-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електричні побутові прилади (праска, водонагрівач (бойлер), кавомашина, кулер для води, чайник електричний, прасувальна дошка) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Вінниця
Завершена
63 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Період уточнення:
12.01.2024 00:05 - 17.01.2024 00:00
Відповідь надана
внесення змін до тедерної документації
Номер:
cd41fde7a774429085d0386782f15673
Дата опублікування:
16.01.2024 20:56
Опис:
Реалізуючи своє право, передбачене Законом України «Про публічні закупівлі», пунктами 3, 28, 30 та 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), як потенційний учасник тендеру: «Електричні побутові прилади (праска, водонагрівач (бойлер), кавомашина, кулер для води, чайник електричний, прасувальна дошка) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Вінниця. Код CPV за ДК 021:2015 – 39710000-2 електричні побутові прилади», оголошення про проведення якого оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-12-000006-a (надалі – Процедура закупівлі), звертається до замовника – Житлово-комунального підприємства Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» (далі – Замовник) з проханням щодо внесення змін до тендерної документації (далі – ТД). Так, згідно з умовами пункту 1 розділу 3 ТД «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:…()…2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)…». Разом з цим, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 № 300 "Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг" на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов'язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги". Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022 № 617 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 № 300" на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов'язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги". Таким чином, чинним законодавством передбачена можливість використанні у своїй діяльності суб’єктами господарювання не лише кваліфікованих електронних підписів, а й удосконалених електронних підписів. Виходячи цього, умови ТД у чинній редакції звужують коло учасників через відсутність можливості подати тендерну пропозицію із використанням удосконаленого електронного підпису. Так, учасник, який має виключно удосконалений електронний підпис і не має кваліфікованого електронного підпису, усувається від участі у Процедурі закупівлі, що є порушенням відповідних норм законодавства. У зв'язку з цим, з метою усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживання тощо, вимагаємо від Замовника внести зміни до ТД, передбачивши використання і кваліфікованого електронного підпису (КЕП), і удосконаленого електронного підпису (УЕП).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник/потенційний Учасник! Замовником визначено вимоги та кваліфікаційні критерії у відповідності до вимог чинного законодавства з урахуванням положень ст. 12 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 30 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.» Відповідно до пункту 41 Особливостей «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель….»
Тендерна документація Житлово-комунального підприємства Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» не порушує Закону України «Про публічні закупівлі», не містить дискримінаційних вимог до учасників, не обмежує конкуренцію, не звужує коло учасників та не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді:
17.01.2024 23:54