-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
бензин А-95
Завершена
1 090 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2024 11:13 - 01.02.2024 00:00
Відповідь надана
щодо сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність
Номер:
c4ea29d3852747a98888ccfbcf87d8cc
Дата опублікування:
26.01.2024 18:21
Опис:
3. Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Сертифікат відповідності та декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявленні розбіжностей (в найменуванні товару, виробника, номері сертифікату відповідності чи терміні його дії) між інформацією, що міститься в цих документах, пропозиція учасника відхиляється. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.
Форма декларації про відповідність затверджена Додатком 6 до Технічного регламенту та передбачає, що відомості щодо сертифікату відповідності зазначаються в окремо визначених випадках (за умови використання модуля, в якому оцінка відповідності проводиться призначеним органом з оцінки відповідності). Тобто зазначення інформації в декларації залежить від обраного модуля проведення оцінки відповідності, які передбачені діючим законодавством України.
Просимо зазначити, чи відповідатиме вимогам тендерної документації надання учасником декларації про відповідність, в якій відомості щодо сертифікату відповідності не зазначено, оскільки оцінка відповідності проводиться непризначеним органом з оцінки відповідності, а випробувальною лабораторією виробника. При цьому сертифікат відповідності містить відомості щодо відповідної декларації про відповідність, а паспорт якості містить посилання на обидва документи (декларацію про відповідність та сертифікат відповідності).
Вдячні за роз’яснення.
Відповідь:
Повідомляємо, що з Додатку №1 до Тендерної документації виключено наступні вимоги: Сертифікат відповідності та декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявленні розбіжностей (в найменуванні товару, виробника, номері сертифікату відповідності чи терміні його дії) між інформацією, що міститься в цих документах, пропозиція учасника відхиляється. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.
Участник повинен мати протокол випробувань, виданий випробувальною лабораторією (атестат акредитації Національного агенства з акредитації України).
Дата відповіді:
30.01.2024 15:27
Відповідь надана
щодо виключення дискримінаційних умов з Тендерної документації
Номер:
66f7c7728b264f75b622b68933db6abe
Дата опублікування:
26.01.2024 18:17
Опис:
2. Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Паливо відпускається Учасником Замовнику або його представнику за довірчим документом (талоном). Для видачі палива Учасник торгів повинен обов’язково використовувати мережу автозаправочних станцій (АЗС): в м. Харків та Харківській області, а також мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької та території АР Крим, з обов’язковою наявністю АЗС у м. Харкові, м. Києві, м. Суми, м. Хорол, м. Пирятин, м. Прилуки, м. Миргород, м. Полтава та м. Бориспіль. (Комунальна установа здійснює автотранспортне обслуговування виконавчого комітету, інших виконавчих органів міської ради. У посадових осіб виконавчого комітету, інших виконавчих органів Зміївської міської ради є потреба у відрядженнях за межі Харківської області).
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають мережу автозаправочних станцій (АЗС): в м. Харків та Харківській області, а також мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької та території АР Крим, з обов’язковою наявністю АЗС у м. Харкові, м. Києві, м. Суми, м. Хорол, м. Пирятин, м. Прилуки, м. Миргород, м. Полтава та м. Бориспіль., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про 7 відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Але нехтуючи Рішенням органу оскарження № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024 та оприлюднивши інформацію щодо усунення порушення, фактично Замовником ПОРУШЕННЯ НЕ УСУНУТО, ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ ВИКЛЮЧЕНІ! На підставі наведеного, вимагаємо виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації. У противному випадку, будуть подані СКАРГИ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ щодо категоричного небажання Замовника створити конкурентне середовище під час закупівлі та можливої наявності корупційної складової в діях Замовника, а також до ОРГАНІВ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ з приводу грубого порушення законодавства про публічні закупівлі в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі»
Відповідь:
Згідно рішення Антимонопольного комітету України № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024р. Замовник зобовязаний повністю або частково скасувати свої рішення, надати розяснення. Тому ми повідомляємо, що не дискримінуємо Учасників торгів, а пояснюємо виробничу необхідність про наявність мережі АЗС по всій України, окрім тимчасово окупованих територій, так як Комунальна установа здійснює автотранспортне обслуговування виконавчого комітету, інших виконавчих органів міської ради. Посадові особи виконавчого комітету, інших виконавчих органів Зміївської міської ради здійснюють відрядження за межі Харківської області.
Дата відповіді:
30.01.2024 15:39
Відповідь надана
щодо виключення дискримінаційних умов з тендерної документації
Номер:
eda1a59dc7d74cef9700b3ec7cd7faff
Дата опублікування:
26.01.2024 18:16
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро). Технічні умови» та/або Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується Сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на Бензин А-95 (далі - паливо), виданого на ім’я Учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Наведена вимога носить дискримінаційний характер виходячи з наступного. Сертифікат відповідності є документом, що підтверджує відповідність товару встановленим технічним регламентам. Так, відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Відповідний технічний регламент, а саме Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 (далі – Технічний регламент) визначає, що для проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник застосовує процедуру оцінки відповідності згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності». Виробник або уповноважений представник розробляє технічну документацію, яка повинна містити інформацію про виробництво і застосування палив і за якою можливо оцінити відповідність палив вимогам цього Технічного регламенту.
Вимагаючи від учасників наявність сертифікату відповідності, виданого на ім’я учасника, фактично, Замовник встановлює умову, що учасник самостійно повинен проводити сертифікацію палива, а отже бути виробником товару або його уповноваженим представником. Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови», виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника, Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а працюють з емітентами талонів, які надають право здійснювати заправку автомобілів через АЗС, учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників та суперечить вимогам Технічного регламенту. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, та не можуть бути видані на ім’я Учаснику, який не є виробником.
Аналогічні висновки щодо встановлення Вами як Замовником дискримінаційних умов під час проведення цієї Закупівлі викладені у рішенні органу оскарження № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024 ( далі -Рішення), згідно з яким : За умов, встановлених Замовником, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити якість товару сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні Євро. Технічні умови" на Бензин А-95, виданого саме на ім’я Учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності з початком терміну дії саме не більше місячної давнини після моменту оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної 5 енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Але нехтуючи Рішенням та оприлюднивши інформацію щодо усунення порушення, фактично Замовником ПОРУШЕННЯ НЕ УСУНУТО, ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ ВИКЛЮЧЕНІ! На підставі наведеного, вимагаємо виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації. У противному випадку, будуть подані СКАРГИ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ щодо категоричного небажання Замовника створити конкурентне середовище під час закупівлі та можливої наявності корупційної складової в діях Замовника, а також до ОРГАНІВ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ з приводу грубого порушення законодавства про публічні закупівлі в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі»
Відповідь:
Внесено зміни до Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: Бензин А-95 повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро або еквівалент.
Дата відповіді:
30.01.2024 15:19