-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Лот 1 35 тис. к-тів до 29.02.2024 35 тис. к-тів до 31.03.2024 Лот 2 35 тис. к-тів до 29.02.2024 35 тис. к-тів до 31.03.2024 Лот 3 35 тис. к-тів до 29.02.2024 35 тис. к-тів до 31.03.2024 Лот 4 35 тис. к-тів до 29.02.2024 35 тис. к-тів до 31.03.2024
Завершена
588 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 735 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 735 000.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2024 15:30 - 15.01.2024 08:00
Відповідь надана
Забезпечення пропозицій учасників
Номер:
721f274178274d5f8f05ebdf946c0301
Дата опублікування:
12.01.2024 16:10
Опис:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня вимога щодо надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань Постачальника перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції. Надання банківської гарантії унеможливлює прийняття участі у закупівлі сумнівними та ненадійними учасниками. Враховуючи недобросовісність деяких Постачальників, які беруть на себе зобов’язання та не виконують їх належним чином, просимо внести зміни в оголошення та зобов’язати Учасників закупівлі надати забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії!
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Відповідно статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" застосування забезпечення пропозиції - це право, а не обов'язок замовника. Надання пропозиції не є гарантією виконання зобов'язань Постачальником перед Замовником, адже воно діє виключно до моменту завершення процедури закупівлі (укладання договору). Водночас у випадку закупівлі речового майна така вимога може негативно вплинути на конкуренцію з огляду на те, що відповідність пропозиції учасника в тому числі залежить від отримання ним документів, які займають тривалий термін часу (такі як довідка ДПС про відсутність заборгованості, акт відповідності товару та ін). У випадку, якщо з незалежних від учасника обставин ним не буде отримано такі документи, він може втратити забезпечення пропозиції. Тому вимога про надання забезпечення пропозиції передбачає необхідність збільшення терміну подачі пропозиції, що негативно вплине на тривалість закупівель.
Дата відповіді:
15.01.2024 18:13
Відповідь надана
щодо забезпечення пропозицій учасників та договору
Номер:
cde0c233ccb34be0bd56675a5409c93b
Дата опублікування:
12.01.2024 15:53
Опис:
З метою недопущення недобросовісної конкуренції просимо повернути надання забезпечення пропозицій учасників, що в свої чергу також підтверджує серйозність намірів учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Відповідно статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" застосування забезпечення пропозиції - це право, а не обов'язок замовника. Водночас у випадку закупівлі речового майна така вимога може негативно вплинути на конкуренцію з огляду на те, що відповідність пропозиції учасника в тому числі залежить від отримання ним документів, які займають тривалий термін часу (такі як довідка ДПС про відсутність заборгованості, акт відповідності товару та ін). У випадку, якщо з незалежних від учасника обставин, ним не буде отримано такі документи, він може втратити забезпечення пропозиції. Тому вимога про надання забезпечення пропозиції передбачає необхідність збільшення терміну подачі пропозиції, що негативно вплине на тривалість закупівель.
Дата відповіді:
15.01.2024 18:13
Відповідь надана
гарантія
Номер:
c6ac51aa744b473f8d8752d17e3aedeb
Дата опублікування:
12.01.2024 14:58
Опис:
У документації на торги відсутні вимоги із забезпечення пропозиції, акти на товар потрібно надавати переможцю.
Подаватись на приймати участь може хто завгодно - від недолугих фопів, котрі не виконають договір, до ФСБ, котрі зірвуть процедуру.
Виправьте це!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до зазначених вище умов замовник не повинен вимагати від учасника будь-яких вимог, які розкривають інформацію про учасника на етапі подачі пропозицій (до проведення аукціону), та встановлювати інші вимоги, які можуть обмежувати доступ учасника до процедури закупівлі. Також, відповідно вимог Оголошення передбачено строк подання зазначеного акту для укладання договору. Ненадання такого документу у зазначені строки буде вважатися відмовою від укладання договору. Період отримання акту відповідності (до оголошення закупівлі або під час неї) жодним чином не впливає юридичну силу такого документу. Без отримання акту відповідності договір з таким учасником не може бути укладено. Отже суть порушених вами питань не відповідає умовам Оголошення про закупівлю.
Дата відповіді:
15.01.2024 18:14
Відповідь надана
10
Номер:
dec5f35a65e045a1995758fbb609bb0f
Дата опублікування:
11.01.2024 18:16
Опис:
Відповідно до пункту 6.3 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ пакет документів, який має включати «усі інші документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору».
Просимо пояснити, Постачальник повинен одразу формувати пакет документів з урахуванням цього пункту та пакет документів одразу повинен включати всі документи, що перераховані в Договорі, чи обов’язково надаються перелічені в пункті 6.3 документи, а всі інші надаються тільки за додатковою вимогою Замовника?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Вами вірно зазначено, що Постачальник надає передбачені пунктом 6.3 проекту Договору документи, а усі інші документи надаються на вимогу.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:27
Відповідь надана
9
Номер:
b4bdf14e02ac454a90a24ff2f1f036b4
Дата опублікування:
11.01.2024 18:15
Опис:
Відповідно до пункту 6.3 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ПОСТАЧАЛЬНИК надає, за вимогою ЗАМОВНИКА, завірену належним чином копію документу (експертного висновку торгово-промислової палати), що містить відомості, необхідні для визначення коду продукції згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД);
Звертаємо Вашу увагу, що код УКТЗЕД важливий тільки у разі постачання імпортного товару. В цьому випадку цей код зазначається в вантажній митній декларації та перевіряється митними органами України.
Звернення в торгово-промислову палату здійснюється імпортером тільки в разі сумніву в правильності присвоєння митного коду. Таким чином, отримання даного документу не є обов’язковим при імпорті товару. І при зверненні Постачальником в торгово-промислову палату, за вимогою Замовника, в залежності від складності товару може займати більше 10 робочих днів, що унеможливлює швидкого надання повного пакету документів.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Експертний висновок ТПП може вимагатися Замовником у виключих випадках для правильності визначення коду товарної класифікації згідно з УКТЗЕД для товарів, що поставляються в наборі/комплекті при оформленні документів (у тому числі податкових накладних).
Дата відповіді:
12.01.2024 18:27
Відповідь надана
8
Номер:
311d9cf2bd3442158226532157e8ba0e
Дата опублікування:
11.01.2024 18:15
Опис:
Відповідно пункту 5.1 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ПОСТАЧАЛЬНИК не менше ніж за 2 (два) робочих днів до дати запланованої відправки Товару в пункт призначення зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ засобами поштового зв’язку попередньо погоджений робочий зразок Товару разом із супровідними документами.
Оскільки в умовах воєнного стану в Україні немає жодної впевненості в стабільності роботи та гарантованому збереженні відправлення будь-якими почтовими службами, просимо роз’яснити, чи не буде порушенням умов Договору передача зразка з документацією нарочно представником Постачальника Замовнику?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Передача зразка з документацією власноруч від Постачальника Замовнику не буде вважатися порушенням умов державного контракту (договору).
Дата відповіді:
12.01.2024 18:27
Відповідь надана
7
Номер:
945c997c2fe04019b8ab5679951109b0
Дата опублікування:
11.01.2024 18:15
Опис:
Відповідно пункту 7.3.1 Додатку 3 до Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
під час приймального контролю товару за якістю ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ (у разі присутності) та Представнику Центрального управління разом з протоколами випробувань матеріалів, документи, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури (завірені копії). Просимо роз’яснити, які саме документи з якості повинен надати Постачальник, якщо протоколи акредитованих лабораторій і є підтвердженням відповідності (якості) матеріалів нормативній документації? Чи в даному пункті «документи, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури (завірені копії)» йдеться мова тільки про імпортний товар?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Надаються документи, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури (завірені копії), які передбачені згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:25
Відповідь надана
6
Номер:
2335348d4a4e4d02bbfbfe0f381f2cf3
Дата опублікування:
11.01.2024 18:14
Опис:
В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено кількість товару та місця його поставки,
але в Проєкті Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) не заповнено інформацію, що стосується товару, та немає зазначення місць поставки товару, окрім як в заявці на поставку (Додаток 2), який згідно пункту 4.3 заповнюється Замовником тільки в процесі здачі товару Отримувачу,
просимо роз’яснити, чи може Замовник змінити на свій розсуд без згоди Постачальника місце поставки згідно пункту 6 «Заявка на поставку» (Додаток 2) вже після готовності партії товару. Дана інформація важлива для Постачальника при розрахунку логістики, оскільки логістичні витрати входять до собівартості товару і дана інформація впливає на початкове формування Постачальником ціни одиниці.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. У разі необхідності зміни поставки Товару (складу Отримувача) така зміна буде заздалегідь погоджена із Постачальником.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:24
Відповідь надана
5
Номер:
ed8f887a255748538bd6c949b709b0ae
Дата опублікування:
11.01.2024 18:14
Опис:
Відповідно до пункту 6.1 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
товар поставляється ОТРИМУВАЧУ після приймального контролю якості представниками Центрального управління,
а в пункті 6.3 зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ документи, визначені даним пунктом, разом з Товаром. Просимо роз’яснити, яким чином Постачальник зможе надати Замовникові товар та документи до нього, якщо товар фактично прийнятий та залишається на території Отримувача?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Постачальник не обмежений у можливості виготовлення декількох (двох і більше) комплектів документів, визначених у пункті 6.3 проекту державного контракту (договору). Зазначаємо, що відповідно до Порядку використання державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” коштів, передбачених у державному бюджеті для оборонних закупівель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2023 р. № 1142, поставка Товару здійснюватиметься без переходу права власності на Товар до служби державного замовника у сфері оборони.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:24
Відповідь надана
4
Номер:
7425d9adf4144ecbae1592cf620e3733
Дата опублікування:
11.01.2024 18:13
Опис:
Відповідно до пункту 6.5.1 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Костюму літнього польового (тип 1) з тканини тип 4 клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
при проведенні випробування зразки Товару відбираються з партії, що постачається. При цьому відібрані зразки Товару для проведення випробувань не входять до загальної кількості партії Товару та замінюються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на аналогічні.
Проте, пунктом 6.5.2 зазначено, що ЗАМОВНИК має право зменшити суму оплати пропорційно вартості Товару, відібраного для проведення випробування, а ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язаний надати Акт приймання Товару з урахуванням кількості Товару, що відповідатиме фактично прийнятій кількості.
Просимо роз’яснити, яку різницю у кількості Постачальник повинен відшкодувати Замовнику, якщо зразки товару, які пройшли випробування, замінюються на аналогічні, відповідно фактично прийнята кількість товару дорівнюватиме заявленій?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. У разі відсутності у Постачальника Товару у кількості, достатній для заміни зразків Товару, використаних для випробувань, ЗАМОВНИК має право зменшити суму оплати пропорційно вартості Товару, відібраного для проведення випробування, а ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язаний надати Акт приймання Товару з урахуванням кількості Товару, що відповідатиме фактично прийнятій кількості.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:24