• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

масло вершкове

Завершена

727 635.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 276.35 UAH
Період уточнення: 08.01.2024 20:50 - 18.01.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f2d10017e95f4babb583868afbfa5072
Дата опублікування: 12.01.2024 18:45
Опис: Вимога подана стосовно умови тендерної документації, що щодо всіх вказаних працівників учасника необхідно надати підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: накази про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 червня 2015 р. № 413 Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту встановлює вимоги про порядок вчинення дій для прийняття на роботу, а саме: установлює, що повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу. За відсутності технічної можливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту засобами електронного зв’язку в електронній формі таке повідомлення подається у формі документа на папері згідно з додатком разом з копією в електронній формі. Однак, даною Постановою не вимагається вчиняти відповідні дії стосовно тих працівників, що вже були прийняті на роботу до набрання нею чинності. Постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 набрала чинності з 27.06.2015, тому лише з цього часу роботодавцем повинні вчинятись дії, зазначені у ній. Дана вимога оскаржується потенційним учасником, тому що вона надає можливість прийняти участь у цій закупівлі лише тим учасникам, які прийняли власних працівників на роботу після 27.06.2015 і повинні були виконати дії зазначені у Постанові, а тим учасникам, які ведуть власну господарську діяльність та прийняли на роботу працівників раніше зазначеної дати та не повинні були подавати повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р. і тому у тому числі не мають відповідно доказу їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, такої можливості не дають. Дана вимога замовника встановлює нерівні умови для учасників чим порушує їх права, а також вимоги діючого законодавства, у тому числі основні принципи здійснення закупівель, зазначені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу про надання повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби лише у тому разі, якщо працівника учасника прийняті на роботу після 27.06.2015.
Відповідь: 3. Якщо працівник був прийнятий до  17 червня 2015 року Учасник надає наказ про прийняття на роботу та заповнену таблицю 5 додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №454, яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до територіальних органів фіскальної служби за основним місцем обліку платника із зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками та Форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2023 року, яка подається згідно  Наказу Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за № 111/26556.
Дата відповіді: 13.01.2024 21:30
Відповідь надана

Порушення чинного законодавства

Номер: 5354abad571c4c7f847d82ac5f3c59b1
Дата опублікування: 12.01.2024 18:09
Опис: Тендерною документацією встановлено вимогу про надання учасниками: Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19). Акт повинен бути без виявлених порушень та дійсний на момент подання пропозицій.. Шановний замовник, транспортування харчових продуктів відноситься до діяльності, яка має незначний ступінь ризику і це означає, що проведення інспектування проводиться не більше одного разу на 2 роки, а аудит не проводиться зовсім, це відповідає встановленим критеріям, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженими Постановою КМУ від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Згідно вищенаведеної інформації, Замовник встановивши вимогу про надання скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби на автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19) порушив законодавство та вимагає від учасників документи, які непередбачені для них діючим законодавством. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести до неї відповідні зміни.
Відповідь: 2. Шановний Учасник, транспортування продуктів харчування не може здійснюватися окремо від складування, зберігання  та реалізації продуктів харчування, це не окрема діяльність. Відповідно до п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» зберігання та  транспортування харчових продуктів, щодо якого вимагається отримання експлуатаційного дозволу відноситься до середнього  ступеня ризику, тому періодичність інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік. До того ж, постачання продуктів харчування буде здійснюватися в навчальний заклад, де проживають та навчаються діти, тому Замовником встановлена вимогам щодо надання учасниками в складі пропозиції Акту, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, на всіх потужностях Учасника, задіяних під час виконання постачання (склади та  транспортні засоби). Поряд з тим учасник повинен дотримуватись безпечності харчового ланцюга на всіх його стадіях при постачанні продукції до кінцевого споживача, таких як виробництво продукції іі зберігання та транспортування в разі якщо учасник є виробником, а також зберігання та транспортування якщо учасник не є безпосереднім виробником.
Дата відповіді: 13.01.2024 21:29
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 023dacbea45047f4b78d44554c1a84cf
Дата опублікування: 12.01.2024 18:07
Опис: Просимо Замовника надати уточнення стосовно вимоги про надання: Паспорт якості або декларація виробника, сертифікат якості на товар, або інший документ, що підтверджує якість товару, що пропонується учасником. Документ, що підтверджує якість продукції, протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар. Учасник має надати один на вибір документ із зазначеного переліку? Якщо ні, просимо конкретно вказати, які саме документи має надати учасник?
Відповідь: Доброго вечора...........Якщо між документами стоїть слово "або" , то це значить, що у Учасника стоїть вибір подавати документи на свій вибір з переліку того , що вимагається.
Дата відповіді: 12.01.2024 19:11
Відповідь надана

Стосовно вимог до сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019

Номер: 04daf35234b24191a51e62b8d49e0e8e
Дата опублікування: 12.01.2024 18:05
Опис: Шановний замовник, відповідно вимог ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат видається на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, видаватися лише на систему управління охороною здоров’я він не може. Просимо внести зміни та викласти вимогу у відповідності до затвердженого державного стандарту.
Відповідь: Учасник надає  Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Дата відповіді: 13.01.2024 21:28