• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення ординаторської відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. В. Навроцького, 23 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

874 156.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 370.78 UAH
Період уточнення: 10.01.2024 19:39 - 16.01.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення даних технічної специфікації

Номер: 7b0a8d41cc744da192b49338d3e143ae
Дата опублікування: 15.01.2024 17:09
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, для правильного визначення товщини шару у відповідних позиціях Технічної специфікації, просимо Вас уточнити коефіцієнти к об'єму, які застосовані до позицій 10, 16, 18, 20, 36, 37, 52, 53 Технічної специфікації. Також просимо надати відомість ресурсів до інвесторської кошторисної документації та вказати відповідно до якої кошторисної норми визначається вартість установлення кондиціонера (п.п. 33, 49 Технічної специфікації) та улаштування плінтусів із лінолеуму (з підрізанням та виготовленням) (п.22 Технічної специфікації). Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що п.10 слід додавати 1 мм; п.16 загальна товщина стяжки складає 5 см; п.18 загальна товщина стяжки складає 2 см; п.20 загальна товщина стяжки складає 8 мм; п. 36-37,52-53 борозни слід враховувати шириною 10 см та глибиною 5 см. Монтаж кондиціонера в кошторисній документації враховано за нормою встановлення вентилятора з електродвигуном ( стосовно ) згідно ДСТУ. Монтаж плінтусів враховано за нормою на улаштування плінтусів ПВХ згідно ДСТУ. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва кошторисна вартість будівельних матеріалів виробів та комплектів визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт. Відповідно немає необхідності надавати додатково відомість ресурсів.
Дата відповіді: 17.01.2024 13:00
Відповідь надана

Дискріманіційні вимоги

Номер: 40d14dbfd3f34dd0baafa8c062d7914f
Дата опублікування: 12.01.2024 15:01
Опис: Вимагаємо видалити вимогу з складанням акту обстеження (довідку огляду) , який має бути належно оформлений, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, без дозволу керівника неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органівупвноважених на викриття корупційних правопорушень.
Відповідь: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про надання Акту огляду учасником приміщень, в яких мають проводитись роботи з поточного ремонту приміщення ординаторської відділення анестезіології та інтенсивної терапії визначені технічним завданням, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом закупівлі є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні уточнення робіт та коректно оцінити їх вартість за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на закупівлю не передбачається. Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю здійснити поточний ремонт у строки визначені Замовником. Конфіденційність і цілісність пропозиції Учасника в даному випадку не буде порушено, оскільки, Замовник не буде володіти інформацією щодо ціни та інших документів пропозиції Учасника до моменту розкриття або за результатами проведеного електронного аукціону. Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 15.01.2024 17:59
Відповідь надана

Уточнення стосовно кваліфікаційних критерій

Номер: 61a6ad903f124007965616e37886e36f
Дата опублікування: 12.01.2024 12:42
Опис: Замовником в Додатку 1 , Розділ 3 ,п.1 Вимагається Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів. Аналогічним договором буде вважатися договір який виконаний у 2019 роках та/або 2020 роках, та/або 2021 роках, та/або 2022 роках. Чому не береться до уваги 2023 рік? і чи буде Замовник вважати аналогічним договором подібний за змістом та правовою природою та характером робіт який виконаний у 2023 році?
Відповідь: Шановний Учаснику. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни щодо років виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді: 12.01.2024 14:13