристики, які він не має, може бути притягнута до відповідальності за обманливий маркетинг. Компанія, яка не надає споживачам важливу інформацію про свій продукт, наприклад, про його можливі ризики, може бути притягнута до відповідальності за нечесну підприємницьку практику. Компанія, яка надає споживачам неправдиву інформацію про умови гарантії, може бути притягнута до відповідальності за порушення прав споживачів. Слід зазначити, що відповідальність за надання неправдивої технічної інформації може бути як цивільною, так і кримінальною. Цивільна відповідальність передбачає відшкодування шкоди, завданої споживачеві. Кримінальна відповідальність передбачає покарання у вигляді штрафу або позбавлення волі. На підставі вищезазначено просимо усунути дискримінаційну вимогу що до учасників по наданню додаткової інформації від виробників обладнання, або розписати процедуру автентифікації можливого надання відповідних листів від виробників обладнання, рівень та клас яких буде вищим за директиви ЕС які регулюють відповідальтність компаній за розміщену на їх сайтах технічну інформацію. У разі відмови будемо змушені звернутись до міжнародних структур, включно судових інстанцій після проходження судів національної юрисдикції.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Дякуємо за поставлене запитання. Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі зазначено з метою дотримання умов та вимог експлуатації наявного у Замовника обладнання, згідно із особливостями його застосування. Інформуємо, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/ в розділі ІНФОБОКС за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/osoblivosti-kupivli-mastilnih-zasobiv-v-prozorro наявна стаття «ОСОБЛИВОСТІ КУПІВЛІ МАСТИЛЬНИХ ЗАСОБІВ В ПРОЗОРРО», в якій вказано, що «Незважаючи на загальноприйняті методи класифікацій моторних мастил, багато автовиробників висувають свої вимоги до мастильних матеріалів для двигунів (допуски). Допуск являє собою певний стандарт якості мастила (його відповідність усім параметрам двигуна). Для цього автомобільне мастило проходить складні процедури випробувань і аналізів». Офіційне схвалення (допуск) або Аpproval для моторних олив ‒ це документ, який надається виробником техніки за результатами аналізу та випробування мастильного матеріалу, і який підтверджує можливість використання такої оливи в двигуні зазначеного виробника. Крім цього, згідно ч. 15 ст. 29 Закону про Публічні закупівлі Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Якщо за результатами такого звернення виявиться, що учасник надав недостовірну інформацію в складі своєї пропозиції, то Замовник має відхилити таку пропозицію. Отже вимоги тендерної документації щодо надання схвалень від виробників за позицією є обґрунтованими, оскільки сприяють кращому функціонуванню обладнання, наявного у Замовника.
Дата відповіді: 22.01.2024 14:05
Відповідь надана

Щодо офіційного підтвердження від виробника

Номер: 79c4af0181db43d7aaefdad70e7ef64f
Дата опублікування: 18.01.2024 16:36
Опис: Додатком №3.1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником за позиціями 1-5 офіційного підтвердження від виробника машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів. В той же, час відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна). З вищенаведеного не зрозуміло від виробника яких саме машин та устаткування необхідно надати офіційне підтвердження, адже предмет закупівлі є олива моторна і логічно вважати, що офіційне підтвердження має бути від виробника цих олив. Просимо виправити зазначені розбіжності та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за поставлене запитання. У Додатку №3.1до тендерної документації вказано, що по кожній позиції Учасник повинен надати чинне на дату подання тендерної пропозиції Учасника офіційне підтвердження від виробника машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів конкретним вимогам певного виробника (VW, Ford, Mercedes-Benz, MAN). Наявність офіційного допуску/схвалення конкретного автовиробника є важливим документом, що підтверджує відповідність пропонованого мастильного матеріалу, а саме оливи моторної не тільки міжнародним стандартам якості взагалі, а конкретним вимогам певного виробника для оливи, призначеної для того чи іншого типу двигуна. В даний час ринок моторних олив має багато пропозицій, тому наявності лише документального підтвердження від виробника оливи замало для точного підтвердження того, що та чи інша олива відповідає вимогам виробників машин та устаткування та дійсно може бути придатна для використання в тих чи інших двигунах.
Дата відповіді: 19.01.2024 11:35
Відповідь надана

API

Номер: 8262c996d8504ebe82386cc378fcfe51
Дата опублікування: 17.01.2024 16:02
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо особливу увагу на те, що в технічній частині тендерної документації наявні певні вимоги до технічних характеристик товару, які обмежують коло потенційних учасників, а саме: у Додатку №3.1 до тендерної документації Документи, щопідтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі Учасник повинен надати (підтвердити) в складі пропозиції: Скріншот веб-сторінки або роздруківку з сайту https://www.api.org, де буде зазначено продукт, який пропонує учасник− для підтвердження відповідності стандарту API. Поз.№ 1-5» Система ліцензування та сертифікації моторних олив API (Американського Інституту нафти)EOLCS - це добровільна програма ліцензування та сертифікації, яка дозволяє продавцям моторних олив, що відповідають встановленим вимогам, використовувати Знаки якості моторних олив API. Програма моторних олив API, запущена 1993 року, є спільним проектом виробників олив і присадок, виробників автомобілів і двигунів Ford, GeneralMotors і FiatChrysler, а також компаній, представлених Японською асоціацією виробників автомобілів та Асоціацією виробників вантажівок і двигунів. Членство в API та, як наслідок, наявність Знаку якості моторних олив API має значення (аде не є обов’язковим) виключно у випадку продажу мастильних на ринках США, Канади та Мексики. Європейські виробники мастильних матеріалів і, зокрема, моторних олив, які працюють на Європейському ринку і не планують постачати свою продукцію на вищевказані ринки, ліцензування та сертифікацію своєї продукції відповідно до програми API не здійснюють. Для гарантії якості моторної оливи в Європі створено Асоціацію ATIEL (Технічна Асоціація Європейської Індустрії Мастильних Матеріалів), яка розробляє і впроваджує стандарти якості, що відповідають технічним потребам виробників обладнання та споживачів. До асоціації ATIEL входять багато міжнародних, всесвітньо відомихвиробників мастильних матеріалів, які сприяють просуванню вимог ACEA, гарантують якість і сумісність продукції. Усі учасники асоціації ATIEL підписали документи відповідності з основними принципами Кодексу галузевої практики ATIEL. Усі учасники асоціації ATIEL гарантують, що вироблені та продавані ними моторні оливи відповідного класу ACEA мають якісні та технічні характеристики не гірші за обумовлені вимоги ACEA, а стандартні специфікації для характеристик моторних олив, так само як і відповідно до API, відповідають вимогам "SAE J300 Класифікація в'язкості моторних олив". У зв'язку з вищевикладеним вважаємо, що вимоги наявності чинної ліцензії API, є не зовсім коректними без рівнозначного доповнення про те, що ліцензію API на Європейському ринку може замінити членство компанії виробника мастильних матеріалів в асоціації ATIEL. Також, у Додатку №3.1до тендерної документації вказано, що по кожній позиції Учасник повинен надати чинне на дату подання тендерної пропозиції Учасника офіційне підтвердження від виробника машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів конкретним вимогам певного виробника (VW, Ford, Mercedes-Benz, MAN). Наявність офіційного допуску/схвалення конкретного автовиробника є остаточним та найбільш важливим документом, що підтверджує відповідність пропонованого мастильного матеріалу не міжнародним стандартам якості взагалі, а конкретним вимогам певного виробника для оливи, призначеної для того чи іншого типу двигуна. У зв'язку з цим, задля уникнення дискримінації та поширення кола учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі, вимагаємо ввести наступні зміни до Додатку №3.1 до тендерної документації: Документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам Пункт 1, Додатку №3.1, поз. 1-5, з додаванням фрази «або членство компанії виробника мастильних матеріалів в асоціації ATIEL.» Зі списком виробників-членів ATIEL можна ознайомитися за посиланням: https://atiel.eu/about-us/members/
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за поставлене запитання. Згідно ст. 23 п.1 Закону «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, в ст. 23 Закону вказано, що технічні специфікації можуть містити посилання на існуючі міжнародні, європейські стандарти, інші технічні еталонні системи, визнані європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Визначення API сертифікації якості: Американський інститут нафти (API) — це міжнародна асоціація, яка створює стандарти для розробки та експлуатації нафтового та нафтохімічного обладнання, а також пропонує сертифікацію продукції, якості, компанії та окремих осіб відповідно до стандартів нафтової та газової промисловості. Щодо формування даного технічного завдання, то вимоги до предмету закупівлі зазначено з метою дотримання умов експлуатації обладнання згідно із особливостями його застосування. Визначення та оцінювання реальних виробничих потреб Замовника не належить до компетенції Учасника, оскільки жоден Учасник-Постачальник не має доступу до інформації про всі складові підприємницької діяльності Замовника-Покупця, як суб’єкта господарювання, в тому числі до матеріально-технічної бази та умов її експлуатації, внутрішніх документів і т. ін. Припущення Учасника не являються документальним підтвердженням неможливості виконання умови Документації в частині надання схвалень від автовиробників у переліку предмету закупівлі. Тендерна документація та технічна специфікація складається Замовником відповідно до наявних у нього виробничих потреб.
Дата відповіді: 18.01.2024 14:34
Відповідь надана

Тара та упаковка

Номер: a7464ca83ef342a7a31546cf52a1097e
Дата опублікування: 17.01.2024 10:30
Опис: Добрий день, Шановний Замовнику! Просимо розглянути можливість додати опцію тари у кубових ємностях для позиції 4 (Олива моторна SAE 10W40, Допуск MB 228.3, API: CI-4) та позиції 5 (Олива моторна SАЕ 15W40, Допуск MB 228.3, API: CI-4). Це дасть змогу учасникам дати більш конкурентну цінову пропозицію, а підприємству зекономити кошти через те, що собівартість продукції у кубових ємностях менша, ніж у металевих бочках.
Відповідь: Шановний Учаснику, Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж» має чотири структурних підрозділи, які знаходяться в Харківській, Полтавській та Львіській областях, у зв'язку з цим транспортування олив у кубових ємностях буде не можливим оскільки потреба кожного з підрозділів не рівна та не кратна об'єму 1000 л. Розвантаження олив та їх тимчасове зберігання на центральному складі Філії УБМР «Укргазспецбудмонтаж» можливе тільки в тому випадку, коли ємності будуть лише бочки або каністрт обьємов 1-210 л,
Дата відповіді: 17.01.2024 14:10
Відповідь надана

Подовження терміну постачання

Номер: bf1bbaf431e54ad0bf06640490e547d7
Дата опублікування: 17.01.2024 09:58
Опис: Враховуючи обставини з блокуванням кордонів, постачання товарів імпортного виробництва суттєво ускладнено. Це збільшую термін постачання. З метою розширення кола Учасників процедури закупівлі просимо збільшити термін постачання до 60 календарних днів.
Відповідь: Шановний Учасник, ознайомившись з вашим питанням, ми дійшли висновку в необхідності незадоволення його через недостатню обгрунтованість вимог. - Всі оливи , які вказані у потребі замовника не мають вузького обмеження у своєму складі, тому еквіваленти олив можуть бути від різних країн виробників, як України так і всіх можливих іноземних країн, кордони яких відкриті. - Так як переважна кількість автомобілів Філії УБМР «Укргазспецбудмонтаж» щоденно задіяна на виробництві, а нагальна потреба в заміні олив на сьогодняшній день вже існує, тому для не допущення зриву виробничих процесів строк поставки олив не може бути зменшеним. - Під час проведення моніторингу цін та збору комерційних пропозицій, усім потенційним учасникам були відправлені запити з інформацією щодо строку поставки саме 30 календарних днів, на що було отримано достатню кількість пропозицій з інформацією про те, що контрагенти готові поставити весь об’єм протягом 30 календарних днів з дати підписання угоди.
Дата відповіді: 17.01.2024 13:30