-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трос металевий
Завершена
19 024 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 126 828.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 126 828.00 UAH
Період уточнення:
04.01.2024 21:34 - 12.01.2024 00:00
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
c1cd6a0be40f4f2bb769463e59ad3ab4
Дата опублікування:
11.01.2024 17:20
Опис:
Прошу розглянути можливість внести зміни до договору та викласти в наступній редакції наступні пункти:
4.2. У разі необхідності відтермінування поставки товару передбаченої Додатком 2 до Договору Замовник направляє лист-заявку щодо уточнення дати поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеними у цьому Договорі, але не пізніше ніж за 20 днів до планової дати поставки, визначеної згідно п. 4.1. цього Договору.
7.2.1. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та відповідно загальну вартість цього Договору, що фіксується у додатковій угоді. Зазначене зменшення може бути не пізніше ніж за 20 днів до дня поставки визначеного згідно п. 4.1. цього Договору.
Відповідь:
Добрий день! Даний товар є одним з найменувань виробу, який закуповується для виконання робіт на об’єкті будівництва. Є також інші закупки матеріалів та виробів, строки поставки яких залежать одна від одної. Тому нажаль ми не можемо задовільнити Вашу вимоги стосовно продовження строку подання тендерних пропозицій, що у свою чергу відтермінує підписання договору та поставку товару передбаченого графіком у тендерній документації.
Дата відповіді:
14.01.2024 13:41
Відповідь надана
Зміни в тендерну документацію
Номер:
ba392dfaec37484bb80c48d91de8345e
Дата опублікування:
08.01.2024 15:22
Опис:
Наша компанія має намір прийти участь в данному тендері. Прошу Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації:
1. Доповнити Технічні умови та й характеристики стандартом та маркуванням
Трос металевий ф.20 мм, EN 12385-4 6х19W-FC 1770N/mm2 U 1770 sZ A1
2.Враховуючи значно знижені обєми закупівлі в Україні під час війни та вилику вартість закупівлі, прошу зменьшити кількість договорів що підтверджують досвід виконання аналогічного замовлення до 1 шт. (Пункт 1.1.2 Додатку №2)
3. Внесли зміну в договір постачання за наступними пунктами:
2.3. Сторони мають погодити зміну ціни за одиницю товару в Договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційна коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3.1. Замовник формує замовлення Постачальнику згідно із своїх потреб з Товару вказаного у Специфікації. Оплата за замовлений Товар має відбутись в наступному порядку :
1) 50% вартості замовленого Товару має буде оплачена за 30 днів до погодженої сторонами дати поставки;
2) залишок 50% має бути оплачений в продовж одного дня з дати повідомлення Постачальником Замовника про готовність до відвантаження Товару.
В випадку затримання оплати, змінюється дата поставки на відповідну кількість днів.
Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст.23 та ст.49 Бюджетного кодексу України.
4.1. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 30 (тридцяти) днів з моменту здійснення замовником попередньої оплати в розмірі 50% вартості Товару та отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару.
4.8. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Дефектний акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей, з урахуванням розділу 6 Договору.
При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.
4.9. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний (в продовж 30 днів) перевищує строк, визначений п. 4.1. даного Договору, така поставка вважається простроченою.
6.1. Постачальник гарантує, що вся відвантажена продукція за своїми якісними характеристиками відповідає вимогам нормативного документа, згідно якого вона випущена, (що підтверджується випробуваннями та сертифікатом якості, що додається до кожного каната) і що вона не матиме (вони не матимуть) виробничих дефектів.
Умови зберігання, транспортування та переміщення на Товар регламентуються нормативними документами, згідно з якими воно випущено, а також рекомендаціям заводу-виробника (зазначені у сертифікатах якості).
Вимоги з питань якості та кількості розглядаються Постачальником протягом 8 місяців з дати навішування, але не пізніше ніж 12 місяців з дати їх поставки. Гарантійні зобов'язання не поширюються на випадки, коли вихід з ладу продукту обумовлений порушенням рекомендацій заводу-виробника, а також зневаги до норм стандартів згідно з якими вона виготовлена.
6.2. У випадку виявлення недоліків (дефектів) Товару, Замовник зобов'язаний повідомити про це Постачальника в найкоротші строки, а останній зобов’язується в продовж трьох днів, з дати отримання від Замовника повідомлення про виявлені недоліки (дефекти) Товару, направити свого представника для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) Товару, при цьому Сторони складають та підписують Дефектний Акт, в якому встановлюють причини та терміни усунення недоліків (дефектів) або заміни Товару.
10.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати їх настання письмово (шляхом направлення цінного листа з описом вкладення та повідомленням про вручення) інформувати іншу Сторону про настання таких обставин та про їх наслідки. Крім того, така Сторона зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) який відповідно до регламентів Торгово – промислових палат видається лише після початку прострочення зобов’язань в строки та порядки , передбачені зазначеними регламентами ТПП. Аналогічні умови застосовуються Стороною в разі припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків.
Відповідь:
Добрий день. Нами були внесені зміни до тендерної документації, у тому числі з урахуванням ваших вимог викладених у поставленому питанні, які не суперечать діючим нормам та дають змогу більшому колу учасників прийняти участь у відкритих торгах. Дякую.
Дата відповіді:
11.01.2024 14:39