-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія на потребу 2024 року.
Завершена
4 115 908.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 579.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 579.54 UAH
Період уточнення:
30.12.2023 11:07 - 05.01.2024 00:00
Відповідь надана
щодо Центру обслуговування споживачів
Номер:
54d37a625496464c8075aaeba8cbc2f9
Дата опублікування:
02.01.2024 13:42
Опис:
Шановний замовник!
1. Відповідно до вимог Вашої тендерної документації (додаток 3), у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати Довідку про створення Учасником на території Полтавської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 3).
Як показує практика звернень до органу оскарження, а саме Антимонопольного комітету - вимога щодо створення Учасником на обумовленій Замовником території, в даному випадку території Полтавської області, Центру обслуговування споживачів є незаконною, дискримінаційною. У зв’язку з цим вищезазначена вимога має бути вилучена Замовником з тексту тендерної документації.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник!
Споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Для Замовника такими способами є можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Дата відповіді:
05.01.2024 10:58