-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення технічного обслуговування пасажирських та вантажних ліфтів (підйомників) адміністративних будівель Офісу Генерального прокурора за адресами: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9 та вул. Борисоглібська, 18
Завершена
650 239.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 502.39 UAH
мін. крок: 1% або 6 502.39 UAH
Період уточнення:
03.01.2024 15:49 - 10.01.2024 00:00
Відповідь надана
Період надання послуг
Номер:
770c283101584c04ad865b1cd8b5cf2a
Дата опублікування:
05.01.2024 15:44
Опис:
З метою правильного розрахунку вартості тендерних пропозицій просимо надати роз’яснення - за яку кількість місяців встановлено очікувану вартість обслуговування ліфтів (12 місяців, 11 місяців, 10 місяців тощо) та за яку кількість місяців 2024 року учасники повинні розраховувати свої тендерні пропозиції?
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.1 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) Замовник щомісячно проводить розрахунки з Виконавцем за фактично надані Послуги. Зважаючи на строки проведення відповідної процедури очікувана вартість закупівлі визначалась за 11 місяців (лютий-грудень 2024 року) надання послуг.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:47
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
7400a827b9284dbe8d86aa9c9f0a4c3b
Дата опублікування:
05.01.2024 15:26
Опис:
З метою забезпечення рівного доступу всіх потенційних учасників до участі у процедурі закупівлі та запобігання дискримінаційному підходу до розгляду тендерних пропозицій звертаємось до Вас з проханням викласти абзац 4 п. 2 Додатку 2 до ТД у наступній редакції: "Під аналогічними договорами слід розуміти договори з технічного обслуговування ліфтів ."
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:46
Відповідь надана
Посвідчення електромеханіка з ліфтів
Номер:
2589b31423c6477087daae0b79e548db
Дата опублікування:
05.01.2024 15:22
Опис:
Відповідно до а. 1 Додатку 2 до ТД Вами вимагається надання у складі документів тендерної пропозиції "- копії посвідчень електромеханіка з обслуговування ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників).". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні жодним чинним нормативно-правовим актом не затверджено єдиного обов’язкового документу, який підтверджує присвоєння посади і рівня кваліфікації електромеханіка з ліфтів. Таким документом може бути або посвідчення, або свідоцтво, або сертифікат, або диплом тощо. Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення рівного доступу всіх потенційних учасників до участі у процедурі закупівлі та запобігання дискримінаційному підходу до розгляду тендерних пропозицій звертаємось до Вас з проханням викласти абзац 10 п. 1 Додатку 2 до ТД у наступній редакції: "- копії посвідчень або свідоцтв, або дипломів, або сертифікатів табо інших документів електромеханіків з ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників)."
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:46
Відповідь надана
електромеханіки з обслуговування ліфтів
Номер:
e9e423aba05b44cca5a1497c12559cb5
Дата опублікування:
05.01.2024 15:16
Опис:
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до ТД Вами вимагається обов’язкова наявність у учасника не менше 2х електромеханіків з обслуговування ліфтів. Звертаємо Вашу увагу, що Національним класифікатором України ДК 003:2010 „Класифікатор професій”, затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327, в Україні затверджено таку назву посади (професії) як "Електромеханік з ліфтів" (код КП 7241, код ЗКППТР 19778). Така посада як "електромеханік з обслуговування ліфтів" відсутня. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до ТД та викласти абз. 3 п. 1 Додатку 2 до ТД у новій редакції: "посада (обов’язкова наявність не менше 2х електромеханіків з ліфтів);". та абз. 11 п. 1 Додатку 2 до ТД у новій редакції: "- копії посвідчень або свідоцтв або дипломів електромеханіків з ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників)."
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:48
Відповідь надана
ДСТУ ISO 9001:2015 2015
Номер:
aeb86ce60e9e4f3c8f09060907cbc672
Дата опублікування:
05.01.2024 15:07
Опис:
Відповідно до п. 2 Додатку № 3 до ТД Вами вимагається надання у складі документів ТП "Копії Сертифікату на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні не видається такий документ як " Сертифікат на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015 ". Відповідно до пп. 1 п. 2 Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 31.12.2015 № 221 прийнято національний стандарт Українит ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Таким чином, в Україні видається сертифікатДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Сертифікату на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015" суперечить чинному законодавству України та унеможливлює виконання даної вимоги Замовника ЖОДНИМ з потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 2 Додатку 3 до ТД шляхом викладення його у новій редакції наступного змісту:"Копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)"
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:46
Відповідь надана
ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Номер:
edbb7e14608e4b878345db233915b4a6
Дата опублікування:
05.01.2024 15:00
Опис:
Відповідно до п. 1 Додатку № 3 до ТД Вами вимагається надання у складі документів ТП "Копії Сертифікату згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ) у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні не видається такий документ як " Сертифікат згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ". Відповідно до пп. 1 п. 2 Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 21.12.2015 № 203 року {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 221 від 31.12.2015, № 51 від 24.02.2016, № 10 від 30.01.2017} (далі – Наказ № 203 від 21.12.2015 року) прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». Таким чином, в Україні видається сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Сертифікату згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)" суперечить чинному законодавству України та унеможливлює виконання даної вимоги Замовника ЖОДНИМ з потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дане питання вже неодноразово розглядалось Органом оскарження (зокрема, Рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6543-р/пк-пз від 01.11.2022 року по процедурі закупівлі № UA-2022-10-12-006458-a).
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до абз. 1 п. 1 Додатку 3 до ТД шляхом викладення його у новій редакції наступного змісту:"Копію Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування».у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)"
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.01.2024 14:45