• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комбінезон спеціальний (Вид 2), для екіпажів бойових машин (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

4 тис. к-тів до 29.02.2024 10 тис. к-тів до 31.03.2024 6 тис. к-тів до 30.04.2024

Завершена

88 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 444 600.00 UAH
Період уточнення: 29.12.2023 18:25 - 04.01.2024 18:00
Відповідь надана

Заповнення анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів

Номер: 64bd896c12314947823b8f6051bcd8bf
Дата опублікування: 04.01.2024 17:35
Опис: Відповідно п.18 Оголошення замовник відхиляє у разі, якщо учасник не надав заповнену Анкету для антикорупційної перевірки ділових партнерів, згідно ДОДАТКУ 4 або не зазначив повну інформацію у відповідних полях Анкети. У відповіді (дата відповіді: 04 січня 2024 15:48) на Запитання до процедури (Дата подання: 03 січня 2024 14:08) замовник вказав, що «повною інформацією вважатиметься наявність відповідей на всі питання анкети». В той же час в питання №5 «АНКЕТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ» (Додаток 4 до тендерної документації), формулюється наступним чином «5. Чи є Ваша Компанія (Організація) дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії? Якщо так, то вкажіть, будь ласка, її повну назву:» і не містить відповідних клітинок для проставляння відмітки «так» або «ні». Відповідно, у випадку якщо компанія (Організація) не є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії, то компанія залишає фактично дане питання без відповіді, оскільки не може поставити відмітку «ні» і відповідно не заповнює графи, оскільки відповідь не ствердна. Враховуючи вище виклдане, просимо доповнити питання 5, клітинками для варіантів відповідей «так» або «ні».
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. У разі, якщо Ваша Компанія (Організація) не є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії, зазначте таку інформацію у пункті 5 Анкети.
Дата відповіді: 05.01.2024 16:10
Відповідь надана

Зразок

Номер: 8a40625981744b778991b951a3cc8697
Дата опублікування: 04.01.2024 17:14
Опис: Згідно п 5.1 розділу 5 " ІНФОРМУВАННЯ ПРО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ " Постачальник надає Замовнику РОБОЧИЙ ЗРАЗОК , попередньо погоджений за зовнішнім виглядом. Робочий зразок погоджується без протоколів акредитованих лабораторій на сировину, матеріали та готовий виріб. Мається на увазі окремий зразок виробу , який погоджується тільки за зовнішнім виглядом , а не Контрольний Зразок (який погоджується для здійснення контролю за якістю Товару )?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Робочий зразок не є контрольним зразком.
Дата відповіді: 05.01.2024 18:18
Відповідь надана

Договір 4

Номер: e19cb53c0bbb49bf92e91bd36a4c31ed
Дата опублікування: 04.01.2024 17:14
Опис: Відповідно до п. 10.7. - Якщо Сторона, яка підпала під дію форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту їх настання не знайшла інших можливостей виконувати свої зобов’язання за цим Договором, вона повинна підтвердити факт виникнення/існування форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) відповідним документом, виданим торгово-промисловою палатою або іншим уповноваженим органом (особою) країни (місцевості), де виникли/існували форс-мажорні обставини (обставин непереборної сили). Такий документ надається іншій Стороні протягом 10 (десяти) робочих днів з дня виникнення таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище. Відповідно до п. 6.2. Регламенту засвідчення ТПП України та регіональними ТПП форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затверджений Рішенням президії ТПП України № 40(3) від 15.07.2014 року , форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за заявою зацікавленої особи по кожному окремому договору, контракту, угоді тощо, а також по податкових та інших зобов'язаннях/обов'язках, виконання яких настало згідно з законодавчим чи іншим нормативним актом або може настати найближчим часом і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин. Таким чином, чинне законодавство передбачає засвідчення ТПП форс-мажорних обставин за зобов’язаннями строк виконання яких настало, у зв’язку із чим є неможливим отримання відповідного засвідчення з дня виникнення таких обставин, до настання дня виконання зобов’язання. Вимога надання документа про засвідчення форс-мажорних обставин з дня виникнення таких обставин, до моменту настання виконання, суперечить п. 6.2. Регламенту, у зв’язку із чим прошу внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Розділ 10 проекту державного контракту (договору) про закупівлю визначає алгоритм дій Сторін у разі їх настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та межі звільнення від відповідальності при їх настанні. Пункт 6.2 Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затвердженого рішенням Президії ТПП України від 18 грудня 2014 р. № 44(5), не встановлює строків звернення (подання заяви та комплекту документів) суб’єкта господарювання до ТПП з метою засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). При цьому, пунктом 6.7 вказаного Регламенту передбачено, що заява підлягає розгляду залежно від складності та обсягу документів протягом семи робочих днів із дня звернення суб'єкта господарської діяльності. Таким чином, визначений у проекті державного контракту (договору) термін (10 робочих днів) для надання документу, що підтверджує факт виникнення/існування форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), є достатнім та обґрунтованим для його оформлення.
Дата відповіді: 05.01.2024 17:17
Відповідь надана

Договір 3

Номер: bc212b4895f348e79a752c73cf3d9649
Дата опублікування: 04.01.2024 17:13
Опис: Відповідно до п. 8.10. проекту договору - Сторони прийшли до взаємної згоди, що ПОСТАЧАЛЬНИК не вимагатиме сплати суми боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції. Відповідно до ч. 2 ст. 625 ЦКУ Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. Нарахування інфляційних втрат на суму боргу входить до складу грошового зобов`язання, не є штрафними санкціями, а є особливою мірою відповідальності боржника (спеціальний вид цивільно-правової відповідальності) за прострочення грошового зобов`язання, що полягає у відшкодуванні матеріальних втрат (збитків) кредитора від знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отримання компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові. Вимагати сплати суми боргу з урахуванням індексу інфляції є правом, яким кредитор наділений в силу нормативного закріплення зазначеного способу захисту майнового права та інтересу. Нарахування інфляційних втрат здійснюються окремо за кожен період часу, протягом якого діяв відповідний індекс інфляції, а одержані результати підсумовуються за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання. Така правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 17.07.2018 у справі №904/10242/17, від 23.10.2018 у справі №913/70/18 та від 04.12.2018 у справі №913/63/18. Чине законодавство не передбачає можливості зменшення або відмови кредитора від сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, право сторін передбачено лише в частині зменшення або збільшення відсотків річних. Таким чином п. 8.10. проекту договору не відповідає діючим нормам ЦКУ, у зв’язку із чим прошу внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Як зазначено у пункті 1.4 проекту Договору, цей договір виконується в рамках виконання бюджетної програми КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни” відповідно до Порядку використання державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” коштів, передбачених у державному бюджеті для оборонних закупівель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2023 р. № 1142. Слід зазначити, що витрати на оплату неустойки (пені, штрафу) не є цільовими видатками зазначеної бюджетної програми. Частина друга статті 625 Цивільного кодексу України передбачає можливість встановлення договором інших відсотків індексу інфляції та річних від простроченої суми. Таким чином, запропоновані у проекті державного контракту (договору) положення є обгрунтованими.
Дата відповіді: 05.01.2024 17:15
Відповідь надана

Договір 2

Номер: 202b80bd48e140f58579c19497745794
Дата опублікування: 04.01.2024 17:13
Опис: Відповідно до 8.8. проекту договору Сторони прийшли до взаємної згоди, що ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ не сплачуються штрафні санкції (штраф, пеня), не відшкодовуються збитки, а також витрати на професійну правничу допомогу (у випадку вирішення спорів у судовому порядку). Відповідно до ч. 1 ст. 126 ГПКУ 1. Витрати, пов’язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. 2. За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами. Відповідно до ч. 4. ст. 129 ГПКУ інші судові витрати, пов’язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача. Чине законодавство не передбачає можливості зміни обсягу процесуальних прав сторони умовами договору. Крім того, свобода договору передбачена ст. 6 ЦКУ не є безмежною та не може стосуватися процесуальних прав та обов’язків сторін. Таким чином п. 8.8. проекту договору не відповідає діючим нормам ГПКУ, у зв’язку із чим прошу внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Зазначаємо, що Замовник зі своєї сторони має намір у повній мірі виконувати рішення суду та у разі розподілу інших судових витрат між сторонами здійснити їх компенсацію.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:57
Відповідь надана

Договір

Номер: 14f7ac0839314602b5019fc0a304ece7
Дата опублікування: 04.01.2024 17:12
Опис: Відповідно до п. 8.2. проекту договору - У разі порушення строку поставки, непередачу (несвоєчасну передачу, повернення з підстав, встановлених цим Договором) Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) відсотка від ціни Товару, строк поставки якого порушено, за кожний день прострочення або ціни не переданого (несвоєчасно переданого, повернутого) Товару, за кожний день затримки передачі. Пеня нараховується протягом строку порушення виконання зобов’язань за Договором, включаючи день виконання такого зобов’язання. За порушення строку поставки Товару понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачується штраф у розмірі 7 (сім) відсотків від ціни Товару, строк поставки якого порушено. При цьому, відібрані зразки партії Товару для проведення лабораторних випробувань не вважаються непоставленими (неприйнятими). Відповідно до ч. 2 ст. 251 ЦКУ терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до ч. 2 ст. 252 ЦКУ Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Відповідно до ст. 253 ЦКУ передбачено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з ч. 1 ст. 255 ЦКУ якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Відповідно до ч. 3 ст. 549 ЦКУ пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Зазначені вище норми закону свідчать про те, що пеня може бути нарахована лише за кожен повний день прострочення платежу, а день фактичної поставки товару не включається до періоду часу, за який може здійснюватися стягнення пені, про що правильно зазначив суд апеляційної інстанції. Аналогічні висновки містяться зокрема в Постановах Верховного суду від 10.07.2018 року по справі №927/1091/17, від 08.05.2019 року по справі №910/9078/18. Таким чином п. 8.2. проекту договору не відповідає нормам чинного законодавства та позиції Верховного суду, у зв’язку із чим прошу внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Сторона Замовника зі своєї сторони сподівається на сумлінне, повне та вчасне виконання Постачальником своїх зобов'язань за укладеним контрактом (договором). При цьому, у разі застосування неустойки, буде враховано висновки судової практики із зазначених питань.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:56
Відповідь надана

щодо звіту ЄСВ

Номер: 14a5fc751fd545e6bd484a52e0eb800e
Дата опублікування: 04.01.2024 16:28
Опис: Звіт про сплату ЄСВ за останній звітний період має подаватись з додатками чи без?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Під звітом про сплату ЄСВ мається на увазі "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску". Необхідно подати звіт у повному обсязі, тобто з усіма додатками, з якими його було подано до податкового органу.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:20
Відповідь надана

№ 13

Номер: 7248d0a152e448b888e86412f2d0675c
Дата опублікування: 04.01.2024 16:23
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.3 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Комбінезону спеціального (Вид 2) для екіпажів бойових машин (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ пакет документів, який має включати «усі інші документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору». Просимо пояснити, Постачальник повинен одразу формувати пакет документів з урахуванням цього пункту та пакет документів одразу повинен включати всі документи, що перераховані в Договорі, чи обов’язково надаються перелічені в пункті 6.3 документи, а всі інші надаються тільки за додатковою вимогою Замовника?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Вами вірно зазначено, що Постачальник надає передбачені пунктом 6.3 проекту Договору документи, а усі інші документи надаються на вимогу.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:55
Відповідь надана

№ 12

Номер: 4534e71f954b4ae6a1ca2f216808ee96
Дата опублікування: 04.01.2024 16:23
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.3 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Комбінезону спеціального (Вид 2) для екіпажів бойових машин (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) ПОСТАЧАЛЬНИК надає, за вимогою ЗАМОВНИКА, завірену належним чином копію документу (експертного висновку торгово-промислової палати), що містить відомості, необхідні для визначення коду продукції згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД); Звертаємо Вашу увагу, що код УКТЗЕД важливий тільки у разі постачання імпортного товару. В цьому випадку цей код зазначається в вантажній митній декларації та перевіряється митними органами України. Звернення в торгово-промислову палату здійснюється імпортером тільки в разі сумніву в правильності присвоєння митного коду. Таким чином, отримання даного документу не є обов’язковим при імпорті товару. І при зверненні Постачальником в торгово-промислову палату, за вимогою Замовника, в залежності від складності товару може займати більше 10 робочих днів, що унеможливлює швидкого надання повного пакету документів.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Експертний висновок ТПП може вимагатися Замовником у виключих випадках для правильності визначення коду товарної класифікації згідно з УКТЗЕД для товарів, що поставляються в наборі/комплекті при оформленні документів (у тому числі податкових накладних).
Дата відповіді: 04.01.2024 17:54
Відповідь надана

№ 11

Номер: 98d74653da1b479e958d6e59bd190fba
Дата опублікування: 04.01.2024 16:23
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 6.3 Проєкту Державного контракту (договору) про закупівлю Комбінезону спеціального (Вид 2) для екіпажів бойових машин (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) у разі відсутності вказаних документів (одного або декількох) ОТРИМУВАЧ має право відстрочити прийняття Товару до моменту надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ всіх вищевказаних супровідних документів, а у разі ненадання таких документів ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у строк, що перевищує 2 (два) робочих дні від дня фактичної поставки Товару, відмовитись від прийняття Товару в порядку, визначеному п. 6.8 цього Договору. Чи вірно ми розуміємо, що Замовник згідно останнього абзацу пункту 6.3 перевіряє пакет документів, який вимагається цим пунктом, в термін, що не перевищує 2 робочих дня? Якщо так, просимо роз’яснити, яким чином в дводенний термін з дати фактичної поставки товару може в себе включити: - передачу Постачальником підписаного пакету документів, деякі з яких підписуються в день фактичної поставки товару, - перевірку Замовником переданого пакету документів та виявлення відсутніх документів, - усунення Постачальником недоліків з відсутності документів - безпосередньо передачі Постачальником відкоригованого пакету документів Замовнику.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. У разі, якщо представник ЗАМОВНИКА буде присутнім в момент передачі Товару Отримувачу - пакет документів може бути надано власноруч. У разі відсутності представника ЗАМОВНИКА в момент передачі Товару Отримувачу пакет документів має бути направлений Замовнику засобами поштового зв'язку протягом 2 робочих днів з дати фактичної поставки Товару.
Дата відповіді: 04.01.2024 17:53