• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні оливи та мастильні матеріали

Торги відмінено

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період уточнення: 12.01.2024 00:31 - 18.01.2024 00:00
Відповідь надана

Антифриз

Номер: 47e7819d8d8741108667340d2e68db90
Дата опублікування: 12.01.2024 10:37
Опис: Стосновно попереднього запитання, "антифриз GNL Антифриз G12+" також у виробника вимірюється та фасується в кілограмах!
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:22
Відповідь надана

Фасування товару

Номер: 8552069b1f554e2b943509d5bf9af1cb
Дата опублікування: 12.01.2024 10:36
Опис: Шановний Замовнику, згідно паспортів якості виробника ТзОВ "Кволіті Індастріал Лубрікантс", який виготовляє антифриз "GNL Антифриз BLUE G11", даний товар у них вимірюється в кілограмах! Просимо внести зміни, та вказати кількість у кілограмах/літрах. Враховуючи базові закони фізики (густина), 1кг антифризу не дорівнює 1л антифризу, тому з метою об"єктивного визначення переможця , та недопущення обману Замовника, просимо врахувати дану інформацію, та затвердити її у ТД! Дякуємо!
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:22
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 13cc5b829bcf482db2f84ec964c84494
Дата опублікування: 12.01.2024 10:09
Опис: "Аналогічним слід вважати договір предметом якого є дизельне паливо". Шановний замовнику, предметом закупівлі є мастильні засоби.
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:22
Відповідь надана

Неправомірні вимоги

Номер: cdc45aabf19b4490b1b8978b9e75e57b
Дата опублікування: 12.01.2024 09:55
Опис: П. 3.2 ТД встановлено: "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП).". Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, що реалізується, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Але у зв’язку із введенням на території України воєнного стану можливість використання УЕП продовжена на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення. Ваша вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує інших учасників, та взагалі суперечить чинному законодавству України. Відповідно до принципів публічних закупівель, передбачених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". а саме: "недискримінація учасників та рівне ставлення до них;", вимагаємо внести зміни до тендерної документації!
Відповідь: Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до п. 27 ч.1 ст. 1 ЗУ "Про електронні довірчі послуги".- кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису; Практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП. А оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, вимога не є дискримінаційною. Також рекомендуємо ознайомитися із листом Міністерства цифрової трансформації України повідомило наступне (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587): Відповідно до вищенаведеного, підстави для внесення змін до Тендерної документації – відсутні.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:22
Відповідь надана

Еквівалент

Номер: 4577c118ef614e87b9174c0467163132
Дата опублікування: 12.01.2024 09:42
Опис: У додатку №2 ТД вказано: "У разі подачі еквіваленту учасники повинні надати порівняльну табличку із зазначенням характеристик товару, що зазначені у цьому додатку та товару, що пропонує учасник." Шановний Замовнику, а до яких саме характеристик потрібно подавати порівняння?
Відповідь: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці, Додатку № 2 до тендерної документації .Технічна специфікація . Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику, що запропонований товар є кращим.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:21
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: d7fbf17643c8490a898ca7b092d42885
Дата опублікування: 12.01.2024 09:39
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, визначену п. 4 Додатку №2 ТД, оскільки вона обмежує коло потенційних учасників, які мають товар, проте не мають офіційних стосунків з виробником. Додатково повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною і в розумінні АМКУ. З аналогічними справами ви можете ознайомитись https://amcu.gov.ua/tag/rishennya-ta-rozporyadzhennya. Наприклад рішення Колегії від 12.03.2021 №4865-р/пк-пз, в якому чітко зазначено, що аналогічні як у Вас вимоги є дискримінаційними. Давайте не будемо затягувати закупівлю через АМКУ, та зробимо усе по закону!
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Зауважимо, що у практиці АМКУ не має принципового заперечення вимозі надати авторизаційний лист або лист підтвердження від виробника. Лист підтвердження чи авторизаційний лист – це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин виробника або дистрибтора з постачальником. Таку вимогу прописують, щоб уникнути недобросовісного постачальника. Однак, зважаючи на ситуацію у країні, замовник з розумінням ставиться до Ваших зауважень та внесе зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді: 14.01.2024 19:20