-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі з облаштуванням підвального приміщення Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: 61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Вишнева, будинок 3 з виготовленням проєктно-кошторисної документації
Місце виконання робіт: 61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Вишнева, будинок 3 Строк виконання робіт до 25 березня 2024 року.
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період уточнення:
12.01.2024 16:40 - 17.01.2024 00:00
Відповідь надана
строк виконання робіт
Номер:
41c435d7421c4b9f80256862ba0badf9
Дата опублікування:
16.01.2024 16:27
Опис:
Доброго дня!
Якими нормативно-правовими актами керується замовник встановивши граничний строк виконання робіт до 25 березня 2024 року? Чи вже є "своя" компанія яка його розробила?
Відповідь:
Шановний Запитувач! На Ваш запит повідомляємо наступне.
При визначенні строку виконання робіт Замовник керувався наступними нормативно-правовими актами:
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Також взяті до уваги Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (з урахуванням продовження строку його дії), Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України в «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» від22.12.2022 № 309, лист Асоціації міст України від 29 червні 2023 року щодо протокольного рішення Ради національної безпеки і оборони України від 23 червня 2023 року (п.п.7, п. 3) про облаштування укриттів в закладах з масовим перебуванням людей (закладах охорони здоров’я, соціального захисту тощо), лист Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області від 16.11.2023 «Про забезпечення персоналу та відвідувачів засобами колективного захисту».
Управління соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради (далі – Управління) є установою соціального захисту, метою діяльності, відповідно до Положення, є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення на території Слобідського району міста Харкова в межах повноважень, встановлених чинним законодавством України.Управлінням здійснюється щоденний прийом громадян, одночасне знаходження персоналу та відвідувачів у закладі становить 80 осіб. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 місто Харків знаходиться у зоні можливих бойових дій. У зв’язку з чим існує потреба в облаштуванні укриття.
Також, рішенням 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» від 22.11.2023 № 447/23 Управлінню виділені кошти на проведення реконструкції будівлі під СПП з ПРУ у 2024 році, які складаються з робіт по виготовленню проєктно-кошторисної документації та реконструкції будівлі Управління. Відповідно до ст. 3 Бюджетного кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Отже, всі роботи за цим проєктом реконструкції будівлі Управління повинні бути завершені у цьому бюджетному році.
Слід зазначити, що відповідно до ч.13 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. У зв’язку з цим, повідомляємо, що Замовник не здійснював жодних переговорів стосовно умов тендерної документації, які можуть створити певні переваги серед інших учасників тендеру.
Дата відповіді:
18.01.2024 13:06
Відповідь надана
Чи потрібен для розробки проекту Архітектор?
Номер:
692251987303466f8e7e55240c002178
Дата опублікування:
15.01.2024 18:03
Опис:
Відповідно до ТД відсутня вимога щодо наявності Архітектора. Водночас навіщо геодезист?
Відповідь:
Шановний Запитувач! На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Отже, здійснення робіт, передбачених умовами тендерної документації не потребує наявність архітектора.
Разом з тим, п. 8 Завдання на проектування Додаток 2 тендерної документації передбачені інженерні вишукування, зокрема, для реконструкції об’єкту необхідно передбачити виконання наступних видів вишукування: інженерно-геодезичні; інженерно-геологічні.
Дата відповіді:
17.01.2024 10:06
Відповідь надана
Звітність за 2022 рік
Номер:
119ac45234294529a9f374cba875776c
Дата опублікування:
15.01.2024 10:39
Опис:
Шановний Замовник, чітко роз'ясніть, чому в Додатку 1 є вимоги щодо подачі звітності саме за 2022 рік - рік, коли майже всі підприємства вимушені були призупинити або скоротити свою діяльність внаслідлк війни ? Чому наголос на 2022 році ? А чому на період 2020-2023 роки ? Складається враження, що ви любіюєте інтереси певного учасника.
Відповідь:
Шановний Запитувач! Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі-Особливості) у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з ч.3 ст. 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Оскільки умовами тендерної документації та договору про закупівлю не передбачено здійснення попередньої оплати, то встановлення кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» повинно свідчити проте, що Виконавець має фінансову спроможність виконати умови договору. Для цього, тендерна документація потребує включення вимоги щодо надання фінансової звітності за останній звітній період.
Згідно зі ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Терміни подання підприємствами фінансової звітності затверджені Порядком подання фінансової звітності (постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419).Згідно з цим Порядком терміни здачі звітності за 2023 рік ще не закінчилися. Отже, Замовник не має права вимагати підтвердження фінансової звітності за 2023 рік.
На підставі вищезазначеного, Замовником встановлено вимогу щодо надання фінансової звітності саме за 2022 рік.
Дата відповіді:
17.01.2024 10:01