-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період уточнення:
10.01.2024 13:10 - 15.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Номер:
0c0f315735b4421796f324436ee84d64
Дата опублікування:
10.01.2024 18:46
Опис:
Шановний замовник.
Чи може будь-який інший виробоник хлібобулочних виробів, окрім ТОВ "Перший столичний хлібзавод". прийняти участь у відповідній закупівлі? Якщо так, просимо привести якісні вимоги до продукції у відповідність до відповідних державних стандарнтів. Завчасно дякуємо!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Частиною 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що фізична чи юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Тому, у відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру з відкритих торгів з особливостями повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178.
Пунктами 31, 32, 33 та 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне:
31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ тендерної документації;
33) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ УМОВ, що ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, ВИМОГИ ЩОДО НАЙМЕНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
34) товари - ПРОДУКЦІЯ, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, А ТАКОЖ ПОСЛУГИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ПОСТАЧАННЯМ ТАКИХ ТОВАРІВ, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року за № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика №275).
Частиною 1 Методики №275 встановлено, що ця примірна методика застосовується для ВИЗНАЧЕННЯ ЗАМОВНИКОМ очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та має рекомендаційний характер.
Розділом ІІ Методики №275 описано етапи визначення очікуваної вартості. Даною Методикою встановлено, що визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ, роботах, послугах.
2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК.
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
4. Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначена Замовник було ПРОАНАЛІЗОВАНО РИНОК ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, А САМЕ: ПРОДУКЦІЮ Хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів та сформовано технічні характеристики товару, в яких є потреба та що закуповуються, що визначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
Додаток 3 до Тендерної документації встановлено, що потреба є в хліб (Юріївський та Президентський) та Батон Київський та здійснено опис технічних характеристик товару.
Крім того, в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне: «ВСІ ПОСИЛАННЯ на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом "або еквівалент".
Відповідно з вищезазначеного слідує, що учасники повинні пропонувати товар за характеристиками визначеними в додатку 3 до Тендерної документації, при цьому найменування хлібу чи батону може мати найменування інше. Також, за вимогами тендерної документації не визначено вимогою окремого виробника.
Тому відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію, оскільки в Додатку 3 до Тендерної документації не встановлено вимоги постачати товар єдиної торгової марки чи єдиного виробника. Замовник повинен для опису характеристик керуватись підібраним на ринку товаром за наявної потреби.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
12.01.2024 22:31