-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спецодяг робочий (куртка,костюм,штани)
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Торги відмінено
3 316 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 163.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 163.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2024 12:06 - 19.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо сертифікату відповідності, який виданий уповноваженим державним органом
Номер:
0a17197af9b54745a5b3500c456e01d5
Дата опублікування:
10.01.2024 12:41
Опис:
Доброго дня!
Пунктом 10 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі іншим вимогам:
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності, видані уповноваженими державними органами, декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ та національних стандартів на куртки утеплені робочі, костюми та штани робочі.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином сертифікат відповідності є документом про відповідність.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування., а сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
З урахуванням наведеного, ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не встановлює обов’язку, що сертифікація з подальшим виданням сертифікату відповідності повинна здійснюватися лише уповноваженими державними органами.
Крім того, є цілий ряд акредитованих Національним агентством з акредитації України органів з оцінки відповідності, які не є державними органами.
Відповідно встановлення вимоги у ТД щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності, який виданий уповноваженим державним органом – дискримінаційна вимога, яка підлягає усуненню з ТД.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваше питання можемо повідомити наступне. Відповідно до 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити технічні вимоги до предмету закупівлі. Керуючись ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідних параметрів. Товар, що є предметом даних торгів належить до категорії засобів захисту. Відповідно виробничий персонал Замовника, який повинен виконувати роботи у мережах напругою 0,4-110кВ, повинен почуватись комфортно та безпечно. Отже, вимоги до тканини, з якої буде даний спецодяг є істотними, як і критерії, яким вони повинні відповідати. Учасник на власний розсуд трактує поняття дискримінації. … Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація АТ «Прикарпаттяобленерго» не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо поставки спецодягу.. Вимогам щодо придбання зазначених товарів відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні..
Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було здійснено аналіз ринку предмету закупівлі аналогічних товарів на підставі публічних та офіційно доступних джерел, що є беззаперечним правом Замовника. Замовником передбачено економічна доцільність та обґрунтованість закупівлі, здійснено попередні ринкові консультації, враховано існуючий досвід та досвід інших підприємств, проаналізована інформація з сайту Прозорро. Крім цього, Замовником детально проаналізована узагальнена практика Колегії АМКУ.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України АТ «Прикарпаттяобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. АТ «Прикарпаттяобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки, а отже не може дозволити собі отримання товарів не належної якості. З огляду на той факт, Замовник як, підприємство, що становить суспільний інтерес та відноситься до критичної інфраструктури України, зобов’язаний дотримуватись принципу ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії та ефективності , в тому числі враховувати усі ризики та максимально захистити себе від недобросовісних учасників.
Дата відповіді:
10.01.2024 17:17
Відповідь надана
Щодо підтвердження вимогам діючого санітарного законодавства України
Номер:
983c5fba87a8462b8862a31618d8d343
Дата опублікування:
10.01.2024 12:03
Опис:
Доброго дня!
Пунктом 10 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі іншим вимогам:
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, видані уповноваженими державними органами, стосовно відповідності тканин, з яких виготовляється предмет закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства України та Додатку №4.
Протокол випробувань - це офіційний документ, який відображає фактичні значення показників продукції, а випробування проводять для визначення відповідності продукції технічним завданням, вимогам стандартів, технічної документації, тощо.
Таким чином, протоколи випробувань не можуть підтвердити відповідність тканин, з яких виготовляється предмет закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства України. Вказану вище відповідність можливо підтвердити лише шляхом на дання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Проте, вимога в ТД сформульована таким чином, що для підтвердження відповідності потрібно надати обидва документи.
З метою недопущення непорозумінь при здійсненні оцінки пропозицій учасників просимо переглянути вимоги ТД в цій частині та виключити вимогу, що протоколи випробувань мають підтверджувати відповідність тканин, з яких виготовляється предмет закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства України
Відповідь:
Доброго дня. Служба охорони праці Замовника розгляне Ваше звернення. За необхідності документація буде скорегована.
Дата відповіді:
10.01.2024 12:54