-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
02.01.2024 18:31 - 20.01.2024 00:00
Відповідь надана
ЗМІНИ ,де перелік змін ?!
Номер:
79b76802d445479ca71f68c9c25665a5
Дата опублікування:
12.01.2024 09:35
Опис:
Надайте протокол з конкретно описаними змінами які вносились по кожному документу!!! Учасник не має сидіти і кожну одну букву за Вами перевіряти,це Ваша робота як уповноваженої особи по закупівлі надати інформацію про зміни!
Відповідь:
2.Шановний потенційний учаснику закупівлі! Відпповідно до пункт 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель У ВИГЛЯДІ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОДАТКОВО ДО ПОЧАТКОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАМОВНИК РАЗОМ ЗІ ЗМІНАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником завантажено в електоронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерну документацію із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Дата відповіді:
12.01.2024 17:08
Відповідь надана
Уточнення до відповіді Замовника для «обраних учасників»
Номер:
c724d88035794492a8f74b60baee55fd
Дата опублікування:
10.01.2024 13:07
Опис:
13.2 ДСТУ 8358:2015 встановлено: «13.2. КОЖНУ ПАРТІЮ БРИКЕТІВ АБО ГРАНУЛ ПІД ЧАС ВІДВАНТАЖЕННЯ СПОЖИВАЧЕВІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ДОКУМЕНТОМ ПРО ЯКІСТЬ УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, в якому вказаують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника».
Відповідь:
1.Шановний потенційний учаснику закупівлі! Саме так кожному потенційному учаснику-постачальнику необхідно відповідати підпункту 13.2 ДСТУ 8358:2015, де встановлено, що «13.2. КОЖНУ ПАРТІЮ БРИКЕТІВ АБО ГРАНУЛ ПІД ЧАС ВІДВАНТАЖЕННЯ СПОЖИВАЧЕВІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ДОКУМЕНТОМ ПРО ЯКІСТЬ УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, в якому вказаують: - назву й умовне позначення брикетів або гранул; - призначеність брикетів або гранул; - специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість); - вид спожиткового паковання; - загальну масу партії (її частини) нетто; - номер партії; - дату виготовлення; - позначення цього стандарту; - номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ; - вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; - гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; - номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника». Дякуємо за порозуміння!
Дата відповіді:
12.01.2024 17:09
Відповідь надана
Сприяння Замовника в закупівлі товару низької якості
Номер:
f58c9459ba134d0c848fcae3f65e3be9
Дата опублікування:
09.01.2024 20:33
Опис:
Вами не одноразово,прийняті зміни від одного з учасників Вашої закупівлі,який наполегливо демпінгує ринок через скасування будь-яких супровідних документів в пітвердження якості ,походження,наявності ,та кількості товару який підлягає доставити ! Сертифікація даної категорії товару не є обов’язковими ,але згідно ст.23 п.5 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам» але Замовник ,в свою чергу мало того що уникає таких вимог ,а ще і вносить змінити під Учасника який такі документи не може надати,тим самим гарантувати якість свого товару! Але неспроможність когось з учасників виконати,вимоги тендерної документації,не є в свою чергу дискримінаційними діями,чого так сильно боїться даний учасник,це називається здорова конкуренція (прозорість закупівель)!
Тому Замовник веде наполегливе сприяння в штучному демпінг цін від вище згаданого учасника( це штучно занижені ціни, якісні та кількісні характеристики,використовуються для стратегії конкурентної боротьби, яка полягає у зниженні ціни на продукт чи послугу з метою залучення споживача та збільшення продажів. Демпінг ціни часто використовують новачки на ринку чи компанії, які планують масштабувати ринок збуту за рахунок недобросовісної конкуренції).
Такі дії в разі перемоги «обраного учасника» будуть оскарженні!
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику! Хочемо зазначити, що відповідно до п.1 ст.5 ЗУ "Про Публічні закупівлі" замовник при здійсненні публічних закупівель керуюється такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
12.01.2024 14:14
Відповідь надана
Додаток 2 Технічні якісні та кількісні характеристики: Документ якості
Номер:
eec147faf8c04ed2a763b89c779f9c48
Дата опублікування:
09.01.2024 19:49
Опис:
Просимо надати ,детальний перелік документів які Замовник відносить до даної категорії підтверджуючих документів при доставці та супроводі партії товару !?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику закупівлі! Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне.
Замовник зазначає в Тендерній документації, а саме Технічній частині, що запропоновані Учасником паливні гранули (пелети) повинні відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015.
Відповідно до пункту 13.1 ДСТУ 8358:2015 брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми відповідно ДСТУ 8358:2015.
Дата відповіді:
10.01.2024 12:55