• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та трубна арматура)

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період уточнення: 04.01.2024 12:38 - 10.01.2024 00:00
Відповідь надана

ДСТУ ISO 14024:2002

Номер: 5bc17a23f20442468c0405279e0ad115
Дата опублікування: 09.01.2024 20:12
Опис: Відповідно Додатку 2 до тендерної документації Для труб поліетиленових водопровідних Учасник в складі пропозиції повинен надати документи, в тому числі: - Підтвердження уповноваженою організацією відповідності екологічних характеристик труб екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2002 для виробів з полімерних матеріалів. ДСТУ ISO 14024:2002 має статус "Недіючий" ( Скасований від 01.01.2020 згідно з наказом від 18.12.2018 № 500. Чинність документа відновлена з 01.01.2020 до 01.01.2022 згідно з наказом від 17.12.2019 № 424 )
Відповідь: Доброго дня! На заміну є новий стандарт, тому розглядатись буде те що є в наявності Учасника!
Дата відповіді: 10.01.2024 09:34
Відповідь надана

Висновок СЕС

Номер: 9ef60c0eb30747c5a12248f7189c3712
Дата опублікування: 08.01.2024 09:56
Опис: Доброго дня! Просимо звернути увагу Замовника на Закон про систему громадського здоров'я №2573-IX, а саме на той факт, що в Україні З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Державна служба не видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи . Отже виконати вимогу тендерної документації щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи органів МОЗ України являється НЕМОЖЛИВИМ, а сама вимога суперечить чинному законодавству
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Готується нова редакція ТД!
Дата відповіді: 08.01.2024 10:47
Відповідь надана

Щодо лабораторії виробника

Номер: 583001ae50fb4f25b89bea17744285b7
Дата опублікування: 08.01.2024 09:54
Опис: Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню Учасників враховуючи наступне: Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати: - документ про право проведення випробувань (свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями), та - така лабораторія має бути власністю виробника «випробувальної лабораторії виробника» Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі даної процедури закупівлі не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом Акцентуємо увагу Замовника на тому, що встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є дискримінаційним по відношенню до Виробників, які не мають власної лабораторії, а залучають незалежні (сторонні) лабораторії на підставі договорів надання послуг (проведення випробувань). Окрім того, встановлено конкретну назву документу про право проведення випробувань - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями. Жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії. Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які пропонують товар Виробників, що мають власні випробувальні лабораторії та такі лабораторії отримали документ із назвою «свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями». Більше того, встановлена вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників труб ПЕ, які не мають власної випробувальної лабораторії, а здійснюють випробування у незалежних лабораторіях. Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які пропонують товар виробників труб ПЕ, які не мають власних випробувальних лабораторій, що отримали свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями. Просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, а саме виключити наступну дискримінаційну вимогу: - Документ про право проведення випробувань (свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями та галузь вимірювальних можливостей) випробувальної лабораторії виробника. Або викласти вимогу у наступній редакції : - Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії . Просимо ознайомитись із рішенням АМКУ ( Рішення від 01.11.2023 № 17549.pdf ) щодо аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-13-005658-a
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Готуємо зміни в новій редакції.
Дата відповіді: 08.01.2024 10:58