-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по збору та вивезенню відходів комунальних (міських) змішаних, у т.ч. сміття з урн
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення:
05.01.2024 10:50 - 11.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог до учасника
Номер:
f60c0920d8064714a363ce7a8c237dd8
Дата опублікування:
09.01.2024 18:38
Опис:
Доброго дня, надайте будь ласка роз'яснення з наступних питань:
1. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлено наступну вимогу: "після завершення аукціону кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір" але ж в системі електронних закупівель відсутня можливість дозавантажувати документи та інформацію після завершення аукціону, яким чином учасник може виконати дану вимогу?
2. П. 1 Технічних вимог до предмету закупівлі встановлено вимогу щодо наявності у компанії-виконавця дозволу (або наявність договору) на право розміщення та захоронення відходів згідно плану санітарної очистки м. Києва побутових відходів. Чи буде відповідати наступній вимозі, наявність у учасника Договору на приймання твердих побутових відходів для сортування та подальшої передачі на захоронення залишків?
3. Додатком № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, встановлено вимогу щодо надання копії документів, які свідчать про якість товарів/послуг, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) встановлені діючим законодавством. Враховуючи те що, відповідний вид послуг не підлягає обов'язковій сертифікації, яким саме документом можно підтвердити якість послуг? Чи достатньо надати довідку в довільній формі, з підтвердженням вимог щодо якості послуг з предмету закупівлі, відповідно до норм чинного законодавства?
Дякуємо за відповідь!.
Відповідь:
1. Учасник може підвантажити документи після визнання переможцем
2.Так
3. В додатку 2 чітко вказано що надавати дані документи у разі якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації
Якшо є інші питання телефонуйте:(067)390-31-87
Дата відповіді:
10.01.2024 10:09
Відповідь надана
Уточнення інформації
Номер:
5ea1d7a4381e4c519eb91c1ee09e5e75
Дата опублікування:
06.01.2024 10:55
Опис:
Доброго дня. Уточніть будь ласка орієнтовний обсяг закупівлі з розрахунку м.куб або кількості контейнерів на рік, для розрахунку вартості послуг
Відповідь:
270 контейнерів місткістю 1,1 м.куб
Дата відповіді:
08.01.2024 15:03