• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 "Охоронні послуги"

Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі:Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 "Охоронні послуги"

Завершена

505 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
Період уточнення: 02.01.2024 11:34 - 07.01.2024 00:00
Відповідь надана

Про пульт

Номер: 5c2f3577513448ada857db55c327f2fb
Дата опублікування: 03.01.2024 14:24
Опис: Ви прописуєте вимоги до пульта: ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень; Та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014. А чого саме ці стандарти? В Україні є безліч інших сертифікованих пультів, Ви не маєте права вказувати конкретну марку чи модель! Це взагалі-то ЗАКОНОМ передбачено! Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо виключити незаконну вимогу та додати вираз «або еквівалент».
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Ваше запитання щодо наявності в учасника пункту централізованого спостереження (ПЦС) сертифікованого в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦПТС) категорії І та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами сертифікованих на відповідність вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень та наявності сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення, та звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався нормами діючого законодавства України, Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, у тому числі принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та однакове ставлення до них. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби − плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Державні стандарти України (ДСТУ) − це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних виробничих і службових процесів. Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як Замовник певних послуг, відповідно до ч.5 ст. 23 Закону, можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, фаховими чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Даний сертифікат повністю відповідає предмету закупівлі, а отже, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки дана вимога не є дискримінаційною. Враховуючи вищезазначене, Замовник у такий спосіб прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані Учасником послуги відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає.
Дата відповіді: 05.01.2024 13:57
Відповідь надана

- копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування.

Номер: 49a55bff704b482c80e4b36955b5be0f
Дата опублікування: 03.01.2024 14:17
Опис: Ваша вимога: - копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування. Питання: вогнепальна та травматична зброя – це ДВА різні види зброї! Відповідно до чинного законодавства право на носіння та використання вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Стаття 42 Закону України «Про національну поліцію» визначає: Поліцейські заходи примусу: 1. Поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу: 1) фізичний вплив (сила); 2) застосування спеціальних засобів; 3) застосування вогнепальної зброї. Стаття 46 цього ж Закону додатково роз’яснює: 1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу. 2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку. 3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України. 4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю: 1) для відбиття нападу на поліцейського або членів його сім’ї, у випадку загрози їхньому життю чи здоров’ю; 2) для захисту осіб від нападу, що загрожує їхньому життю чи здоров’ю; 3) для звільнення заручників або осіб, яких незаконно позбавлено волі; 4) для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення; 5) для затримання особи, яку застали під час вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину і яка намагається втекти; 6) для затримання особи, яка чинить збройний опір, намагається втекти з-під варти, а також озброєної особи, яка погрожує застосуванням зброї та інших предметів, що загрожують життю і здоров’ю людей та/або поліцейського; 7) для зупинки транспортного засобу шляхом його пошкодження, якщо водій своїми діями створює загрозу життю чи здоров’ю людей та/або поліцейського. 5. Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю тільки після попередження про необхідність припинення протиправних дій і намір використання заходу примусу, визначеного цією статтею. 6. Застосування вогнепальної зброї без попередження допускається: 1) при спробі особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, наблизитися до нього, скоротивши визначену ним відстань, чи доторкнутися до зброї; 2) у разі збройного нападу, а також у разі раптового нападу із застосуванням бойової техніки, транспортних засобів або інших засобів, що загрожують життю чи здоров’ю людей; 3) якщо особа, затримана або заарештована за вчинення особливо тяжкого чи тяжкого злочину, втікає із застосуванням транспортного засобу; 4) якщо особа чинить збройний опір; 5) для припинення спроби заволодіти вогнепальною зброєю. 7. Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю тільки з метою заподіяння особі такої шкоди, яка є необхідною і достатньою в такій обстановці, для негайного відвернення чи припинення збройного нападу. 8. Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю у разі збройного нападу, якщо відвернення чи припинення відповідного нападу неможливо досягнути іншими засобами. 9. Поліцейському заборонено застосовувати вогнепальну зброю в місцях, де може бути завдано шкоди іншим особам, а також у вогненебезпечних та вибухонебезпечних місцях, крім випадків необхідності відбиття нападу або крайньої необхідності. 10. Поліцейський зобов’язаний у письмовій формі повідомляти свого керівника про застосування вогнепальної зброї, а також негайно повідомити свого керівника про активне застосування вогнепальної зброї, який, у свою чергу, зобов’язаний поінформувати центральний орган управління поліції та відповідного прокурора. 11. Поліцейський може взяти до рук вогнепальну зброю і привести її у готовність, якщо вважає, що в обстановці, що склалася, можуть виникнути підстави для її застосування. 12. Під час затримання осіб, щодо яких у поліцейського виникла підозра у вчиненні тяжкого чи особливо тяжкого злочину, а також під час перевірки документів у таких осіб поліцейський може привести в готовність вогнепальну зброю та попередити особу про можливість її застосування. Спроба особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, наблизитися до нього, скоротивши визначену поліцейським відстань, чи доторкнутися до зброї є підставою для застосування вогнепальної зброї поліцейським. 13. Поліцейський може використати вогнепальну зброю для подання сигналу тривоги або виклику допоміжних сил, або для знешкодження тварини, яка загрожує життю чи здоров’ю поліцейського та інших осіб. Прописуючи вимогу щодо залучення осіб, які мають право володіння вогнепальною зброєю відповідно до законодавства, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Тому вимагаємо виключити вимогу щодо наявності вогнепальної зброї та внести зміни!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником ретельно розглянуто Ваше запитання з приводу виключення вимоги щодо наявності вогнепальної зброї в працівників охорони за результатами чого повідомляємо Вам про наступне. Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради підпадає під категорію, що здійснює життєво важливу функцію, а саме: охорону здоров’я, відповідно до підпункту 5 (охорона здоров’я) пункту 4 (До життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України, належать, зокрема) статті 9 (Сектори критичної інфраструктури) розділу III (Критична інфраструктура України» Закону України «Про критичну інфраструктуру» та беручі до уваги, що на нашому об’єкті знаходяться приміщення для зберігання прекурсорів, що підпадають під пункт 18 (Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів) постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2018 року №975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах». Враховуючи вищезазначене та відповідно до нормативних документів, працівники охорони повинні бути озброєні вогнепальною зброєю для надійної охорони відповідного об’єкту. Згідно з законодавством, відповідно до частини3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому дана вимога є правомірною, і необхідна для надання належної якості та безпечності вищезазначених послуг.
Дата відповіді: 05.01.2024 13:57
Відповідь надана

- Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) документів(та) (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують(є) наявність в Учасника кімнат(и) зберігання зброї.

Номер: 1b0ee6bd86db450c8e2f7c5c2b16f29b
Дата опублікування: 03.01.2024 14:08
Опис: Щодо вимоги: - Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) документів(та) (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують(є) наявність в Учасника кімнат(и) зберігання зброї. Якщо учасник залучає автомобілі на основі договору реагування, то і документи щодо зберігання зброї він надає на суб’єкта, який здійснює таке реагування?
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше запитання, за результатами якого повідомляємо Вам про наступне. Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) документів(та) (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджують(є) наявність в Учасника кімнат(и) зберігання зброї, потрібна для того, щоб розуміти, що в Учасника дійсно наявна зброя. Якщо Учасник залучає автомобілі на основі договору реагування, то і документи щодо зберігання зброї він надає на суб’єкта, який здійснює таке реагування.
Дата відповіді: 05.01.2024 13:56
Відповідь надана

- засобів зв’язку (щодо наявності радіостанцій в кількості не менше 5 одиниць).

Номер: 48f8ddee86e64ee7ba31dd05ed5b1b43
Дата опублікування: 03.01.2024 14:06
Опис: Щодо вимоги: засобів зв’язку (щодо наявності радіостанцій в кількості не менше 5 одиниць). У Вас 1 пост, і той не цілодобовий, з ким охоронник має спілкуватися? Він стоїть на посту ОДИН. Навіщо йому 5 рацій? Для виклику ГШР у нього є тривожна кнопка або мобільний телефон.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником ретельно розглянуто Ваше запитання, щодо вимоги: засобів зв’язку (щодо наявності радіостанцій в кількості не менше 5 одиниць), за результатами чого повідомляємо Вам про наступне. Замовник при розробленні та складанні тендерної документації виконав усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника у формуванні вимог до предмета закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників; відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, у частині 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, до прав Замовника належить встановлення кваліфікаційних та технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Дата відповіді: 05.01.2024 13:56
Відповідь надана

Уточнення по авто

Номер: 8e399f8c35e84690ba91a6f57beaed41
Дата опублікування: 03.01.2024 14:03
Опис: Добрий день! Прохання уточнити: в одній частині документації зазначено: На підтвердження надати копії технічних паспортів (не менше двох одиниць) на транспортні засоби, в яких учасник зазначений як власник або копії технічних паспортів із договорами оренди цих транспортних засобів, якщо вони орендовані); а в іншій частині: Документальне підтвердження наявності у користуванні не менше 3 одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України ,,Про охоронну діяльність” та обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 ,,Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” шляхом надання наступних документів. То машин має бути 2 чи 3? Чи 5? Чи не багато автомобілів для 1го об’єкту? Одне авто – основне, друге – для підстраховки, якщо зламається перше. Навіщо 5 авто? І вірно розуміємо, що авто має бути або власне, або орендоване, або залучене за договором реагування з іншим суб’єктом, МВС чи НГУ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником ретельно розглянуто Ваше запитання, щодо надання копії технічних паспортів на транспортні засоби, в яких учасник зазначений як власник або копії технічних паспортів із договорами оренди цих транспортних засобів, якщо вони орендовані); Документальне підтвердження наявності у користуванні транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України ,,Про охоронну діяльність” та обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 ,,Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” за результатами чого повідомляємо Вам про необхідність надання підтвердження не менше двох одиниць вищезазначеного транспорту.
Дата відповіді: 05.01.2024 13:56
Відповідь надана

Графік

Номер: ed602c6931564d229a567101fa5b7d29
Дата опублікування: 03.01.2024 13:58
Опис: У Вас зазначено: 1 пост (10 години на добу). Це щоденно? Тобто за рік 3660 годин всього?
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше запитання щодо годин охорони та повідомляємо наступне. Згідно п.п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) зазначено дні та часи охорони, а саме: охорона здійснюється одним постом фізичної охорони щоденно, з 20:00 до 06:00 години, тобто 10 годин на добу, за 30-денний повний місяць загальна кількість складатиме 300 годин.
Дата відповіді: 05.01.2024 13:56